ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 6-06
Про внесення змін та доповнень до Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Глибоцькому районі на 2015-2016 роки, затвердженої рішенням районної ради №156-33/14 від 18 грудня 2014 р

                                                         УКРАЇНА

Глибоцька районна рада

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ

вул. М.Грушевського , 2а, смт.Глибока, 60400, тел.2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, raionarada07@bigmir.net

  

VІ СЕСІЯ VІІ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ № ______

 

  __________ 2016 року                                            смт. Глибока

 

Про внесення змін та доповнень до Програми

розвитку малого і середнього підприємництва

у Глибоцькому районі на 2015-2016 роки,

затвердженої рішенням районної ради

№156-33/14 від 18 грудня 2014 р

 

 

 

       Керуючись ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ст.ст. 10, 11 Закону України «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні», розглянувши лист районної державної адміністрації від 12.01.2016 року № 01.09-15, враховуючи рекомендації робочої групи по розробці проекту «Програма відновлення та сприяння підприємництву» від 10.02.2016 року, рекомендації постійних комісій районної ради від  ____________ 2016 року, районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Внести зміни та доповнення до районної Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Глибоцькому районі на 2015-2016 роки, затвердженої рішенням районної ради №156-33/14 від 18 грудня 2014 року (далі – Програма), а саме:

- внести зміни та доповнити Розділ ІV «Заходи програми відповідно до пріоритетних завдань за напрямами підтримки  малого і середнього підприємництва»:

- доповнити підпункт 2 пункту 4.1 «Впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності» додатком №1 Порядок надання пільгових позичок та/або часткового відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів та додатком №2 Порядок повернення  пільгових позичок та/або часткового відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів (додаються).

- доповнити пункт 4.2 «Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка» новим абзацем (частиною) «- надання пільгових позичок та/або часткового відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів згідно додатку 1 до п.2 розділу 4 програми розвитку малого і середнього підприємництва в Глибоцькому районі на 2015-2016рр.»;

- доповнити пункт 4.3 «Ресурсне та інформаційне забезпечення» новим абзацем (частиною) «-створення нового торгового майданчика в інтернет мережі за принципом - «від виробника у руки споживача». Торгові площадки передбачають запровадження електронних магазинів усіх товаровиробників агропромислового комплексу Чернівецької області, у тому числі Глибоцького району, від крупних агрофірм і переробників  до дрібних землевласників».

- доповнити в пункті 4.4 «Формування інфраструктури підтримки підприємництва» Механізм реалізації програми розвитку малого і середнього підприємництва та її ресурсне забезпечення новим абзацем (частиною) «-основними джерелами фінансування програми є кошти обласного, районного бюджету, бюджету громад та інші джерела не заборонені чинним законодавством України, Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття»;

- доповнити в частині V «Ресурсне забезпечення програми розвитку малого і середнього підприємництва у Глибоцькому районі на 2015-2016 роки» розділ Моніторинг програми та контроль за реалізацією їх заходів після другого абзацу новим абзацем «Консультативно-дорадчий орган –координаційна рада Глибоцької районної ради та Глибоцької районної державної адміністрації з питань розвитку підприємництва щомісячно до 5 числа звітує про використання коштів, які передбачені ІІ розділом п.5 основних заходів програми у відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації»;

- внести зміни до таблиці у Розділі V Програми  Ресурсне забезпечення програми розвитку малого і середнього підприємництва у Глибоцькому районі на 2015-2016 роки та викласти дану таблицю в новій редакції (додається);

-  доповнити Основні заходи реалізації та напрямів діяльності Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Глибоцькому районі на 2015-2016 роки в підпункті 5 частини ІІ Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка рядком «Надання гарантії та поруки за кредитами суб’єктів малого і середнього підприємництва, та надання кредитів, у т.ч. мікрокредитів, для започаткування і ведення власної справи» та  підпункт 12 частини ІІІ  «Ресурсне та інформаційне забезпечення, формування інфраструктури підтримки підприємництва» рядком «Розширення та організація центру надання адміністративних послуг» та викласти частину ІІ Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка та частину ІІІ  «Ресурсне та інформаційне забезпечення, формування інфраструктури підтримки підприємництва»  в новій редакції (додаються);

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань промисловості, підприємництва та управління об’єктами спільної власності (Самушка В.К.) та  заступника голови районної ради Гуменного В.В.

