ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XXI |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 5 |
Дата реєстрації: | 01.02.2018 |
Проголосовано: | 02.03.2018 12:21:52 |
Автор: | Барарюк В.І. - начальник управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
26
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
10
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 5
УКРАЇНА
Глибоцька районна рада
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. М. Грушевського, 2а, смт.Глибока, 60400, тел.2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, 21418809@mail.gov.ua
ХXI СЕСІЯ VІI СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ № _________
«__» _______ 2018 року смт. Глибока
Про створення комунальної
установи «Інклюзивно-ресурсний
центр» Глибоцької районної ради
Відповідно до статей 19, 20 Закону України «Про освіту», керуючись пунктом 20 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр», з метою забезпечення реалізації права на освіту та психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами, розглянувши пояснювальну записку управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації від 14.12.2017 року № 1257, враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради від «___»______2018 районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Створити комунальну установу «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області.
2. Затвердити Статут комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області, що додається.
3. Визначити уповноваженим органом комунальної установи управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації.
4. Управлінню освіти Глибоцької районної державної адміністрації (Барарюк В.І.):
4.1. здійснити державну реєстрацію комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області відповідно до встановленого законодавством порядку.
4.2. вчинити дії щодо включення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області до мережі розпорядників та одержувачів коштів районного бюджету Глибоцького району.
5. Фінансовому управлінню Глибоцької районної державної адміністрації (Шородок С.Г.) щорічно передбачати фінансування видатків на утримання комунальної установи з районного бюджету.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови районної ради Гуменного В.В., заступника голови районної державної адміністрації Лопуляка І.К., постійні комісії районної ради з питань регламенту, етики, законності, контролю за виконанням рішень ради, делегованих повноважень, гуманітарних та соціальних питань (Левицька О.М.). та з питань промисловості, підприємництва та управління об’єктами спільної власності ( Самушко В.К.).
Голова районної ради П.Панчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Глибоцької
районної ради
_____________ 2018 року
№ _______
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ
«ІНКЛЮЗИВНО –РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»
ГЛИБОЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
(нова редакція)
смт.Глибока
2018
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.Комунальна установа «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» Глибоцької районної ради (далі – Центр) є бюджетною установою.
Повне найменування українською мовою: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» ГЛИБОЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ;
Скорочене найменування українською мовою: ІРЦ ГЛИБОЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ;
1.2.Центр створений рішенням Глибоцької районної ради від «___»________ 2018 року ( ____сесія ____ скликання).
1.3.Засновником комунальної установи є Глибоцька районна рада (далі - Засновник), власником майна - територіальні громади Глибоцького району Чернівецької області в особі Глибоцької районної ради. «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради підпорядковується Засновнику відповідно до його повноважень.
1.4.Уповноваженим органом управління Центру є управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації (далі – Уповноважений орган управління).
1.5.Засновник або уповноважений ним орган здійснює фінансування комунальної установи, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень та їх господарське обслуговування.
1.6.Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про права осіб з інвалідністю, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про інклюзивно-ресурсний центр, а також актами уповноваженого органу управління та іншими нормативно-правовими актами і цим Статутом.
1.7.Центр провадить діяльність з урахуванням таких принципів, як повага та сприйняття індивідуальних особливостей дітей, дотримання найкращих інтересів дитини, недопущення дискримінації та порушення прав дитини, конфіденційність, доступність освітніх послуг з раннього віку, міжвідомча співпраця.
1.8.Юридична адреса та місцезнаходження ІРЦ Глибоцької районної ради: Україна, 60400, Чернівецька обл., Глибоцький район, смт. Глибока, вул. _____________.
1.9.Центр є юридичною особою, має печатку і штампи, бланки встановленого зразка, може мати самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства.
1.10.Центр є неприбутковою установою та не має на меті отримання доходів:
-забороняється розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частини для розподілу серед засновників, працівників Центру (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;
-доходи (прибутки) Центру використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Центру, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених його установчими документами.
ІІ. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1.Центр створений з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у професійно-технічних навчальних закладах, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами, надання їм психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження (крім вихованців дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, учнів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів).
2.2.Відповідно до поставленої мети, предметом діяльності Центру є:
2.2.1.Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини;
2.2.2.Надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах (не відвідують навчальні заклади), здобувають повну загальну середню освіту у професійно-технічних навчальних закладах та не отримують відповідної допомоги;
2.2.3.Ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі, за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини;
2.2.4.Ведення реєстру навчальних закладів, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту та громадських об’єднань, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами, у тому числі фахівців дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, спеціальних загальноосвітніх шкіл, навчально-реабілітаційних центрів, громадських об’єднань, за згодою фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами;
2.2.5.Надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання;
2.2.6.Надання методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям;
2.2.7.Взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку центру, проведення оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами;
2.2.8.Надання консультацій батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів для здобуття повної загальної середньої освіти, наявних освітніх, медичних, соціальних ресурсів для надання допомоги таким дітям;
2.2.9.Надання консультативно-психологічної допомоги батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;
2.2.10.Провадження інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами;
2.2.11.Взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, навчальними закладами, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасної психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів; підготовка звітної інформації про результати діяльності центру для засновника, відповідного структурного підрозділу з питань діяльності центру, а також аналітичної інформації для відповідного центру.
