ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 11

ПРОЕКТ
 
УКРАЇНА
Глибоцька районна рада                
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ
вул. М. Грушевського, 2а, смт.Глибока, 60400, тел.2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, 21418809@mail.gov.ua
  
 
ХІІ СЕСІЯ VІI СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ № _________
 
 «__» _______ 2016 року                                                             смт. Глибока
 
Про  внесення змін та доповнень до
Статутів та Положень комунальних закладів Глибоцької районної ради
 
Керуючись п.20 ч.1 ст.43, ст.59,  ч.4 ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.78 Господарського Кодексу України, відповідно до вимог п.133.4 статті 133 Податкового кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру», і з метою  приведення у відповідність установчих документів неприбуткових установ, враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради з питань промисловості, підприємництва та управління об’єктами спільної власності  від «____»__________2016 року, районна рада
  
В И Р І Ш И Л А:
 
1.Внести зміни та доповнення до Положення про Об’єднаний трудовий архів територіальних громад селища та сіл Глибоцького району, затвердженого рішенням  сесії Глибоцької районної ради УІ скликання від 07 листопада 2014 року № 134-32/14, виклавши його в новій редакції, що додається (додаток 1).
 
2.Внести зміни та доповнення до Статуту Комунального підприємства Глибоцької районної ради райкіновідеомережа, затвердженого рішенням  сесії Глибоцької районної ради УІ скликання від 18 лютого 2011 року № 63-3/11, виклавши його в новій редакції, що додається (додаток 2).
 
3.Внести зміни та доповнення до Статуту Глибоцької центральної районної комунальної лікарні Глибоцької районної ради, затвердженого рішенням Глибоцької  районної  ради УІ скликання від 07 листопада 2013 року № 107-20/13, виклавши його в новій редакції, що додається (додаток 3).
 
4.Внести зміни та доповнення до Статуту Комунального закладу «Глибоцький  районний центр первинної медико-санітарної допомоги», затвердженого рішенням  Глибоцької районної ради УІ скликання від 05 жовтня 2012 року № 136-13/12, виклавши його в новій редакції, що додається (додаток 4).
 
5. Керівникам комунальних закладів забезпечити державну реєстрацію Статутів та Положень в установленому порядку згідно чинного законодавства та проінформувати районну раду.
 
6. Контроль за виконанням  даного рішення покласти на заступника голови районної ради, В.В.Гуменного, постійну комісію районної ради з питань промисловості, підприємництва та управління об’єктами спільної власності (В.К.Самушко).
 
 
Голова районної ради                                                         П. В. Панчук

 
 
 
                           
                                                                                   Додаток  1
                                                                                   до  рішення районної ради
                                                                                   від «____»_____________2016

                                                                                    

ПОГОДЖЕНО                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                                                       

                                                                                        рішення  ХІІ сесії Глибоцької

                                                                                        районної  ради Чернівецької області                                            

Директор Департаменту охорони                               VІІ скликання 

здоров’я  та цивільного захисту                                  «___»­­­­________ 2016 № _______

населення Чернівецької  ОДА                                         

                                                                                         Голова Глибоцької районної ради                                

  ____________                                                                ______________ П.Панчук

                                                             
                                                                             
 
 
 
 
 
 
 
 
СТАТУТ
 
Глибоцької центральної районної комунальної лікарні
Глибоцької районної ради
 
(нова редакція)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
смт.Глибока
2016
 
 
  
1. Загальні положення
1.1. Глибоцька центральна районна комунальна лікарня Глибоцької районної ради (далі – Лікарня) створена за рішенням Глибоцької районної ради Чернівецької області від 30 грудня 2004 року №133-16/04 шляхом перейменування бюджетної установи «Глибоцька центральна районна лікарня» та є правонаступником зазначеної бюджетної установи. Лікарня є комунальним багатопрофільним закладом охорони здоров′я, що забезпечує конституційне право громадян на медико-профілактичну допомогу, заснованим  на базі спільної власності територіальних громад селища та сіл Глибоцького району Чернівецької області. Засновником Лікарні є Глибоцька районна рада (далі – Засновник),  власником майна - територіальні громади селища та сіл Глибоцького району Чернівецької області в особі Глибоцької районної ради. Лікарня підпорядковується Засновнику відповідно до його повноважень.
1.2. Найменування:
- Повне найменування: Глибоцька центральна районна комунальна лікарня Глибоцької районної ради.
-  Скорочене найменування – Глибоцька ЦРКЛ.
1.3. Юридична адреса та місцезнаходження Лікарні: Україна, 60400, Чернівецька обл., Глибоцький район, смт. Глибока, вул. Шевченка, 14.
1.4. Уповноваженим органом управління Лікарні є Глибоцька районна державна адміністрація (далі – Уповноважений орган управління), що здійснює фінансування закладу. З питань щодо професійної діяльності  Лікарня підзвітна і підконтрольна галузевому органу управління охорони здоров′я - Департаменту охорони здоров’я Чернівецької обласної державної адміністрації (далі – Департамент).
1.5. У своїй діяльності Лікарня керується Конституцією України та законами України, в тому числі: Законом України «Про основи законодавства України про охорону здоров’я», Законом України «Про місцеві державні адміністрації», Законом України «Про місцеве самоврядування», Указами Президента України, Постановами Кабінету Міністрів України,  нормативними документами Міністерства охорони здоров’я України, нормативними актами Департаменту охорони здоров’я  Чернівецької обласної державної адміністрації, рішеннями сесій та розпорядженнями голови Глибоцької районної ради, розпорядженнями голови Глибоцької районної державної адміністрації, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.
1.6. Лікарня, як самостійний господарюючий суб’єкт є лікувально-профілактичним закладом зі статусом некомерційної (неприбуткової) установи.
1.7. Лікарня  є юридичною особою, користується правом оперативного управління щодо закріпленого майна, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки у фінансових установах, печатку з власним найменуванням, штампи, бланки, власну емблему, може виступати від свого імені в судових органах, здійснює бухгалтерський і первинний статистичний облік.
1.8. Лікарня здійснює свою медико-профілактичну, господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планових завдань, узгоджених Департаментом, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням вимог встановлених цим Статутом.
1.9. Лікарня утворюється, реорганізовується та ліквідовується рішенням сесії районної ради за погодженням з Уповноваженим органом управління та Департаментом.
1.10.Лікарня діє на підставі Статуту, що затверджується Засновником у встановленому порядку. Засновник затверджує зміни та доповнення до Статуту за погодженням Директора Департаменту.
 