 

 

 

 

 

Голова районної ради                                                                             П.В.Панчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                              

V.Ресурсне забезпечення програми розвитку малого і середнього підприємництва

у Глибоцькому районі на 2015-2016 роки

(тис.грн.)

 

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми

 

 

Етапи виконання програми

Всього витрати на виконання програми

2015 рік

2016 рік

Обсяг ресурсів всього, в тому числі:

1497,0

877

2374

державний бюджет

 в тому числі:

Фонду          загальнообов'язкового державного                   соціального страхування на випадок безробіття

 

 

 

 

570,0

 

 

 

 

570,0

 

 

 

 

1140,0

обласний бюджет

30,0

30,0

60,0

районний бюджет

82,0

262,0

344,0

Кошти не бюджетних джерел:

власні кошти суб’єктів  підприємницької діяльності

815,0

15,0

830,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка

5

Удосконалення механізмів фінансової підтримки та підвищення ефективності використання бюджетних коштів, що спрямовуються на підтримку малого і середнього підприємництва  

 Надання гарантії та поруки за кредитами суб’єктів малого і середнього підприємництва, та надання кредитів, у т.ч. мікрокредитів, для започаткування і ведення власної справи.

 

 2015-2016 рр.

Конкурсний відбір консультативно-дорадчого органу-координаційна рада Глибоцької районної ради з питань розвитку підприємництва

 

Районний

бюджет, місцеві бюджети та інші джерела не заборонені чинним законодавством України

-

150,0

 

 

 Проведення інформаційних та кущових семінарів, тренінгів із суб'єктами підприємницької діяльності, засідання галузевих рад та інших заходів

 2015-2016 рр.

Фонд підтримки підприємництва

Районний

бюджет

2,0

2,0

 

 

Проведення “круглих столів” з питань мікрокредитування суб’єктів малого і середнього підприємництва та  сприяння створенню спеціалізованих установ мікрокредитування (кредитних спілок, товариств взаємного кредитування, інших небанківських кредитних установ)

 

 2015-2016 рр.

Структурні підрозділи РДА, органи місцевого самоврядування, банки району

Фінансування не

потребує

-

-

6

Створення

сприятливих

умов для розвитку

інвестиційної діяльності

суб’єктів малого і середнього

підприємництва

Залучення суб’єктів малого і середнього

підприємництва до реалізації

інвестиційних проектів

2015-2016 рр.

Відділ економічного розвитку і торгівлі РДА

Фінансування не

потребує

-

-

7

Ресурсне та інформаційне забезпечення надання відповідної допомоги суб’єктам малого і середнього підприємництва

Створення бази даних об’єктів інфраструктури підтримки підприємництва та сприяння  інформаційному забезпеченню їх діяльності

 

 2015-2016 рр.

Відділ економічного розвитку і торгівлі РДА

Фінансування не

потребує

 

-

III. Ресурсне та інформаційне забезпечення, формування інфраструктури підтримки

підприємництва

 

 

8

Спрощення

доступу суб'єктів малого і середнього підприємництва

до ресурсної бази району

Створення та постійне оновлення електронної

бази даних інвестиційних пропозицій суб'єктів підприємницької діяльності:

незадіяних  приміщень, виробничих

площ, об'єктів незавершеного будівництва

2015-2016 рр.

Відділ економічного розвитку і торгівлі РДА , управління АПК, органи

місцевого

самоврядування

Фінансування не

потребує

-

-

9

Удосконалення

інформаційно -

консультативної

підтримки малого і середнього підприємництва

Висвітлення районної політики з

питань підтримки малого і середнього

підприємництва через засоби масової інформації

 

Постійно

 

Районна газета

"Новий день"

та районне

радіомовлення

Фінансування не

потребує

-

-

 

 

Надання консультаційної та організаційної допомоги фермерським господарствам

Постійно

 

Управління АПК РДА

Фінансування не

потребує

-

-

 

 

Інформування СПД стосовно попиту на  продукцію, послуги, незайняту робочу силу

2015-2016 рр.

Відділ економічного розвитку і торгівлі РДА, районний центр зайнятості

Фінансування не

потребує

-

-

10

Популяризація

ідей

підприємництва

Проведення заходів з нагоди

„Дня підприємця" та проведення

конкурсів професійної майстерності серед суб'єктів підприємницької діяльності (придбання грамот, подарунків, квітів тощо.)