2.2.12.Інші функції, що випливають з покладених на Центр завдань.
ІІІ. ПРАВОВИЙ СТАТУС
3.1. Центр є юридичною особою публічного права.
3.2. Центр користується закріпленим за ним комунальним майном на праві оперативного управління.
3.3. Центр здійснює господарську діяльність.
3.4.Збитки, завдані Центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
3.5.Для здійснення господарської діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
3.6.Власник та уповноважений орган управління не відповідають за зобов'язаннями Центру, а Центр не відповідає за зобов'язаннями власника та уповноваженого органу управління.
3.7. Центр має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
IV. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
4.1. Центр має право:
4.1.1.Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань.
4.1.2.Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства.
4.1.3.Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
4.1.4.Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
4.1.5.Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
4.1.6.Здійснювати оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню своєї роботи;
4.2.З метою якісного виконання покладених завдань центр зобов’язаний:
4.2.1.У разі виявлення складних життєвих обставин та/або ризику для життя і здоров’я дитини невідкладно інформувати службу у справах дітей за місцем проживання дитини, територіальний підрозділ Національної поліції;
4.2.2.Вносити пропозиції засновнику, уповноваженому органу управління щодо удосконалення діяльності центру, розвитку послуг для дітей з особливими освітніми потребами;
4.2.3.Залучати у разі потреби додаткових фахівців, у тому числі медичних працівників, працівників соціальних служб, фахівців інших центрів, працівників дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу,спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), навчально-реабілітаційних центрів, для проведення комплексної оцінки.
4.2.4.Створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
4.2.5.Центри можуть проводити комплексну оцінку за місцем навчання та/або проживання (перебування) дитини. Графік проведення комплексної оцінки обов’язково погоджується з керівником відповідного навчального закладу, закладу охорони здоров’я та батьками (одним з батьків) або законними представниками дитини.
V. УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ
5.1.Управління Центром здійснюється відповідно до цього Статуту та діючого законодавства.
5.2. Засновник:
5.2.1.Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Центру;
5.2.2.Організовує та проводить конкурси на зайняття посади директора Центру;
5.2.3.Призначає на посаду та звільняє з посади директора Центру;
5.2.4.Затверджує штатний розпис Центру та режим його роботи за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань діяльності Центру.
5.2.5.Заслуховує звіт про діяльність Центру.
5.3. Управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації:
5.3.1.Розробляє, погоджує та подає на затвердження Засновнику штатний розпис Центру, графік роботи.
5.3.2.Залучає необхідних фахівців для надання психолого-педагогічної допомоги шляхом укладення цивільно-правових угод відповідно до запитів Центру.
5.3.3.Забезпечує створення матеріально-технічних умов, необхідних для функціонування Центру та організації інклюзивного навчання;
5.3.4.Проводить моніторинг виконання рекомендацій Центру підпорядкованими йому навчальними закладами.
5.4.Керівництво діяльністю Центру здійснює директор, який призначається на посаду строком на три роки на конкурсній основі та звільняється з посади Засновником за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань діяльності Центру. На посаду директора Центру призначаються педагогічні працівники, які мають повну вищу педагогічну освіту або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія» та стаж роботи не менше п’яти років за фахом.
Строк найму, права, обов’язки і відповідальність директора, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
5.5. Директора Центру може бути звільнено достроково на передбачених контрактом підставах відповідно до законодавства.
5.6. Директор Центру:
5.6.1.Планує та організовує роботу Центру, видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання;
5.6.2.Подає на затвердження Засновнику проекти змін до Статуту, шляхом викладення його в новій редакції;
5.6.3.Визначає граничну чисельність працівників Центру;
5.6.4.Призначає на посади фахівців Центру на конкурсній основі та звільняє їх з посад відповідно до законодавства, затверджує їх посадові інструкції;
5.6.5.Створює належні умови для продуктивної праці фахівців Центру, підвищення їх фахового і кваліфікаційного рівня, впровадження сучасних методик проведення психолого-педагогічної оцінки, новітніх технологій надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.
5.6.6.Встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат на передбачених колективним договором та законодавством умовах.
5.6.7.Укладає колективний договір за погодженням з уповноваженим органом.
5.6.8.Розпоряджається за погодженням із Засновником в установленому порядку майном центру та його коштами, затверджує кошторис, укладає цивільно-правові угоди, забезпечує ефективність використання фінансових та матеріальних ресурсів Центру;
5.6.9.Забезпечує охорону праці, дотримання законності у діяльності Центру;
6.5.10.Представляє Центр у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;
5.6.11. Подає Засновнику річний звіт про діяльність Центру.
5.6.12.Вирішує інші питання діяльності Центру у відповідності із законодавством.
5.7.У своїй діяльності Центр підпорядковується відповідному структурному підрозділу з питань діяльності Центру - управління освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації і Міністерству освіти і науки України.