2.Мета та основні напрямки діяльності Лікарні.
2.1. Головна мета  Лікарні полягає в найбільш повному задоволенні потреб населення Глибоцького району Чернівецької  області (далі – району) в  спеціалізованій поліклінічній, стаціонарній та невідкладній медичній допомозі, гарантованості і доступності її всім верствам населення, ефективному використанні кадрових, матеріальних, фінансових ресурсів в умовах здійснення своєї діяльності.
2.2. Основними завданнями Лікарні є:
2.2.1. Цілодобове надання медичної допомоги хворим та потерпілим при виникненні патологічних станів, що загрожують життю і при яких раптово погіршується стан здоров′я, потерпілим при надзвичайних ситуаціях, в післяопераційному періоді.
2.2.2. Цілодобове надання медичної допомоги відповідно до показань хворим і потерпілим з гострим та хронічним перебігом захворювань, при станах, що не загрожують життю, але потребують інтенсивного лікування.
2.2.3. Надання в повному обсязі спеціалізованої стаціонарної і консультативної спеціалізованої медичної допомоги населенню території обслуговування відповідно до вторинного рівня у спеціалізованих відділеннях.
2.2.4. Своєчасне освоєння та широке впровадження в практику роботи вторинної медичної допомоги, стаціонару і поліклініки сучасних методів і засобів профілактики, діагностики та лікування.
2.2.5. Систематична розробка і проведення заходів, направлених на покращення роботи як в стаціонарі, так і в поліклініці, підвищення якості лікувально-профілактичного обслуговування населення району, зменшення захворюваності, інвалідності, загальної  та дитячої смертності.
2.2.6. Надання кваліфікованої лікувально-діагностичної допомоги вагітним, породіллям, новонародженим згідно з «Нормативами надання стаціонарної акушерсько-гінекологічної та неонатологічної допомоги».
2.2.7. Своєчасне переведення хворих у відповідні спеціалізовані відділення для надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги у випадках погіршення стану та потреби у високоспеціалізованій медичній допомозі.
2.2.8. Координація діяльності та організаційно-методичне керівництво закладами охорони здоров′я району.
2.2.9. Організація та контроль постійного підвищення кваліфікації лікарів та середнього медичного персоналу структурних підрозділів Лікарні .
2.2.10. Провадження господарської діяльності з придбання, зберігання, перевезення, відпуск, використання, знищення наркотичних засобів (списку 1 таблиці ІІ та списку 1 таблиці ІІІ), психотропних речовин (списку 2 таблиці ІІ та списку 2 таблиці ІІІ), прекурсорів (списку 1 таблиці ІV та списку 2 таблиці ІV) «Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів».
2.2.11. Організація попередніх і періодичних профілактичних медичних оглядів населення, яке обслуговується Лікарнею і підлягає зазначеним оглядам згідно вимог діючої нормативної бази.
2.2.12. Широке використання в комплексній терапії лікувального харчування, фізіотерапевтичних методів лікування і лікувальної фізкультури
2.2.13. Організація і проведення заходів з санітарно-гігієнічного виховання населення району , пропаганди здорового способу життя.
2.2.14. Організація, керівництво та контроль за постановкою та рівнем статистичного обліку і звітності в лікувально-профілактичних установах району.
2.2.15. Вивчення та розповсюдження досвіду передових лікувально-профілактичних установ.
2.2.16. Надання невідкладної та консультативної кваліфікованої медичної допомоги будь-якому громадянину України, громадянам зарубіжних держав, які звернуться за медичною допомогою.
2.2.18. Інформування місцевих органів виконавчої влади, Департаменту, Засновника у випадках, обумовлених чинним законодавством, відповідними директивними і нормативними документами, в тому числі при виникненні масових уражень людей та виявленні хворих з підозрою на карантинні і особливо небезпечні інфекції.
2.2.19. Організація і надання платних послуг населенню району відповідно до кошторису, затвердженого згідно встановленого чинним законодавством порядку, а також на підставі укладених договорів з підприємствами, установами, організаціями та громадянами.
2.2.18. Можливе створення, за погодженням із Засновником та Уповноваженим органом управління госпрозрахункових підрозділів.
2.3. Лікарня має право безпосередньо надавати види медичних послуг та медичної (лікувально-профілактичної) допомоги, які дозволені їй відповідними ліцензіями.
Основним видом господарської діяльності центральної районної комунальної лікарні Глибоцького району є  медична практика за лікарськими спеціальностями: організація і управління охороною здоров’я, акушерство і гінекологія, алергологія,  анестезіологія, гастроентерологія, гематологія, геронтологія, дерматовенерологія, дитяча гінекологія, дитяча ендокринологія, дитяча неврологія, дитяча ортопедія і травматологія, дитяча отоларингологія, дитяча стоматологія, дитяча фтизіатрія, дитяча хірургія, ендокринологія, ендоскопія, інфекційні хвороби, кардіологія, клінічна біохімія, клінічна лабораторна діагностика, лікувальна фізкультура, медицина невідкладних станів, наркологія, неврологія, неонатологія, онкологія, ортопедія і травматологія, ортопедична стоматологія, отоларингологія, офтальмологія, патологічна анатомія, педіатрія, психіатрія, підліткова терапія, професійна патологія, пульмонологія, рентгенологія, стоматологія, терапевтична стоматологія, терапія, трансфузіологія, ультразвукова діагностика, урологія, фізіотерапія, фтизіатрія, функціональна діагностика, хірургія,  хірургічна стоматологія.
           Спеціальності молодших спеціалістів з медичною освітою : акушерська справа, лабораторна справа (клініка), лікувальна справа, лікувальна справа (невідкладні стани), рентгенологія, сестринська справа, сестринська справа (операційна), стоматологія ортопедична, стоматологія, медична статистика.
           2.4. Громадянам, які проживають і зареєстровані на території Глибоцького району Чернівецької області, всі медичні послуги, за винятком тих, що входять до Переліку платних послуг, затвердженого відповідно до чинного законодавства України (на момент прийняття Статуту – Перелік затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138),  Лікарня надає безоплатно за кошти бюджету району в межах фінансування на ці видатки.
           2.5. Вартість платних послуг відшкодовується за рахунок особистих коштів громадян, а у випадках, визначених законодавством України – за рахунок інших джерел за цінами, встановленими згідно з вимогами законодавства.
 
3. Організаційна структура та організація роботи Лікарні
3.1. Лікарня самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і затверджує штатний розпис за  погодженням з Департаментом  і Уповноваженим органом управління.
3.2. Порядок внутрішньої організації та сфера діяльності структурних підрозділів Лікарні затверджуються головним лікарем.
3.3. Структурні підрозділи Лікарні використовують надане їм майно на основі оперативного використання в обсязі, що встановлюється головним лікарем.
3.4. З метою забезпечення своєї господарської діяльності Лікарня забезпечує найм працівників, які мають відповідну професійну підготовку та кваліфікацію, відповідно до вимог чинного законодавства.
3.5. Функціональні обов’язки та посадові інструкції працівників Лікарні затверджуються головним лікарем.
3.6. Надання медичних послуг Лікарнею забезпечується у цілодобовому режимі в порядку, що встановлюється головним лікарем з урахуванням вимог відповідного законодавства щодо забезпечення доступності для населення невідкладної медичної допомоги та законодавства про працю.
 
4. Майно Лікарні
4.1. Майно Лікарні становлять основні фонди та інші необоротні активи, грошові кошти, оборотні активи та інші матеріальні та/або нематеріальні цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Лікарні.
4.2. Джерелами формування майна Лікарні є:
- майно передане Лікарні Засновником;
- кошти Державного бюджету України, обласного та  районного бюджетів;
- кошти або майно, які надходять безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань;
- кошти або майно, що надходять за надання платних послуг;
- пасивні доходи;
- дотації, субвенції, отримані з Державного бюджету України, обласного, районного бюджетів, державних цільових фондів;
  • доходи від надання в оренду приміщень, споруд, обладнання;
  • інші джерела, не заборонені законодавчими актами України.
4.3. Майно Лікарні, надане їй Засновником, закріплюється за нею на праві оперативного управління, належить до спільної власності територіальних громад селища та сіл Глибоцького району та складається з комплексу будівель та споруд Глибоцької центральної районної комунальної  лікарні Глибоцької районної ради по вул. Шевченка, 14, смт. Глибока  Чернівецької  області.
Здійснюючи право оперативного управління, Лікарня володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном, обладнанням, апаратурою, вчиняючи щодо нього будь-які дії, які не суперечать чинному законодавству, цьому Статуту та рішенням Засновника. При цьому відчуження, списання, застава майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл та смт. Глибока Глибоцького району, закріплене за Лікарнею на праві оперативного управління, здійснюється виключно на підставі рішення районної ради в порядку, встановленому чинним законодавством. Передача в користування ( оренду) майна, яке передане в оперативне управління Лікарні здійснюється на підставі Положень, що регламентують питання орендних відносин нерухомого майна спільної власності територіальних громад селища та сіл Глибоцького району.
4.4. Засновник здійснює контроль за використанням та збереженням закріпленого за Лікарнею майна в межах своїх повноважень, визначених цим Статутом та чинним законодавством.
4.5. Лікарня здійснює податковий, бухгалтерський, оперативний облік та веде статистичну та фінансову звітність згідно з чинним законодавством України.
4.6. Посадові (службові) особи Лікарні, у встановленому порядку несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення, достовірність бухгалтерського,  податкового обліку та статистичної звітності.
         4.7. Отримані доходи (прибутки) або їх частини заборонено розподіляти серед Засновників, працівників Лікарні (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
         4.8.   Доходи (прибутки) Лікарні використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої установи, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.
 