Щорічно у

вересні

Фонд підтримки підприємництва, рада підприємців,

СПД району

 

Районний

бюджет

5,0

5,0

11

 

Просування

товарів і послуг

підприємств малого і середнього бізнесу на регіональні та зарубіжні ринки

 Залучення до участі у  виставках-ярмарках суб’єктів малого і середнього  підприємництва району

 

 

2015-2016 рр.

 

Глибоцька

райспоживспілка, управління

агропромислового розвитку РДА, відділ економічного розвитку і торгівлі РДА

Кошти малих і середніх підприємств

15,0

15,0

 

 

Розроблення інвестиційних пропозицій та проектів у пріоритетних напрямках розвитку економіки залучення суб’єктів малого і середнього підприємництва до участі у проектах транскордонного співробітництва

 

 

2015-2016 рр.

Фонд підтримки підприємництва, структурні підрозділи РДА та районна рада

Обласний

бюджет

30,0

30,0

 

 

Випуск мінеральної води та безалкогольних напоїв в євро склотарі 1,0 л. 0,750 л. та 0,33л.

2015-2016 рр.

Суб’єкти підприємницької діяльності

Власні кошти СПД району

300,0

-

 

 

Випуск безалкогольних напоїв - квас «Козацький» в ПЕТ пляшці

2015-2016 рр.

Суб’єкти підприємницької діяльності

Власні кошти СПД району

200,0

-

 

 

Облаштування цеху  та організація розливу безалкогольних напоїв квасу «Козацький» та лимонаду

2015-2016 рр.

Суб’єкти підприємницької діяльності

Власні кошти СПД району

300,0

-

12

Створення спри­ятливих умов для залучення до підприємницької діяльності безробітних, в тому числі соціально вразливих верств населен­ня

Організація навчання для безробітних на курсах цільового призначення з вивчення основ підприємницької діяльності

2015-2016 рр.

Глибоцький районний центр зайнятості

Фонд загальнообов’язкового держав­ного соці­ального страху­вання на випадок безробіт­тя

12,0

12,0

 

 

Підтримка підприємців-початківців в

рамках районної Програми бізнес-проектів суб'єктів малого і середнього підприємництва, шляхом надання одноразової фінансової допомоги на започаткування власного бізнесу.

2015-2016 рр.

Глибоцький

районний центр зайнятості

Фонд загальнообов’язкового держав­ного соціального

страхування на

випадок безробіття

550,0

550,0

 

 

Надавати консультативні послуги для підприємців, в тому числі

початківців, з питань законодавства і оподаткування, менеджменту, маркетингу, надання допомоги підприємцям    з    розробки    бізнес - планів.

2015-2016 рр.

Глибоцький районний

центр зайнятості, ДПІ,

відділ економічного розвитку і торгівлі РДА

Фінансування не

потребує

-

-

 

 

Проведення  для безробітних семінарів з основ і організації підприємницької діяльності, в тому числі з організації зеленого туризму

2015-2016 рр.

Районний центр зайнятості, відділ культури і туризму РДА

Фонд загальнообов’язкового державного соціального

страхування на випадок безробіття

-

-

 

 

Організація підготовки та перепідготовки представників малого бізнесу для роботи в умовах ринкової економіки.

2015-2016 рр.

Глибоцький

районний центр

зайнятості,

 

Фонд загальнообов’язкового державного

соціального

страхування на випадок

безробіття

-

-

 

 

Розширення та організація центру надання адміністративних послуг

2015-2016 рр.

Центр надання адміністративних послуг

Районний бюджет

50,0

100,0

13

Перепідготовка управлінських кадрів для сфери підприємництва

Впровадження нових форм

профорієнтаційної роботи з молоддю:

проведення семінарів, бесід, мозкових штурмів, брифінгів, тренінгів тощо.

2015-2016 рр.

Районний

центр

зайнятості

Фонд загальнообов’язкового

державного соціального

страхування на випадок безробіт­тя

8,0

8,0

Загальна вартість програми за джерелами фінансування по роках:

 

Всього:

 

 

 

 

1487,0

887,0

                         

 

Керуючий справами районної ради                                                                                                        М.Д.Шмідт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1 до пункту 2 Розділу 4 програми розвитку малого і середнього підприємництва в Глибоцькому районі Чернівецької області на 2015-2016 роки

 

Порядок надання пільгових позичок та/або часткового відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

 

1. Загальні положення.