VI. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
6.1.Діяльність Центру забезпечують педагогічні працівники, які мають вищу освіту за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія» за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога, а також практичні психологи, вчителі лікувальної фізкультури, медична сестра та бухгалтер.
6.2.На посади педагогічних працівників Центру призначаються особи, які мають вищу педагогічну (психологічну) освіту не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, при цьому не менше 60 відсотків яких повинні мати стаж роботи три роки за фахом.
6.3.Призначення на посади педагогічних працівників Центру здійснюється на конкурсній основі у порядку, визначеному Засновником.
6.4.Обов’язки фахівців Центру визначаються відповідно до законодавства та посадових інструкцій.
6.5.Посади директора та фахівців Центру прирівнюються до посад педагогічних працівників спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) згідно з переліком педагогічних посад.
6.6.Гранична чисельність фахівців Центру становить 12 осіб. У разі потреби Центр може залучати додаткових фахівців шляхом укладення
цивільно-правових угод відповідно до запитів з оплатою за фактично відпрацьований час.
6.7. Для надання психолого-педагогічної допомоги в Центрі вводяться такі посади:
6.7.1. Вчителя-логопеда з розрахунку одна штатна одиниця на 25-30 дітей з порушеннями мовлення або 15-20 дітей з тяжкими порушеннями мовлення, або 15 дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення, або 12 дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення;
6.7.2. Вчителя-дефектолога з розрахунку одна штатна одиниця на 12-15 дітей з порушеннями слуху/зору/інтелектуального розвитку;
6.7.3.Практичного психолога з розрахунку одна штатна одиниця на 12-15 дітей, які мають порушення емоційно-вольової сфери/пізнавальних процесів;
6.7.4. Вчителя лікувальної фізкультури з розрахунку одна штатна одиниця на 12-15 дітей, які мають порушення опорно-рухового апарату.
6.8. Посада прибиральника приміщень центру вводиться з розрахунку 0,5 штатної одиниці на кожні 200 кв. метрів площі, що прибирається.
6.9. За наявності автотранспортних засобів (автобусів) вводиться посада водія.
6.10. Кількісний склад фахівців Центру визначається з урахуванням потреб територіальних особливостей, кількості дітей з особливими освітніми потребами.
VII. ФІНАНСОВО –ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
7.1. Матеріально-технічна база Центру включає будівлі, споруди, приміщення, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі.
7.2. Майно, закріплене за Центром, належить йому на праві оперативного управління та не може бути вилученим, якщо інше не передбачено законодавством.
Здійснюючи право оперативного управління, Центр володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном, обладнанням, апаратурою, вчиняючи щодо нього будь-які дії, які не суперечать чинному законодавству, цьому Статуту та рішенням Засновника. При цьому відчуження, списання, застава майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл та смт. Глибока Глибоцького району, закріплене за Центром на праві оперативного управління, здійснюється виключно на підставі рішення районної ради в порядку, встановленому чинним законодавством. Передача в користування ( оренду) майна, яке передане в оперативне управління Лікарні здійснюється на підставі Положень, що регламентують питання орендних відносин нерухомого майна спільної власності територіальних громад селища та сіл Глибоцького району.
7.3. Фінансово-господарська діяльність Центру провадиться відповідно до бюджетного законодавства, законодавства про освіту та інших нормативно-правових актів.
7.4. Джерелами фінансування Центра є кошти місцевого бюджету та субвенції з державного бюджету місцевому бюджету, благодійні внески юридичних та фізичних осіб, інші джерела, не заборонені законодавством.
7.5. Центр самостійно або через централізовану бухгалтерію управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та іншу звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Центру у визначеному законодавством порядку.
7.6. Керівництво Центру несе відповідальність перед власником, уповноваженим органом управління та перед іншими органами за достовірність та своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.
VIII. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ
8.1. Трудовий колектив Центру складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника із Центром.
8.2. Трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.
8.3. Право укладання колективного договору від імені власника надається директору Центру за погодженням з уповноваженим органом, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
8.4. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Центру та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
8.5. Джерелом коштів на оплату праці працівників Центру є кошти субвенції для місцевого бюджету.
Форми і системи оплати праці, норми праці, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
8.6. Оплата праці працівників Центру здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Центром після виконання зобов'язань щодо оплати праці.
8.7. Працівники Центру провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
IX. ПРИПИНЕННЯ ЦЕНТРУ
9.1. Діяльність Центру припиняється в результаті його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації, передача активів здійснюється в установленому порядку одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету. Рішення про реорганізацію або ліквідацію Центру приймається Засновником. Припинення діяльності Центру здійснюється комісією з припинення (комісією з реорганізації, ліквідаційною комісією), утвореною в установленому законодавством порядку.
9.2. Під час реорганізації Центру його права та обов’язки переходять до правонаступника, що визначається Засновником.
9.3. Центр вважається реорганізованим (ліквідованим) з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідного запису в установленому порядку.
X. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ
10.1. Зміни та доповнення до цього Статуту у разі потреби вносяться Засновником шляхом викладення його у новій редакції та реєструються в установленому законом порядку.
Голова Глибоцької
районної ради Панчук П.В.