ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXVI

Скликання:

VII

Тип:

За поправку

Номер:

3

Проголосовано:

07.12.2018 11:33:33

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    23
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    12

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ

ДРУК ПОПРАВКИ

Головуання за поправку до проєкту рішення: №10 від 10.08.2018
"Про звернення депутатів районної ради до Верховної Ради України щодо закону №5495 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження українських лісів та запобігання незаконному вивезенню необроблених лісоматеріалів»

 Президенту України

Порошенку Петру Олексійовичу

 

Прем’єр-мініструУкраїни

Гройсману Володимиру Борисовичу

 

ГоловіВерховної Ради України

ПарубіюАндріюВолодимировичу

 

Головіміжфракційногооб’єднання «Буковина»

Продан ОксаніПетрівні

 

Народним депутатам України:

ТімішуГригоріюІвановичу

РибакуІвану Петровичу

Бурбаку Максиму  Юрійовичу

Федоруку МиколіТрохимовичу

 

Обласним радам України

 

Районним радам України

 

 





ЗВЕРНЕННЯ

депутатів Глибоцької районної ради

Чернівецької області

 

Щодо складної соціально-економічної ситуації, протестних настроїв та високої соціальної напруги у прикордонних регіонах у зв’язку з  прийняттям Законів України 8487 та 8488

На міжнародній трасі Чернівці - Порубненеодноразовопроходять акції протесту власників транспортних засобів з іноземною реєстрацією.

Вкраїні фактично  5-тий рік поспіль  йде війна, внаслідок якої маємо глибоку економічну кризу та шалений темп еміграції працездатного населення. Ці фактори значно підвищують рівень соціальної напруги. 10-15-ти річний автомобіль, придбаний  у одній з європейських країн за 20-40 тис. грн.,  на сьогоднішній день є єдиним засобом виживання багатьох незаможних родин.  Вважати таке авто розкішшю та обкладати акцизом, в умовах коли взагалі  відсутні автобусні маршрути в багатьох селах, а стан доріг просто критичний,- є верх цинізму владищо додатково стимулює еміграцію працездатного населення до країн з лояльним ставленням до тих, хто працює за мінімальну заробітну плату. Також, необхідно зауважити, що введення застави для тимчасового (5-10 днів) ввезення авто в Україну чи транзиту територією України ставить громадян України в нерівні умови з громадянами –нерезидентами, які можуть вільно заїжджати  до України безбудь-якихзастав, та ставить додаткові перешкоди українцям, які працюють за кордоном. Дана ситуація може призвести до транспортного колапсу на території пунктів пропуску через те, що на святкування новорічних та різдвяних свят з родинами масово приїжджають на Батьківщину українці, які змушені працювати закордоном.

В таких умовах Закони України8487 та 8488, в очах зубожілого народу мають «каральну» функцію, та вже в розмовахпорівнюються з Законом «про п'ять колосків» часів голодомору.

Вважаємо, що чинним законодавством  на сьогодні не враховано інтереси найбідніших верств населення, а ще, може призвести до соціального бунту з непередбачуваними наслідками.

Розуміємо, що виходом з ситуації може бути тільки  прийняття поправок до Законів України8487 та 8488, або їх повне скасування.

Відповідно до статті 93 Конституції України, право законодавчої ініціативи у Верховній Раді України належить Президентові України, народним депутатам України та Кабінету Міністрів України.

Враховуючи пропозиції жителів Глибоцького району Чернівецької області, які щоденно надходять до депутатів районної ради, пропонуємо наступні кроки:

  1. Продовжити термін дії пільгової ставки акцизу з 90 до 360 днів, щоб громадяни, які ввозять новопридбані авто із закордону, могли хоч якось його узаконити.

  2. Відтермінувати застосування покарання у формі сплати штрафів у сумах понад 170 тис грн з180 до 360 днів, або до моменту прийняття в новій редакції Закону України №8487.

  3. Внести(як невідкладні) зміни до законів України 8487 та 8488, де врахувати наступні пропозиції:

    1. Скасувати повністю акцизний податок на автомобілі старше 7 років.

    2. Ввести чітку та чесну систему визначення вартості авто до розмитнення (наприклад від суми вказаної в договорі купівлі-продажу автомобіля але не менше 70% середньоринкової вартості авто закордоном).

    3. Для автомобілів старше 10 років ввести єдиний «митний платіж» в розмірі 500-1000 євро ( наприклад,  що старше авто, тим менший тариф) та спрямовувати його  до місцевих бюджетів для ремонту доріг.

    4. Передбачити можливість розтермінування сплати 50% митних платежів терміном до 12 місяців із оформленням в якості застави ввезеного ТЗ.

    5. Створити єдине вікно розмитнення автомобіля та постановки на облік в МРЕО, щоб громадянин міг сплатити єдину суму та одразу отримати свідоцтво про реєстрацію ТЗ.

    6. Скасувати обов’язкову заставу для тимчасового ввезення або транзиту (5-10 днів) ТЗ громадянами-резидентами.

    7. спрямовувати  до місцевих бюджетів для ремонту доріг акцизний податок з автомобілів молодше 7 років.




Дані запропоновані кроки знімуть соціальну напругу, позитивно вплинуть на добробут громадян та підвищать рівень довіри великоїкількісті людей до чинної влади.

«Хіба ревуть воли, як ясла повні?»(Панас Мирний, Іван Білик)

 

Звернення прийняте на ____ сесії районної ради VІI скликання