5. Управління Лікарнею та повноваження трудового колективу
         5.1. Управління Лікарнею здійснюється відповідно до цього Статуту на основі поєднання прав власника, галузевого органу управління та участі в управлінні трудового колективу.
5.2. Суб′єктами управління Лікарнею є:
- Засновник;
- Уповноважений орган управління;
- Департамент;
- головний лікар Лікарні - головний лікар району (далі – головний лікар).
5.3. Засновник (на пленарних засіданнях) в порядку і межах, визначених чинним законодавством та цим Статутом, приймає  рішення про:
- створення, припинення, реорганізацію (злиття, приєднання, поділ, перетворення, ліквідація) діяльності Лікарні;
- затвердження Статуту Лікарні та внесення змін до нього за погодженням Департаменту;
          - призначення головного лікаря, укладання та розірвання з ним контракту за погодженням Уповноваженого органу управління та погодженням Департаменту ;
- відчуження, списання, заставу майна, що відноситься до основних засобів та є спільною власністю територіальних громад сіл, смт.Глибока Глибоцького району Чернівецької області, закріплене за Лікарнею на праві оперативного управління;
         5.4. Уповноважений орган управління приймає рішення про:
- створення комісій для перевірки фінансово-господарської діяльності Лікарні;
- здійснення фінансового контролю за діяльністю Лікарні;
- за погодженням з Департаментом вносить пропозицію Засновнику про відсторонення від виконання обов′язків головного лікаря Лікарні та призначення виконуючим обов′язки головного лікаря  Лікарні іншу особу;
- затверджує штатний розпис Лікарні;
- затверджує кошторис Лікарні на календарний рік на підставі затверджених бюджетів району.
- здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством України та цим Статутом;
- погоджує структуру за погодженням Департаменту
 5.5. Поточне (оперативне) управління Лікарнею здійснює головний лікар центральної районної комунальної лікарні - головний лікар району (далі  - головний лікар), який призначається рішенням Засновника у відповідності до Положення про порядок призначення і звільнення з посад керівників підприємств, установ та закладів, що перебувають у спільній власності територіальних громад селища та сіл Глибоцького району Чернівецької області. З ним укладається контракт терміном від одного до п’яти років. Порядок оплати праці головного лікаря району визначається контрактом згідно чинного законодавства.
5.6. Засновник здійснює свої права по управлінню Лікарнею через головного лікаря, який репрезентує інтереси Засновника і трудового колективу.
5.7. Право висунення кандидатури на посаду головного лікаря або порушення питання про його звільнення належить Засновнику за погодженням з Департаментом охорони здоров’я Чернівецької обласної державної адміністрації та Уповноваженим органом управління.
5.8. Головний лікар керує всією діяльністю та організує роботу Лікарні за встановленим порядком.
5.9. Головний лікар в межах своєї компетенції:
- видає накази, обов'язкові для всіх працівників Лікарні, лікувально-профілактичних закладів району;
- без довіреності діє від імені Лікарні, представляє її у взаємовідносинах з підприємствами, установами, організаціями та у відповідних державних органах, судових установах;
- розпоряджається майном та коштами Лікарні в межах повноважень, передбачених цим Статутом;
- затверджує положення про відокремлені підрозділи (в тому числі госпрозрахункові), інші структурні підрозділи, які створюються відповідно до чинного законодавства України;
- укладає договори в межах повноважень та контракту, видає довіреності,
- щорічно звітує про діяльність Лікарні на засіданні колегії райдержадміністрації, готує на  запити колегії відповідні документи;
- відкриває та закриває рахунки Лікарні у банківських установах, відділеннях Державного казначейства України;
- затверджує своїм наказом розподіл обов’язків між заступниками головного лікаря центральної районної комунальної лікарні, посадові обов’язки інших працівників Лікарні;
- розробляє структуру Лікарні та подає на погодження Департаменту та Уповноваженому органу управління;
- розробляє штатний розпис Лікарні та подає на затвердження Уповноваженому органу управління;
- у відповідності з трудовим законодавством наймає та звільняє працівників, укладає з ними трудові договори та угоди, виносить заохочення та накладає стягнення на персонал, у передбаченому законом порядку;
- організовує та здійснює заходи, пов'язані з обліком військовозобов'язаних та цивільною обороною;
- організовує здійснення функцій органу управління охороною здоров’я району,
 - здійснює оперативне управління діяльністю комунального закладу «Глибоцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги»,
5.10. Головний лікар несе персональну відповідальність за всю медичну, організаційно-методичну, адміністративно-господарську і фінансову діяльність Лікарні, призначає відповідальних осіб за збереження майна та коштів, виконання правил протипожежної безпеки, санітарних норм та правил експлуатації обладнання і забезпечення безпечних умов праці.
5.11. Головний лікар призначає заступників головного лікаря за погодженням Засновника, Уповноваженого органу управління та Департаменту.
5.12. Відпустки, відрядження (понад 1 день) головного лікаря надаються Департаментом за погодженням з Засновником та Уповноваженим органом управління. 
5.13. При відсутності головного лікаря в зв'язку з його перебуванням у відпустці, з хворобою, з навчанням чи відрядженням тощо, керівництво Лікарнею здійснює заступник головного лікаря з медичного обслуговування населення, а у разі його відсутності інший заступник головного лікаря відповідно до посадової інструкції. На час виконання обов'язків головного лікаря вищезазначені посадові особи наділяються всіма правами, передбаченими цим Статутом для головного лікаря та несуть відповідальність за прийняті ними рішення. У разі звільнення головного лікаря за власним бажанням або з інших підстав, керівництво Лікарнею здійснює заступник головного лікаря з медичної частини, а у разі його відсутності, один із інших заступників головного лікаря, відповідно до Положення про порядок призначення та звільнення з посади керівників об’єктів спільної власності територіальних громад селища та сіл району.
5.14. Повноваження трудового колективу:
5.14.1. Працюючі мають право брати участь в управлінні Лікарнею через загальні збори , конференції, раду трудового колективу, професійну спілку, яка діє в трудових колективах, інші органи уповажені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи лікарні, а також з питань захисту соціально-економічних і трудових прав працюючих.
Представники первинної профспілкової організації представлюють інтереси працюючих лікарні в органах управління відповідно до чинного законодавства.
Інтереси трудового колективу лікарні представляє Головний профспілковий комітет медичних працівників Глибоцького району.
Лікарня зобов’язана створити умови, які б забезпечували участь працюючих в її управлінні.
5.14.2. Трудовий колектив Лікарні складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь в її діяльності на основі трудового договору або інших форм, що регулюють трудові відносини працюючого з Лікарнею.
5.14.3. До складу Головного профспілкового комітету медичних працівників Глибоцького району, через який трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Лікарнею, не може обиратися головний лікар Лікарні. Повноваження Головного профспілкового комітету медичних працівників Глибоцького району та головного лікаря Лікарні визначаються відповідно до чинного законодавства України.
5.14.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Лікарні регулюються колективним договором.
5.14.5. Право укладення колективного договору від імені Уповноваженого органу управління надається Головному лікарю Лікарні, а від імені трудового колективу – Головному профспілковому комітету медичних працівників Глибоцького району .
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу один перед одним не менш ніж один раз на рік.
5.14.6. Питання щодо покращення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників лікарні, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства України, цього Статуту, колективного договору.
5.14.7. Джерелом фінансування на оплату праці працівників Лікарні є кошти загального і спеціального фондів районного бюджету та кошти, отримані в результаті її господарської некомерційної діяльності.
Форми і системи опрати праці, норми праці, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі Лікарні з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством України, Генеральною , Галузевою та Регіональною угодами.
Мінімальна заробітна плата працюючих не може бути нижчою від встановленого законодавством України мінімального розміру заробітної плати.
5.14.8.Оплата праці працюючим лікарні здійснюється в першочерговому порядку. Всі інші платежі здійснюються Лікарнею після виконання зобов’язань щодо оплати праці.
5.14.9. Преміювання працівників Лікарні проводиться в межах фонду заробітної плати. Розмір премій працівників залежить від особистих внесків в загальні результати закладу та визначається рішеннями головного лікаря за погодженням Головного профспілкового комітету медичних працівників Глибоцького району. Надбавки стимулюючого характеру головному лікарю та його заступникам встановлюються за рішенням Департаменту охорони здоров’я Чернівецької обласної державної адміністрації .
5.14.10. Працівники Лікарні провадять свою діяльність відповідно до Статуту, Колективного договору, посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку згідно з законодавством України.
5.15. Відносини Засновника та головного лікаря регулюються цим Статутом, Положенням про порядок призначення та звільнення з посади керівників об’єктів спільної власності територіальних громад селища та сіл району та відповідним контрактом.
5.16. Питання притягнення головного лікаря до дисциплінарної відповідальності визначається відповідними розпорядженнями голови районної ради.
5.17. Лікарня здійснює оперативний і бухгалтерський облік результатів своєї діяльності, веде статистичну звітність у відповідності з законодавством та директивними документами Департаменту охорони здоров’я Чернівецької обласної державної адміністрації.
 