1.1. Цей Порядок надання пільгових позичок та/або часткового відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів (далі – Порядок) визначає умови та механізм надання фінансової підтримки суб'єктам малого і середнього підприємництва в рамках програми розвитку малого і середнього підприємництва Глибоцького району Чернівецької області (далі – Програма) шляхом надання пільгових позик та/або часткового відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, що надаються комерційними банками на реалізацію інвестиційних проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва (далі – Компенсація).

1.2. Компенсація відповідно до цього Порядку надається суб’єктам малого і середнього підприємництва, які відповідають критеріям, встановленим частиною 3 статті 55 Господарського кодексу України (далі – суб’єкти підприємництва).

1.3. Головним розпорядником коштів районного бюджету на фінансову підтримку суб’єктів малого і середнього підприємництва в рамках Програми є Глибоцька районна рада в особі координаційної рада Глибоцької районної ради з питань розвитку підприємництва- консультативно-дорадчого органу, що сприяє реалізації державної політики у сфері підприємництва. (далі – Головний розпорядник).

1.4. Компенсація надається на конкурсних засадах суб’єктам підприємництва, які залучили та/або залучають кредити для реалізації інвестиційних проектів, починаючи з 2016 року, або планують розпочати власну підприємницьку діяльність, чи розширити існуючу підприємницьку діяльність.

2. Право на одержання Компенсації мають суб’єкти підприємництва:

2.1. Якими розроблено та реалізовуються інвестиційні проекти, умовами яких

- передбачається: виробництво та переробка сільськогосподарської продукції (у тому числі вирощування нових та нетрадиційних для регіону видів продукції, відгодівля худоби, виробництво м’яса, промислове розведення риби, садівництво, бджільництво тощо);

- машинобудування, виробництво машин, устаткування та готових металевих виробів (за виключенням видів діяльності, визначених у пункті 3.1 цього Порядку);

- упровадження енергозберігаючих технологій та виробництво продукції для енергозбереження;

- виготовлення швейних виробів та взуття (легка промисловість);

- виробництво будівельних матеріалів (будівельні суміші, оздоблювальні матеріали та конструкції, цегла, керамічні та бетонні вироби);

- виробництво електричного, електронного та оптичного устаткування, приладобудування;

- освоєння та розроблення високотехнологічних виробів, впровадження інновацій, нових програмних продуктів.

2.2. Які не мають заборгованості перед державним і місцевими бюджетами та по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до Пенсійного фонду України;

2.3. Які зареєстровані на території Глибоцького району Чернівецької області.

3. На одержання Компенсації не мають права суб’єкти підприємництва, які:

3.1. Здійснюють виробництво зброї, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, оптову та роздрібну торгівлю, організацію та проведення азартних ігор, обмін валюти, надають в оренду 41 нерухоме майно, є кредитними або страховими організаціями, інвестиційними та недержавними пенсійними фондами, професійними учасниками ринку цінних паперів, ломбардами;

3.2. Отримують фінансову підтримку за іншими бюджетними програмами та за рахунок коштів проектів міжнародних фінансових організацій;

3.3. Визнані банкрутами, щодо яких порушено справу про банкрутство, проводиться санація;

3.4. Перебувають у стадії припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця;

3.5. Подали недостовірну інформацію щодо інвестиційного проекту або свого фінансового стану.

4. Основними критеріями під час визначення переможців конкурсу є:

4.1. Відповідність проекту пріоритетам, визначеним у пункті 2.1 цього Порядку;

4.2. Розмір прибутку та рентабельність виробництва (надання послуг);

4.3. Кількість додаткових робочих місць, які створено або планується створити;

4.4. Рівень середньої заробітної плати працівників за останній бюджетний період;

4.5. Виробництво продукції в тому числі на експорт;

4.6. Збільшення обсягу надходжень до місцевих бюджетів від сплати податків, зборів (обов'язкових платежів) за бюджетний період.

4.7. Соціальне значення проекту.

4.8. Участь територіальної громади у фінансуванні програми, а саме розмір частки яку готова виділити громада для надання Позички чи Компенсації під кожний конкретний проект.