6. Про захист персональних даних
Метою обробки персональних даних у Глибоцькій центральній районній комунальній лікарні є:
6.1. Зберігання та обслуговування облікових даних персоналу відповідно до статтей 6 та 7 Закону України «Про захист персональних даних».
6.2. Забезпечення реалізації трудових, адміністративно-правових, податкових відносин у сфері управління кадровими ресурсами, зокрема кадровим потенціалом відповідно до Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу, Законів України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні, «Про зайнятість населення».
6.3. Обробка персональних даних фізичних осіб, що містяться в історіях хвороби, амбулаторних картах, інших облікових формах здійснюється у суворій відповідності до облікових медичних форм, затверджених наказом МОЗ України, для забезпечення реалізації відносин у сфері охорони здоров’я відповідно до основ законодавства України про охорону здоров’я, наказу МОЗ України, що затверджують облікові медичні форми.
7. Припинення діяльності Лікарні
7.1. Ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ, перетворення) Лікарні здійснюється за рішенням Засновника та погодженням Уповноваженого органу управління та Департаменту, або за рішенням суду, відповідно до чинного законодавства України.
7.2. Лікарня ліквідовується також у випадках:
- визнання її у встановленому порядку банкрутом;
- у разі скасування її державної реєстрації у випадках, передбачених чинним законодавством.
7.3. Ліквідація Лікарні здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником. Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у встановлені законодавством України строки.
Одночасно ліквідаційна комісія вживає всіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Лікарні та виявлення кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію Лікарні.
7.4. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Лікарнею. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно лікарні і розраховується з кредиторами , складає ліквідаційний баланс та подає його Уповноваженому органу управління та органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством України порядку.
Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені лікарні, що ліквідується.
7.5. У разі реорганізації та ліквідації Лікарні працівникам, які звільняються, забезпечуються соціально-правові гарантії, передбачені відповідним законодавством України.
7.6. Лікарня вважається реорганізованою або ліквідованою з дня внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності.
7.7. При реорганізації Лікарні в іншу юридичну особу до неї, як до правонаступника, переходять усі майнові права і обов'язки реорганізованої Лікарні.
7.8. У разі припинення  діяльності Лікарні (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) передача активів  здійснюється  в  установленому  порядку   одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.        
        
8. Внесення змін (доповнень) до Статуту Лікарні
8.1. Внесення змін (доповнень) до Статуту Лікарні здійснюється за відповідним рішенням Засновника, прийнятим сесією районної ради, оформляється окремими додатками до нього або шляхом викладення Статуту в новій редакції з додержанням вимог, встановлених чинним законодавством України та п.1.10. цього Статуту.
8.2. Зміни (доповнення) до Статуту або викладення його в новій редакції  підлягають обов’язковій державній реєстрації.
 
9. Заключні положення
9.1. Статут набирає чинності з моменту державної реєстрації та внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру.
Цей Статут складено в двох примірниках і знаходяться:
• перший примірник – у Лікарні;
• другий примірник – у державного реєстратора.
Кожен з примірників Статуту має однакову юридичну силу.
9.2. Питання, не врегульовані цим Статутом, регулюються чинним законодавством України.
 

Керуючий справами районної ради                           М. Д. Шмідт                             

 
Додаток 2
                                                                           до рішення районної ради   № _______ від »___»________ 2016
 
                                              
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення ХІІ сесії Глибоцької районної ради  VІІ скликання
 
«­­____»____________2016 №______
 
 

                                                                Голова Глибоцької районної ради

                              

                                                            ______________ П.Панчук

                                                             
 
 
Статут
Комунального закладу
«Глибоцький районний центр
первинної медико-санітарної допомоги»
 
 
  
смт. Глибока
2016
 
 
 
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  1. Центр первинної медико-санітарної допомоги (далі - Центр) є комунальним закладом охорони здоров'я Глибоцької районної ради Чернівецької області, що надає первинну медико-санітарну допомогу (далі - ПМСД) населенню Глибоцького району Чернівецької області, далі - населення.
  2. Центр створений рішенням Глибоцької районної ради від «05» жовтня 2012 року №  136-13/12.
  3. Центр заснований на базі відокремленої частини спільної власності територіальних громад селища та сіл Глибоцького району, далі - власник. Представником власника є Глибоцька районна рада Чернівецької області, далі - уповноважений орган управління. Засновником Центру первинної допомоги є територіальні громади селища та сіл Глибоцького району в особі Глибоцької районної ради Чернівецької області.
  4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, а також актами уповноваженого органу управління та іншими нормативно-правовими актами і цим Статутом.
  5. Право внесення змін і доповнень  до цього Статуту належить уповноваженому органу управління  - Глибоцькій районній раді
 
2. НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ.
  1. Найменування:
повне українською мовою: Комунальний заклад « Глибоцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги»;
скорочене українською мовою: КЗ «Глибоцький районний центр первинної допомоги»;
у разі необхідності:
  1. Місцезнаходження: Чернівецька область, Глибоцький район, смт. Глибока, вул. Шевченка, 14.
3. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ.
3.1. Центр створений з метою реалізації державної політики у сфері
охорони здоров'я, що передбачає проведення на території Глибоцького району Чернівецької області заходів, спрямованих на:
забезпечення населення доступною, своєчасною, якісною та ефективною первинною медико-санітарною допомогою;
забезпечення керованості та безперервності медичної допомоги.
   3.2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Центру є:  
   організаційно-методичне керівництво та координація діяльності структурних підрозділів Центру на території Глибоцького району Чернівецької області з питань надання населенню доступної, своєчасної, якісної та ефективної первинної медико-санітарної допомоги;
організація надання первинної медико-санітарної допомоги, у тому числі невідкладної, у визначеному законодавством порядку; проведення профілактичних щеплень;
забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря, що надає первинну медико-санітарну допомогу (лікаря загальної практики - сімейного лікаря, дільничного терапевта, дільничного педіатра), у визначеному законодавством порядку;
планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення;
забезпечення дотримання наступності та послідовності у наданні медичних послуг населенню   Глибоцького району із закладами охорони здоров'я та установами, що надають вторинну (спеціалізовану), третинну (високоспеціалізовану) та екстрену медичну допомогу (медичний маршрут пацієнта);
організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров'я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану) та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, а також відбору хворих на санаторне-курортне лікування та реабілітацію у визначеному законодавством порядку;
забезпечення дотримання стандартів та уніфікованих клінічних протоколів медичної допомоги;
впровадження нових форм та методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації захворювань та станів;
організація стаціонарозамінних форм надання медичної допомоги; проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків  непрацездатності;
направлення на МСЕК осіб із стійкою втратою працездатності; участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз'яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;
організація пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку;
проведення заходів з попередження і своєчасного виявлення захворювань, зменшення рівня ускладнень, інвалідності та смертності населення, в першу чергу від попереджувальних захворювань та станів;
координація впровадження та контроль за виконанням місцевих програм та заходів з питань удосконалення надання первинної медико-санітарної медичної допомоги;
визначення проблемних питань надання первинної медико-санітарної допомоги населенню Глибоцького району та шляхів їх вирішення;
розробка планів розвитку первинної медико-санітарної допомоги населенню Глибоцького району,
проведення спільно з санітарно-епідеміологічною службою профілактичних та протиепідемічних заходів;
визначення потреби структурних підрозділів Центру та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;
моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;
моніторинг виконання та фінансового забезпечення державних соціальних нормативів із забезпечення населення первинною медико- санітарною допомогою;
вивчення, аналіз і прогнозування показників стану здоров'я населення та участь у розробці заходів, спрямованих на збереження і покращення здоров'я населення;
забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Центру;
медична практика;
зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуск, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;
інші функції, що випливають з покладених на Центр завдань.
 3.3. Центр може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
 
4. ПРАВОВИЙ СТАТУС.
  1. Центр є юридичною особою публічного права.
  2. Центр є неприбутковою установою.
  3. Центр користується закріпленим за ним комунальним майном на праві оперативного управління. |
  4. Центр здійснює господарську діяльність.
  5. Збитки, завдані Центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
  6. Для здійснення господарської діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
  7. Центр має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі України, установах банків, у тому числі (в іноземній валюті), круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
  8. Держава та уповноважений орган управління не відповідають за зобов'язаннями Центру, а Центр не відповідає за зобов'язаннями держави та уповноваженого органу управління, окрім випадків передбачених законодавством.
  9. Центр має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
 
5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ.
  1. Центр має право:
  1. Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань.
  2. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства.
  3. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
  4. Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.
  5. Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
  6. Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
  1. Центр:
  1. Здійснює оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню своєї роботи;
  2. Придбає матеріальні ресурси у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також у фізичних осіб;
  3. Створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
  4. Здійснює бухгалтерський облік, веде фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.
  1. Управління Центром здійснюється відповідного цього Статуту на основі поєднання прав уповноваженого органу управління щодо господарського використання комунального майна і участі в управлінні трудового колективу. Центр підпорядкований Головному лікарю Глибоцької центральної районної комунальної лікарні в частині медико-санітарної роботи.
  2. Поточне керівництво діяльності Центру здійснює головний лікар, який призначається на посаду уповноваженим органом управління на умовах контракту. Строк найму, права, обов'язки і відповідальність головного лікаря, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
  3. Головного лікаря Центру може бути звільнено достроково на передбачених контрактом підставах відповідно до законодавства.
  4. Головний лікар Центру:
  1. Безпосередньо підпорядковується уповноваженому органу управління,.та несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань і здійснення ним своїх функцій.
  2. Діє без довіреності від імені Центру, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію Центру і вирішує питання діяльності Центру у межах та у визначеному законодавством та цим Статутом порядку.
  3. Розпоряджається коштами та майном відповідно до законодавства та цього Статуту.
  4. Укладає договори (у тому числі щодо надання первинної медико- санітарної допомоги), видає довіреності, відкриває рахунки в органах Держказначейства, в установах банків в установленому порядку.
  5. У межах компетенції видає накази та інші розпорядчі акти, дає вказівки, обов'язкові для всіх підрозділів та працівників Центру.
  6. Підписує та подає на затвердження до уповноваженого органу управління Статут, проекти змін до Статуту.
  7. Призначає своїх заступників та розподіляє обов'язки між ними.
  8. Визначає організаційну структуру Центру, граничну чисельність працівників, штатний розпис та подає їх на затвердження до уповноваженого органу управління.
  9. Затверджує положення про структурні підрозділи Центру за поданням керівників цих підрозділів.
  10. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.
  11. Встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат на передбачених колективним договором та законодавством умовах.
  12. Укладає колективний договір з працівниками від імені уповноваженого органу управління.
  13. Вирішує інші питання діяльності Центру у відповідності із законодавством.
  1. Головний лікар Центру, його заступники та керівники структурних підрозділів є офіційними представниками Центру, діють в межах своїх повноважень та представляють інтереси Центру в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, установах та організаціях, а також у взаємовідносинах з організаціями та фізичними особами, у тому числі іноземними, відповідно до наданих їм повноважень.
  2. Головний лікар Центру, його заступники та керівники підрозділів у межах своїх повноважень здійснюють оперативне керівництво Центром та його підрозділами.
  3. Головний лікар Центру та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
 
7. ПРИМІРНА СТРУКТУРА.
 
  1. Структурними підрозділами Центру є:
    1. Адміністративно-управлінський підрозділ.
    2. Допоміжні підрозділи, у тому числі господарчі.
    3. Лікувально-профілактичні підрозділи (лікарські амбулаторії, фельдшерсько-акушерські пункти, фельдшерські пункти, медичні пункти).
  2. Порядок внутрішньої організації структурних підрозділів Центру затверджуються керівником Центру.
  3. Штати Центру встановлюються у визначеному порядку.
 
 
 
8. МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ.
  1. Майно Центру становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Центру.
  2. Майно Центру є спільною власністю територіальних громад селища та сіл Глибоцького району і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління, Центр користується та розпоряджається майном відповідно до законодавства.
Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Центру або її відчуження, вирішуються виключно Уповноваженим органом управління.
  1. Джерелами  формування майна Центру є:
  1. Кошти місцевого бюджету. /
  2. Власні надходження Центру:
від господарської та/або виробничої діяльності;
за оренду майна;
від реалізації майна;
  1. Інші власні надходження Центру.
  2. Благодійні внески, гранти, дарунки, всі види добровільної та безоплатної допомоги, внески від спонсорів та меценатів.
  3. Надходження коштів на виконання програм соціально- економічного та культурного розвитку регіонів.
  4. Інші джерела не заборонені законодавством.
  1. Центр має право:
передавати з балансу на баланс матеріальні цінності між своїми структурними підрозділами, у тому числі філіями та відділеннями, а також здавати в оренду юридичним та фізичним особам закріплене за ним майно згідно із законодавством та за погодженням з уповноваженим органом управління;
за погодженням з уповноваженим органом управління реалізувати застаріле обладнання, прилади, апаратуру та використовувати кошти від реалізації вказаного майна на оновлення матеріально-технічної бази Центру у визначеному законодавством порядку.
  1. Структура, штатний розпис та кошторис Центру затверджуються уповноваженим органом управління за поданням керівника Центру.
  2. Фінансування Центру:                                                                               <
фінансування діяльності Центру здійснюється у встановленому законодавством порядку за рахунок коштів місцевого бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством України;     
перевірка та ревізія порядку використання майна, господарської та фінансової діяльності Центру здійснюється відповідним органом та уповноваженим органом у визначеному законодавством порядку.
  1. Центр самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Центру у визначеному законодавством порядку. Головним розпорядником коштів Центру є Глибоцька центральна районна комунальна лікарня. Центр є розпорядником коштів третього ступеня.
Керівництво Центру несе відповідальність перед уповноваженим органом управління та перед іншими органами за достовірність та своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.
8.8. Організовує фінансове забезпечення існуючої мережі лікарських закладів району.
8.9. Вносить пропозиції щодо обсягів бюджетного фінансування лікарських закладів району, які перебувають у спільній власності територіальних громад селища та сіл Глибоцького району, аналізує їх використання.
8.10. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), працівників Центру (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
8.11.Доходи (прибутки) Центру   використовуються виключно для фінансування видатків на його утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених  установчими документами.
 
 
9. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ.
 