5. Основні засади проведення конкурсного відбору:

5.1. Метою проведення конкурсного відбору є визначення суб’єктів підприємництва, яким за рахунок коштів районного бюджету буде надано Компенсацію.

5.2. Організаційне забезпечення конкурсного відбору здійснюється Головним розпорядником.

5.3. Проведення конкурсу та вирішення інших питань щодо Компенсації здійснюється конкурсною комісією, склад якої затверджується розпорядженням голови Глибоцької районної ради.

5.4. До складу конкурсної комісії на паритетних засадах входять представники структурних підрозділів районної державної адміністрації, районної ради, органів пенсійного фонду, державної служби зайнятості, державної фіскальної служби, об’єднань суб’єктів господарювання, депутати районної ради. Головою комісії є керуючий справами Глибоцької районної ради, секретарем комісії – представник Головного розпорядника.

5.5. Конкурсною комісією, у разі необхідності, утворюється тимчасові експертні групи для підготовки висновків до поданих учасниками конкурсу бізнес-планів інвестиційних проектів.

5.6. Головним розпорядником коштів у двотижневий термін після затвердження видатків районного бюджету на зазначені цілі приймає рішення про розміщення оголошення про проведення конкурсу.

5.7. Оголошення про проведення конкурсу оприлюднюється Головним розпорядником у друкованих засобах масової інформації, розміщується на веб-сайті Глибоцької районної ради та Глибоцької районної державної адміністрації та має містити інформацію щодо терміну проведення конкурсу, умов проведення конкурсу, кінцевого строку подання заявок з відповідними документами, адреси, за якою приймаються заявки з відповідними документами, контактного номера телефону для довідок.

5.8. Секретар конкурсної комісії забезпечує приймання заявок на участь у конкурсі з документами відповідно до Переліку (додаток №2 до даного Порядку) протягом не менше 30-ти календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу. При поданні заявки наявність всіх документів, передбачених цим Порядком, перевіряється секретарем конкурсної комісії та реєструється у книзі реєстрації учасників конкурсного відбору. Один примірник заявки з реєстраційним номером повертається суб’єкту підприємництва. Книга реєстрації учасників конкурсного відбору повинна бути прошнурована, пронумерована і засвідчена печаткою Головного розпорядника.

5.9. Суб’єкти підприємництва, які бажають взяти участь у конкурсі, подають у двох примірниках конкурсній комісії заявку на участь у конкурсі за формою, визначеною у додатку 1 до цього Порядку, та документи (оригінали та їх копії, завірені заявником в одному екземплярі), які визначені переліком (додаток 2 до цього Порядку). Кожний претендент може подати тільки одну заявку на отримання Компенсації.

5.10. Документи подаються до конкурсної комісії суб’єктом підприємництва або уповноваженою ним особою.

5.11. Якщо подається неповний комплект документів або з порушенням вимог цього Порядку, такі документи не реєструються і повертаються претенденту із повідомленням причини повернення у день їх подання. Головний розпорядник не пізніше 7 (семи) робочих днів до початку проведення Конкурсу повідомляє членів конкурсної комісії та учасників Конкурсу про дату проведення Конкурсу. Головний розпорядник за 7 (сім) календарних днів до початку конкурсу надсилає пакети документів учасників електронною поштою членам конкурсної комісії для ознайомлення та підготовки до засідання конкурсної комісії.

5.12. Прийняття рішення щодо визначення суб’єктів підприємництва, яким за рахунок коштів районного бюджету буде надано Компенсацію, здійснюється конкурсною комісією в день проведення конкурсного відбору та оформлюється протоколом конкурсної комісії. Презентації бізнес-проектів на засіданні конкурсної комісії здійснюють безпосередньо керівники суб’єктів підприємництва або уповноважені ними особи.

5.13. Переможці конкурсного відбору визначаються конкурсною комісією, виходячи з критеріїв, визначених у пункті 4 цього Порядку, та в межах суми коштів, передбачених на зазначені цілі. Переможцями конкурсного відбору визнаються суб’єктів підприємництва, якими запропоновано найкращі умови для здійснення інвестиційних проектів. Переможців конкурсу може бути декілька, їх кількість визначається окремо за результатами кожного конкурсного відбору.