  1. Працівники ЦентрУ мають право брати участь в управлінні Центром через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Центру, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.
Представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності- вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Центру відповідно до законодавства.
Центр зобов'язаний створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.
  1. Трудовий колектив Центру складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Закладом.
  2. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Центром, не може обиратися головний лікар Центру. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
  3. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.
  4. Право укладання колективного договору від імені уповноваженого органу управління надається головному лікарю Центру, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
  1. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Центру та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
  2. Джерелом коштів на оплату праці працівників Центру є кошти місцевого бюджету.
Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
Умови оплати праці та матеріального забезпечення головного лікаря Центру визначаються контрактом, укладеним із уповноваженим органом управління.
  1. Оплата праці працівників Центру здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Центром після виконання зобов'язань щодо оплати праці.
  2. Працівники Центру провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
 
 
 
10. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ.
  1. Припинення діяльності Центру здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням Уповноваженого органу управління, а у випадках, передбачених законом України, - за рішенням суду.
  2.  У разі припинення Центру (у результаті його ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) передача активів здійснюється  в  установленому  порядку одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
  3. Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється уповноваженим органом управління або за рішенням суду.
  4. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред'явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня публікації рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію Центру.
  5. Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.
Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Центру та виявлення кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію Центру.
  1. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Центром. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Центру і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його уповноваженому органу управління або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.
Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Центру, що ліквідується.
  1. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.
  2. Працівникам Центру, які звільняються у зв'язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
  3. Центр є таким, що припинився, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Керуючий справами районної ради                                          М. Д. Шмідт



 
 
                                                                           Додаток 3
                                                                           до рішення районної ради                                                                                                             № _______ від »___»________ 2016
 
Погоджено                                                                 Затверджено
                                                         
Начальник відділу культури                         Рішення  сесії ____Глибоцької
та туризму Глибоцької                                   районної ради ____ скликання
райдержадміністрації                                               від «___»_________2016
                                                                           № _________
____________Рєпіна О.М.
«___»_________2016                                        Голова Глибоцької районної ради
 
________________ П.В.Панчук
 
 
 
С  Т  А  Т  У  Т
 
Комунального підприємства
Глибоцької районної ради
райкіновідеомережа
 
(нова редакція)
 
  
смт Глибока
2016рік

I. ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Засновником Комунального підприємства Глибоцької районної ради Райкіновідеомережа (надалі – Глибоцька РКВМ) є Глибоцька районна рада (надалі – Засновник).
1.2. Глибоцька РКВМС є комунальним унітарним підприємством, яке у своїй діяльності керується Конституцією України, Указами президента України, Наказами Міністерства культури України, рішеннями місцевої виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, цим Статутом та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють діяльність у галузі культури і мистецтва.
1.3. Глибоцька РКВМ є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові та інші рахунки в органах Державного Казначейства, інших банках, печатку зі своєю назвою, кутовий штамп фірмовий бланк, інші необхідні реквізити,
1.4. За своїм правовим статусом Глибоцька РКВМ є бюджетною неприбутковою організацією з дотацією з районного бюджету.
1.5. У межах своєї статутної діяльності Глибоцька РКВМ має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах.
1.6. Найменування:
    - Комунальне підприємство Глибоцької районної ради                                          райкіновідеомережа.
    - скорочена назва: Глибоцька райкіновідеомережа.
1.7. Юридична адреса: Україна, 60400, смт Глибока, вул. Глибоцька, будинок № 2.
 
               ІІ. ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ГЛИБОЦЬКОЇ  РКВМ
2.1. Основними видами статутної діяльності Глибоцької РКВМ є:
 - здійснення своїх завдань і функцій в тісному співробітництві з відділом культури і туризму Глибоцької районної державної адміністрації, органами кіновідеопрокату, освіти, засобами масової інформації населення;
  - демонстрування кіно – та відеофільмів на кіноустановках та інших електронних носіях;
  - доставка кіно відеофільмів на кіновідеоустановки району;
  - організація і проведення вечорів широкої кіно програми, вечорів відпочинку, дискотек, тощо;
- проведення заходів щодо покращення якості кінопоказу та культурного обслуговування глядачів;
- експлуатація кіноапаратури, обладнання, фільмокопій Підприємства та взятого в оренду або на прокат відповідно до призначення та норм і Правил технічної і пожежної безпеки, виробничої санітарії, прокату;
- матеріально-технічне забезпечення кіновідеомережі району;
- планування, організація виконання контрольно-вимірювальних, монтажних та інших робіт щодо правильної експлуатації кіно відеоапаратури та обладнання;
- розробка та доведення до кінотеатру, кіноустановок планів платних послуг з основного виду діяльності, організація їх виконання;
- рекламування кіно відеофільмів та інформацій правового, загальноосвітнього, медичного, охорони праці напрямків;
- розробка і виконання планів розвитку кіновідеомережі на території району;
- здійснення матеріально-технічного постачання кіновідеомережі, контролювання технічного стану кіно відео установок;
- проведення заходів щодо переобладнання, реконструкції та ремонту кіноустановок;
- здійснення фінансового контролю і документальної ревізії діяльності кіноустановок;
- інші види діяльності, що не суперечать чинному законодавству України.
 
ІІІ.  МАЙНО  ГЛИБОЦЬКОЇ РКВМ
3.1. Майно Глибоцької РКВМ, є спільною власністю територіальних громад селища та сіл Глибоцького району в особі Глибоцької районної ради та закріплене за Глибоцької РКВМ на праві оперативного управління. Здійснюючи право господарської діяльності Глибоцької РКВМ володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном, вчиняючи дії, що не суперечать чинному Законодавству України з урахуванням обмежень, встановлених цим Статутом. За збереження майна відповідає директор РКВМ.            
3.2. Джерелом формування майна Глибоцької РКВМ є :
- доходи одержані від реалізації послуг, а також від інших видів господарської діяльності;
- благодійні внески, пожертвування організацій і громадян;
- капітальні вкладення і дотації з районного бюджету, майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
3.3. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
3.4.Доходи (прибутки) Глибоцької РКВМ  використовуються виключно для фінансування видатків на її утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених  установчими документами.
 
ІV, ОСОБЛИВОСТІ  ГОСПОДАРСЬКОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ
ГЛИБОЦЬКОЇ  РКВМ
4.1. Глибоцька РКВМ виконує планові фінансові завдання Засновника, а також враховує їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
4.2. Організація бухгалтерського обліку по виконанні кошторисів прибутку і витрат здійснюється на основі Інструкції Міністерства фінансів України по бухгалтерському обліку в бюджетних установах культури.
4.3. Проводити передачу майна, відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм, майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду майно, а також списувати їх з балансу, якщо вони зношені або морально застарілі Глибоцька РКВМ має право лише після  відповідного погодження з Глибоцької районною радою.
4.4. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності Глибоцької РКВМ є
прибуток, який у повній мірі залишається в її розпорядженні та використовується для цілей статутної діяльності.
 
              V. СТРУКТУРА  ГЛИБОЦЬКОЇ  РКВМ :
5.1. Глибоцька РКВМ має у своєму підпорядкуванні та управлінні наступні кіно видовищні заклади, без статусу юридичної особи:
№№ Найменування Територія обслуговування
1 Стаціонарна кіноустановка кінотеатру «Буковина» Для обслуговування населення селища Глибока
2 Сільська пересувна відео установка №1 Для обслуговування населення сіл Димка, Михайлівка, Червона Діброва, Тарашани, Привороки, Станівці
3 Сільська пересувна відео установка №2 Для обслуговування населення сіл Грушівка, Волока, Коровія, Молодія, Луковиця, Кут, Валя Кузьміна, Чагор
4 Сільська пересувна відео установка №3 Для обслуговування населення сіл Поляна, Турятка, Верхні та Нижні Синівці, Горбівці, Тереблече, Стерче, Слобідка, Опришени
5 Сільська пересувна відео установка №4 Для обслуговування населення сіл Кам’янка, Петричанка, Старий Вовчинець, Новий Вовчинець, Черепківці, Багринівка, Біла Криниця, Просіка, Просикуряни
6 Сільська пересувна відео установка №5 Для обслуговування населення сіл Корчівці, Купка, Сучевени, Карапчів, Йорданешти
 
 
 
VІ. ОРГАНИ  УПРАВЛІННЯ  ГЛИБОЦЬКОЇ РКВМ
ТА  ЇХ  КОМПЕТЕНЦІЯ
6.1. Вищим органом управління Глибоцької РКВМ є відділ культури і туризму Глибоцької РДА в частині оперативного керування професійної діяльності.                                             
6.2. Глибоцьку РКВМ очолює – директор, який приймається і звільняється з посади Головою районної ради за погодженням з відділом культури та туризму Глибоцької РДА. Директор здійснює функції управління на підставі трудового контракту підписаного між особою Директора та Глибоцької районною радою.  Директор організовує роботу РКВМ і несе персональну відповідальність за її роботу і діяльність.
6.3. Директор діє від імені Райкіновідеомережі, презентує її в усіх установах і організаціях, користується у відповідності з законом майном і засобами дирекції, заключає договори, видає доручення ( в т.ч. з правом передовіреності), відкриває в банках рахунки РКВМ.
6.4.  Директор несе персональну відповідальність за дотриманням правил прокату кіно відеофільмів, репертуару, реєстрації в установленому порядку кіновідеоустановок.
6.5. В межах своєї компетенції директор видає накази, приймає, звільняє працівників РКВМ, приймає міри заохочення, накладає стягнення, затверджує положення про структурні підрозділи РКВМ.
6.6. Права і обов’язки працівників РКВМ встановлюються директором у відповідності з Кодексом Законів про працю України.
6.7. Директор затверджує штатний розпис, правила внутрішнього трудового розпорядку РКВМ.
УІІ. ЦІНИ  І  ЦІНОУТВОРЕННЯ В ГЛИБОЦЬКІЙ  РКВМ.
7.1. Глибоцька РКВМ надає послуги з показу кіно відеофільмів за цінами встановленими самостійно, або на договірній основі, крім послуг на які встановлюються державні ціни.  
7.2. За порушення законодавства України про ціни і ціноутворення РКВМ несе відповідальність у визначеному законодавством України порядку.
 
VIII.  РЕОРГАНІЗАЦІЯ  ТА  ЛІКВІДАЦІЯ  ОРГАНІЗАЦІЇ
8.1. Реорганізація Глибоцької РКВМ відбувається за рішенням Глибоцької районної ради. В разі реорганізації Глибоцької РКВМ її права та обов’язки переходять до правонаступників.                                         
8.2. Ліквідація Глибоцької РКВМ відбувається за рішенням Глибоцької районної ради або за рішенням суду у випадках та порядку, що передбачені законодавством України.
8.3.Ліквідація Глибоцької РКВМ проводиться ліквідаційною комісією, що призначається Глибоцької районною радою, або судом.
8.4. Ліквідаційна комісія або інший орган, який провадить ліквідацію, вміщує в офіційній пресі за місцем знаходження Глибоцької РКВМ і в одному з республіканських органів преси, публікацію про порядок та строки ліквідації. Строк ліквідації не може бути меншим двох місяців.
8.5. Ліквідаційна комісія:
 - оцінює наявне майно Глибоцької РКВМ;
 - виявляє дебіторів та кредиторів Глибоцької РКВМ і проводить розрахунки з ними;
 - вживає заходів щодо сплати боргів Глибоцької РКВМ третім особам;
 - складає офіційний баланс і подає його затвердження органу, що прийняв рішення про ліквідацію.
8.6. У разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) передача активів   Глибоцької РКВМ  здійснюється  в  установленому  порядку   одній
або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
Глибоцька РКВМ визначається реорганізованою або ліквідованою з моменту виключення її з державного реєстру.
 
ІХ.  ВНЕСЕННЯ   ЗМІН  ДО  СТАТУТА
9.1. Внесення змін та доповнень до статуту Глибоцької РКВМ є компетенцією Глибоцької районної ради та трудового колективу Глибоцької РКВМ.
9.2. Прийняття і зміни належать державній реєстрації в семиденний термін.
  
 
Керуючий справами районної ради                                    М. Д. Шмідт




                                                                                             Додаток  4                                                     до рішення районної ради                                                                                  № _______ від »___»________ 2016
 
 
 
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Рішенням  №             сесії  XII
районної ради  VIІ  скликання
від «___»________2016
 
Голова Глибоцької
районної ради
________________П.В.Панчук
 
 
 
Положення
про Об’єднаний трудовий архів територіальних громад селища та сіл Глибоцького району
 
( нова редакція)
 
 
 
смт. Глибока
2016
 
1. Загальні положення
1.1.  Об’єднаний трудовий архів територіальних громад селища та сіл Глибоцького району (далі – Об’єднаний трудовий архів) - є неприбутковим комунальним підприємством, заснованим на спільній власності територіальних громад Глибоцького району для централізованого тимчасового зберігання документів, нагромаджених у процесі документування службових трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб, та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду, відповідно до статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та статті 29 Закону України “Про національний архівний фонд та архівні установи”.
          Об’єднаний трудовий архів  територіальних громад селища та сіл Глибоцького району створюється за рішенням Глибоцької районної ради і утримується за рахунок коштів районного бюджету, субвенцій з бюджетів районної, селищної, сільських рад, коштів, отриманих за науково-технічне опрацювання і зберігання архівних документів, та коштів з інших надходжень, не заборонених законом.
Об’єднаний трудовий архів територіальних громад селища та сіл Глибоцького району знаходиться в спільній власності територіальних громад селища та сіл  району, повноваження щодо управління діяльністю Об’єднаного трудового архіву здійснює Засновник - районна рада. Об’єднаний трудовий архів підпорядковується Засновнику та підзвітний і підконтрольний Державному архіву Чернівецької області, архівному відділу райдержадміністрації.
1.2. У своїй  діяльності  Об’єднаний трудовий архів територіальних громад селища та сіл Глибоцького району керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями і розпорядженнями  органів місцевого  самоврядування,  іншими нормативно-правовими актами та цим положенням про Об’єднаний трудовий архів територіальних громад селища та сіл Глибоцького району.
            З питань організації і методики ведення архівної справи Об’єднаний трудовий архів територіальних громад селища та сіл Глибоцького району керується нормативно-правовими актами, затвердженими Міністерством юстиції України, правилами, положеннями, інструкціями, методичними рекомендаціями Укрдержархіву, Державного архіву Чернівецької області .
            1.3. Об’єднаний трудовий архів територіальних громад селища та сіл Глибоцького району працює відповідно до річного плану, який затверджує голова районної ради та звітує  про проведену роботу. Примірник річного  плану та звіту про його виконання надається архівному відділу  райдержадміністрації.
            1.4. Службові обов’язки керівнику Об’єднаного трудового архіву територіальних громад селища та сіл Глибоцького району визначаються посадовою інструкцією, що затверджується  головою районної ради.
               Службові обов’язки працівникам Об’єднаного трудового архіву  визначає та затверджує керівник Об’єднаного трудового архіву.
 
2. Основні функції Архіву
 
    2.1. Основними завданнями Об’єднаного трудового архіву територіальних громад селища та сіл Глибоцького району є:
       - виявлення та внесення до джерел комплектування документами, за погодженням з  архівним відділом райдержадміністрації, підприємств, установ і організацій незалежно від форм  власності, що розташовані на території району;
     - зберігання відповідно до умов, визначених  Держкомархівом, документів з особового складу та документів тимчасового зберігання підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, що розташовані на території району, або ліквідованих підприємств, установ та організацій, що  діяли (були зареєстровані) на території району;
     - приймання від підприємств, установ і організацій – джерел комплектування архівних документів з особового складу, фінансово-господарської діяльності та інших документів, строки зберігання  яких не закінчилися;
      -   науково-технічне опрацювання документів, що надійшли на зберігання, згідно з правилами Держкомархіву, створення необхідного довідкового апарату до них;
      -  облік  документів, що зберігаються, у тому числі шляхом створення  та підтримання  облікових документів баз даних;
     - організація користування документами у службових, соціально-правових наукових та інших цілях, видавання юридичним особам і громадянам у встановленому Держкомархівом порядку довідок, копій та витягів з документів, що знаходяться на зберіганні;
     - проведення експертизи цінності документів, що знаходяться на зберіганні, подання на затвердження експертній комісії архівного відділу райдержадміністрації описів  справ тимчасового зберігання, документів з особового складу підприємств, установ і організацій - джерел комплектування та актів про вилучення для знищення документів, строки зберігання яких закінчилися;
     - участь у заходах з підвищення кваліфікації працівників  служб діловодства, архівних підрозділів та експертних комісій підприємств, установ і організацій –джерел комплектування.
 