5.14. Рішення конкурсної комісії приймаються на закритих засіданнях. Засідання комісії є правомочними в присутності не менш ніж 2/3 її складу, відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів голос головуючого на засіданні є вирішальним. Результати конкурсного відбору оформлюються протоколом протягом наступних 3-х (трьох) робочих днів, який підписує голова, секретар та всі присутні на засіданні члени конкурсної комісії.

5.15. Конкурсна комісія протягом 10-ти (десяти) робочих днів після прийняття рішення повідомляє про результати конкурсного відбору всіх учасників. У разі відмови в наданні Компенсації суб’єкту підприємницької діяльності надсилається обґрунтована письмова відповідь із зазначенням причин відмови.

 

6. Порядок надання позички та компенсації.

6.1 Компенсація за кредитами надається в розмірі, що не перевищує 100% облікової ставки Національного банку України, яка діяла на дату засідання конкурсної комісії, але не більше 50% ставки за кредит, встановленої банківською установою, яка надала позичальнику кредит, та не більше 50,0 тис. грн. в рік на одного позичальника.

Компенсація за кредитами надається на умовах повернення з платою за користування компенсацією у розмірі 3% річних.

Компенсацію не може бути спрямовано на погашення будь-яких штрафних санкцій та/або пені за користування кредитами банків, інших штрафних санкцій.

6.2 Позичка надається на умовах повернення з платою за користування позичкою у розмірі 3% річних, на термін до 18 місяців, та не більше  50,0 тис. грн. в рік на одного позичальника.

6.3 Кошти отримані у формі Позички та Компенсації, а також плата за користування,  підлягають поверненню на рахунок Головного розпорядника один раз в 3 місяці, або щомісячно (узгоджується індивідуально за бажанням Позичальника) пропорційно сумі Позички чи компенсації на рахунок Головного розпорядника.

Акумульовані з повернутих кошти Позички чи Компенсації Головний розпорядник використовує на надання Позичок та компенсацій іншим Позичальникам на умовах визначених цим порядком, а плату за користування Позичкою чи Компенсацією - на власні поточні потреби.

 

7. Якщо кредит отримано до початку поточного бюджетного року, то відшкодування відсотків здійснюється за період з початку та до кінця поточного бюджетного року, якщо кредит отримано протягом бюджетного року – з моменту отримання кредиту та до кінця поточного бюджетного року.

 

8. Порядок перерахування Позички та Компенсації

З метою залучення територіальних громад до розвитку економіки району частина коштів на надання Позички чи Компенсації у розмірі від 25%, може перераховуватися на рахунок програми  з місцевого бюджету територіальної громади на території якої зареєстроване чи має намір реєструватися підприємство чи СПД, та на якій він буде проводити свою діяльність.

8.1 Після підтвердження сплати переможцем конкурсу відсотків за користування кредитом у повному обсязі за бюджетний період Головний розпорядник перераховує одноразово суму, яку визначено рішенням Комісії, на спеціальний поточний рахунок переможця конкурсу у банківській установі, якою надано кредит, на підставі укладеного договору протягом одного місяця з моменту накопичення необхідної суми на рахунку Головного розпорядника.

8.2 Після проведення конкурсу, переможцю конкурсу, Головний розпорядник перераховує одноразово суму, яку визначено рішенням Комісії, на спеціальний поточний рахунок переможця конкурсу у банківській установі, на підставі укладеного договору протягом одного місяця з моменту накопичення необхідної суми на рахунку Головного розпорядника.

 

9. Кошти на компенсацію надаються в межах одного бюджетного періоду.

 

10. Невикористані кошти районного бюджету протягом бюджетного року, які направлено на Компенсацію, повертаються Головним розпорядником до районного бюджету.

 

11. Контроль за виконанням результативних показників інвестиційних проектів здійснює Головний розпорядник.

 

12. Фінансова звітність

Фінансова звітність про використання коштів районного бюджету для здійснення Компенсації складається і подається в установленому порядку. Операції, пов'язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються відповідно до Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого Міністерством фінансів України. Головний розпорядник коштів щомісячно подає Глибоцькій районній державній адміністрації звітність про використання коштів, виділених з районного бюджету на надання пільгових позичок та/або часткове відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого та середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів.

13. Питання, які не врегульовані цим Порядком, вирішуються відповідно до вимог діючого законодавства України.

 

 

 

 

 

Додаток 1 до Порядку надання пільгових позичок та/або часткового відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

 

 

ЗАЯВКА

на участь у конкурсі на отримання пільгових позичок та/або часткового відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

 

Прошу допустити _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (повна назва суб’єкта підприємництва або ПІБ фізичної особи-підприємця)

 

до участі у конкурсному відборі на отримання часткового відшкодування з районного бюджету на отримання пільгових позичок та/або часткового відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(назва бізнес-плану)

 Відомості про суб'єкта підприємництва:

Керівник (назва посади, ПІБ) __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Юридична адреса _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Місцезнаходження виробничих потужностей __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Телефон _____________________________факс______________________

E-mail _________________________________________________________

Вид діяльності (основний) ________________________________________

Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер) ____________________________

Банківські реквізити ____________________________________________________________

З вимогами Програми надання  пільгових позичок та/або часткового відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів, затвердженого рішенням сесії обласної ради від «__»_______2015 №_________, ознайомлений та зобов’язуюсь їх виконувати.

Керівник ________________ __________________________________

(підпис) (ініціали та прізвище)

Реєстраційний № ________________ від "___" ____________ 20__ р.

 

 

 

 

Додаток 2 до Порядку надання пільгових позичок та/або часткового відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

 

ПЕРЕЛІК

документів, які подаються суб’єктами підприємництва на участь у конкурсі на отримання пільгових позичок та/або часткового відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

 

Суб’єкти підприємництва, які бажають взяти участь у конкурсі на отримання пільгових позичок та/або часткового відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, що надаються комерційними банками на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва, подають до конкурсної комісії наступні документи у двох примірниках:

 1) заявку на участь у конкурсі згідно з додатком 1;

2) відомості про суб'єкта підприємництва: чисельність працівників; виробничі потужності та площа; виробнича спеціалізація;

3) відомості про зовнішньоекономічну діяльність суб’єкта підприємництва за попередні два роки;

4) бізнес-план або інвестиційний проект (фінансово-економічне обґрунтування проекту), який повинен містити інформацію про: назву, мету, вартість проекту, соціальні та екологічні наслідки його впровадження; відповідність проекту пріоритетним напрямам діяльності суб’єктів підприємництва, зазначених у Порядку надання пільгових позичок та/або часткового відшкодування з районного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів; фінансово-економічні показники ефективності проекту (фактичне збільшення обсягів виробництва, валового доходу, відрахувань до бюджету та позабюджетних фондів, досягнутий рівень рентабельності, термін окупності); створення нових робочих місць, зокрема, за умови збереження наявного персоналу; рівень заробітної плати працівників, працевлаштованих на нові робочі місця, та/або динаміка зміни рівня середньомісячної заробітної плати одного штатного працівника; рівень використання місцевих матеріальних ресурсів; впровадження енергозберігаючих заходів, їх обґрунтування та оцінка економічної ефективності від їх впровадження;

5) завірену банком копію кредитного договору, укладеного з банком, який видав кредит;

6) завірену страховою компанією копію договору, укладеного зі страховою компанією щодо страхування кредиту, або іншої угоди з гарантування повернення отриманого кредиту;

7) завірені банком копії платіжних доручень щодо сплати зобов’язань за кредитним договором;

8) довідку з банку щодо зобов’язань суб’єкта підприємництва зі сплати відсотків по кредиту у поточному році відповідно до кредитного договору за необхідний період;

9) довідку про банківські реквізити, видану банком;

10) завірену суб’єктом підприємства копію статуту (для юридичних осіб), баланс та звіт про фінансові результати за попередніх два роки та останній звітний період; 11) довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, інших обов'язкових платежів, також до бюджету Пенсійного фонду України, та про відсутність заборгованості з виплати заробітної плати;

12) довідку про сплату податків до місцевих бюджетів за попередніх два роки;

13) виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

14)  Гарантійний лист органу місцевого самоврядування про готовність профінансувати програму на певну частину зазначеного проекту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2 до пункту 2 Розділу 4 програми розвитку малого і середнього підприємництва в Глибоцькому районі Чернівецької області на 2015-2016 роки

 

1.1. Суб’єкти підприємницької діяльності (далі – СПД) згідно з умовами договору: повертають на рахунок Глибоцької районної ради в особі координаційної рада Глибоцької районної ради з питань розвитку підприємництва - консультативно-дорадчого органу, що сприяє реалізації державної політики у сфері підприємництва (далі – Головний розпорядник), відкритий в управлінні Державної казначейської служби України у Глибоцькому районі, бюджетні кошти, які у подальшому протягом 2-ох (двох) робочих днів перераховуються на відповідний спеціальний рахунок районного бюджету; вносять щомісяця, або поквартально (узгоджується індивідуально з СПД) на рахунок Головного розпорядника, відкритий в управлінні Державної казначейської служби України у Глибоцькому районі, плату за користування бюджетними коштами.