3. Права Архіву
 
         3.1. Для виконання покладених на Об’єднаний трудовий архів територіальних громад селища та сіл  Глибоцького району завдань йому надається право:
          - одержувати від підприємств, установ  і організацій – джерел комплектування  або ліквідаційних комісій (ліквідаторів) архівні документи згідно  номенклатур справ з оплатою цими суб’єктами  відповідно до цін і тарифів на роботи (послуги), затверджених рішенням районної ради від 22.03.2012р. № 41-10/12, та вартості їхнього опрацювання та наступного зберігання у об’єднаному  трудовому архіві територіальних громад селища та сіл на договірних засадах;
- одержувати  від підприємств, установ і організацій – джерел комплектування  або ліквідаційних комісій (ліквідаторів) відомості, необхідні для роботи;
- інформувати керівництво  райдержадміністрації, районної ради про стан зберігання документів підприємств, установ і організацій – джерел комплектування та вносити пропозиції щодо поліпшення цієї роботи;
          - надавати рекомендації підприємствам, установам і організаціям – джерелам комплектування або ліквідаційним комісіям (ліквідаторам) з питань, що входять до компетенції об’єднаного трудового архіву селищної, сільських рад   ;
          - брати участь у засіданнях експертних комісій у разі розгляду на них описів справ тимчасового зберігання, документів з особового складу підприємств, установ і організацій –джерел комплектування об’єднаного трудового архіву селищної, сільських рад   та актів про вилучення для знищення документів, строки зберігання яких закінчилися;
- брати участь у нарадах , які проводить районна  державна адміністрація та районна рада, ліквідаційна комісія (ліквідатор), Державний архів області, архівний відділ райдержадміністрації, в разі розгляду на них питань роботи з документами.
- проводити прийом громадян з питань, що належать до компетенції Архіву.
 
5. Керівництво Архівом
 
     4.1. Архів очолює директор , який призначається та звільняється з посади сесією районної ради згідно Положення «Про порядок призначення та звільнення з посади керівників об’єктів спільної власності територіальних громад селища та сіл району» затвердженого рішенням районної ради від 22.02.2013 року № 13-16/13 . Інші працівники Об’єднаного трудового архіву приймаються та звільняються з роботи  керівником Об’єднаного трудового архіву територіальних громад селища та сіл Глибоцького району.
      4.2. На посаду керівника Архіву призначається особа з вищою (базовою) освітою відповідного професійного спрямування.
      4.3. Директор Об’єднаного трудового архіву територіальних громад селища та сіл Глибоцького району:
організовує діяльність архіву, персонально відповідає за виконання покладених на архів завдань;
розподіляє завдання між працівниками архіву, контролює  їх виконання;
вирішує відповідно до законодавства питання щодо доступу представників підприємств, установ і організацій – джерел комплектування, інших користувачів до документів, що знаходяться на зберіганні;
проводить прийом громадян, розглядає звернення, що належать до компетенції архіву;
          укладає договори;
          видає накази і дає вказівки, обов’язкові для виконання усіма працівниками  Об’єднаного трудового архіву;
       несе відповідальність за стан та діяльність Об’єднаного трудового архіву;
       приймає на роботу працівників та звільняє їх у відповідності до штатного розпису за попереднім погодженням з районною радою;
приймає рішення щодо інших питань поточної діяльності Об’єднаного трудового архіву;
представляє архів з усіх питань, пов’язаних  з його діяльністю.
 
5. Відповідальність
 
Директор Архіву несе персональну відповідальність за:
      5.1. Виконання покладених на Архів завдань і здійснення своїх функціональних обов’язків відповідно до цього Положення.
     5.2. Зберігання документів, які не належать до Національного архівного фонду, іншої документації , що знаходиться на зберіганні в Архіві.
     5.3. Виконання у встановлені терміни запитів підприємств, установ, організацій, звернень громадян, повноту достовірності та якості архівних довідок і відповідей про відсутність документів.
     5.4. Виконання планів та звітів про роботу Архіву.
     5.5. За збереження та використання за призначенням гербової печатки Архіву.
 
6. Фінансово-господарська діяльність
 
       6.1 Майно, закріплене за Об’єднаним трудовим архівом є спільною власністю територіальних громад селища та сіл району, управління яким здійснює районна рада.
      Основні засоби, інше майно належать Об’єднаному трудовому архіву на праві оперативного управління.
       Здійснюючи право оперативного управління, Об’єднаний трудовий архів користується цим майном (без права розпорядження). На зазначене майно не може бути звернено стягнення на вимогу кредиторів установи.
      6.2. Об’єднаний трудовий архів здійснює господарську діяльність від свого імені. Здійснює бухгалтерський облік, веде статистичну звітність згідно чинного законодавства.
      6.3. Джерелом формування майна Об’єднаного Трудового архіву є:
субвенції з бюджетів районної, селищної, сільських рад;
інші джерела, не заборонені чинним законодавством.
      6.4. Утримання Об’єднаного трудового архіву здійснюється за рахунок субвенцій з бюджетів районної, селищної, сільських рад. Установа самостійно використовує кошти, що надійшли від власної госпрозрахункової діяльності на покращення матеріальної бази, розвиток архівної справи в регіоні, компенсацію витрат, пов’язаних з наданням послуг та виконанням робіт, виплату заробітної плати працівникам, премій та матеріальної допомоги.
      6.5. Головним розпорядником коштів Об’єднаного трудового архіву є районна рада.   Кошторис об’єднаного трудового архіву Глибоцького району затверджує голова районної ради. Штатний розпис Об’єднаного трудового архіву територіальних громад селища та сіл Глибоцького району затверджує директор Об’єднаного трудового архіву.
     6.6. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
     6.7.Доходи (прибутки) Об’єднаного трудового архіву територіальних громад селища та сіл Глибоцького району   використовуються виключно для фінансування видатків на його утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.
 
 
7.Заключні положення
 
          7.1. Об’єднаний трудовий архів територіальних громад селища та сіл Глибоцького району  є юридичною особою, має власну печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом, штампи і бланки, рахунок у банку.
          7.2. Об’єднаний трудовий архів територіальних громад селища та сіл Глибоцького району здійснює оперативний і бухгалтерський  облік результатів своєї праці, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог Закону фінансову звітність, щодо своєї господарської діяльності, інші дані , визначені Законом.
          7.3. Припинення діяльності об’єднаного трудового архіву територіальних громад селища та сіл Глибоцького району здійснюється шляхом його ліквідації за рішенням районної ради, а у випадках, передбачених Законом, за рішенням суду.
          7.4. Ліквідація Об’єднаного трудового архіву територіальних громад селища та сіл Глибоцького району здійснюється у відповідності до діючого законодавства.
           7.5. У разі припинення  діяльності Об’єднаного трудового архіву територіальних громад селища та сіл Глибоцького району (у результаті його ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) передача активів  здійснюється  в  установленому  порядку   одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
           7.6. Об’єднаний трудовий архів територіальних громад селища та сіл Глибоцького району вважається ліквідованим з моменту внесення про це запису в єдиний державний реєстр.
            7.7 Внесення змін до Положення здійснюється Засновником – Глибоцькою районною радою.
 
 
 
 
Керуючий справами районної ради                                        М. Д. Шмідт