На виконання програмних завдань та забезпечення функціонування Програми використовуються кошти, що надходять від СПД як плата за користування бюджетними коштами, у межах кошторисних призначень. Решта коштів що надходять у вигляді погашення тіла Позички чи Компенсації перераховується протягом 2-ох (двох) робочих днів до районного бюджету та в подальшому використовується на надання фінансово-кредитної підтримки СПД.

У разі неповернення СПД бюджетних коштів та/або несплати відсотків за користування ними, стягнення таких коштів та відсотків до районного бюджету, нарахування штрафних санкцій покладається на Головного розпорядника.

1.2. У разі виникнення обставин, пов’язаних із неможливістю своєчасного погашення боргу по договору, у зв’язку з тимчасовим погіршенням фінансового стану СПД, термін погашення кредиту може бути відстрочений. Рішення про надання відстрочки термінів погашення кредиту або відмову в наданні відстрочки термінів погашення кредиту приймається Конкурсною комісією за результатами розгляду клопотання та документів, що підтверджують неможливість своєчасного погашення боргу по договору у зв’язку з тимчасовим погіршенням фінансового стану СПД, та надання обґрунтованих пропозицій по усуненню причин погіршення фінансового стану. Клопотання про надання відстрочки термінів погашення кредиту підлягає погодженню із заступником головою районної ради.

Рішення про надання відстрочки термінів погашення кредиту погоджується із Головним розпорядником. Відстрочка терміну погашення кредиту надається одноразово та на термін, який не перевищує термін, визначений в основному договорі.

1.3. СПД несе відповідальність відповідно до вимог законодавства за нецільове використання одержаних коштів фінансово-кредитної підтримки, за своєчасне і у повному обсязі повернення до Головного розпорядника вказаних коштів та плати за користування ними. Головний розпорядник  забезпечує отримання від СПД у визначеній формі та у встановлені договором про фінансово-кредитну підтримку строки звіти і копії документів, що підтверджують цільове використання коштів, виконання позичальником своїх зобов’язань за залученим кредитом та довідки про ефективність використання наданого кредиту згідно з переліком, наведеним у додатку до цього порядку.

1.4. З метою контролю ефективності використання бюджетних коштів Головним розпорядником здійснюється контроль за цільовим використанням отриманих кредитних коштів, моніторинг реалізації СПД проекту, фінансового стану позичальника, стану заставного майна протягом всього часу дії договору фінансово-кредитної підтримки. Для проведення моніторингу Головним розпорядником можуть залучатися аудиторські організації, державні контролюючі та правоохоронні органи тощо.

1.5. При невиконанні СПД своїх зобов'язань щодо повернення кредитних коштів у зазначений строк Головним розпорядником стягується заборгованість згідно з умовами договору застави та відповідно до вимог чинного законодавства України.

1.6. Головним розпорядником щомісячно до 5 числа місяця, наступного за звітним, складається звіт про стан виконання рішень Конкурсної комісії та  договорів Головного розпорядника з СПД.

У 10-ти денний термін по закінченню встановленого терміну для обов’язкової звітності СПД перед контролюючими та статистичними органами, Головний розпорядник готує аналітичну довідку з динаміки показників фінансово-господарської діяльності СПД, складену за довідками СПД, зазначеними у пункті 1.3 цього Порядку. Головним розпорядником коштів здійснюється перевірка ефективності використання коштів, спрямованих з районного бюджету на фінансово-кредитну підтримку СПД, та щоквартально подається управлінню економіки райдержадміністрації звітність про використання коштів районного бюджету в частині надання фінансово-кредитної підтримки.

1.7. Питання, які не врегульовано Порядком та іншими внутрішніми документами Головного розпорядника, що стосуються правовідносин між Головним розпорядником та СПД, якими отримано фінансово-кредитну підтримку, вирішуються на підставі діючого законодавства.