ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 3

                                                       ПРОЕКТ

УКРАЇНА
Глибоцька районна рада           
                                    ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ
вул. М. Грушевського, 2а, смт.Глибока, 60400, тел.2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, 21418809@mail.gov.ua
  
 
ХХ СЕСІЯ VІI СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ № _________
 «____»___________  2017 року смт. Глибока
 
Про районний бюджет на 2018 рік
 
Керуючись Бюджетним кодексом України, пунктом 17 частини 1 статті 43 і статтею 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити районний бюджет на 2018 рік за програмно-цільовим методом бюджетування.
2. Визначити на 2018 рік:
- доходи районного бюджету у сумі 540 470 300 грн., у тому числі доходи загального фонду в сумі 535 239 700 грн., доходи спеціального фонду  в сумі  5 230 600  грн., згідно з додатком №1 до цього рішення;
- видатки районного бюджету у сумі 540 470 300 грн., в тому числі видатки загального фонду в сумі 535 239 700  грн., видатки спеціального фонду в сумі  5 230 600 грн.
3. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів районного бюджету на 2018 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком №2 до цього рішення.
4. Визначити оборотний касовий залишок бюджетних коштів районного бюджету у сумі  100 000  грн.
5. Затвердити на 2018 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком  №3 до цього рішення.
6. Затвердити на 2018 рік резервний фонд районного бюджету у сумі 70 000  грн.
7. Затвердити в складі видатків районного бюджету кошти на реалізацію місцевих програм у сумі 515 000   грн. згідно з додатком №4 до цього рішення.
8.  Затвердити відомчу класифікацію видатків районного бюджету на 2018 рік згідно з додатком  № 5 до цього рішення.
           9. Затвердити формулу, згідно з якою надано іншу субвенцію сільським радам  для фінансування установ освіти та культури згідно з додатком 6 до цього рішення.
10. Затвердити перелік захищених видатків загального фонду районного бюджету на 2018 рік:
- оплата праці працівників бюджетних установ;
- нарахування на заробітну плату;
- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
- забезпечення продуктами харчування;
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
- поточні трансферти населенню;
- поточні трансферти місцевим бюджетам;
- підготовку кадрів вищими навчальними закладами I-IV рівнів акредитації;
- забезпечення інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування;
- фундаментальні дослідження, прикладні наукові та науково-технічні розробки;
- компенсацію процентів, сплачуваних банкам та/або іншим фінансовим установам за кредитами, отриманими громадянами на будівництво (реконструкцію) чи придбання житла.
11. З метою дотримання збалансованості районного бюджету не надавати підприємствам, установам і організаціям пільг зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що зараховуються до районного бюджету.
12. Відповідно до статей 43 і 73 Бюджетного кодексу України надати право районній  державній адміністрації  в особі голови Придія Г.В. отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів районного бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, які покриваються Головним управлінням Державної казначейської служби України в Чернівецькій області в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.
13. Відповідно до статті 16 Бюджетного кодексу України надати право  фінансовому управлінню районної державної адміністрації на розміщення тимчасово вільних залишків коштів загального та спеціального фондів районного бюджету у 2018 році на вкладних (депозитних) рахунках у банках у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
14. Відповідно до частини 10 статті 23 і частини 7 статті 108 Бюджетного кодексу України делегувати районній державній адміністрації повноваження у міжсесійний період районної ради приймати розпорядження щодо збільшення (зменшення) обсягу дохідної та видаткової частин районного бюджету в разі надання, збільшення (зменшення) району обсягів міжбюджетних трансфертів з Державного бюджету України та місцевих бюджетів області, здійснювати їх врахування та розподіл (перерозподіл) між районним бюджетом та сільськими бюджетами, між головними розпорядниками коштів районного бюджету з наступним внесенням змін до рішення про районний бюджет шляхом подачі цього розпорядження на затвердження чергової сесії районної ради.
15. 15. Дозволити фінансовому управлінню райдерж­адміністрації (п.7 статті 23 Бюджетного кодексу України)  в процесі виконання районного бюджету за обґрунтованим  поданням  головного розпорядника коштів районного бюджету (щодо кодів економічної класифікації) здійснювати перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі по загальному та спеціальному фондах в межах їх загального обсягу.
 16. У межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів із бюджету за бюджетними програмами, включаючи резервний фонд бюджету, додаткові дотації та субвенції (з урахуванням частини шостої статті 102 та частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу), а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами) здійснювати за рішенням районної державної адміністрації, погодженим з комісією районної ради з питань економіки, бюджету, фінансів і залучення інвестицій (п.8 статті 23  Бюджетного кодексу України).
 При цьому забороняється без внесення змін до відповідного рішення сесії районної ради  збільшення бюджетних призначень по загальному та спеціальному фондах на:
  • оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків;
  • видатки,  пов’язані з функціонуванням органів державної влади, за рахунок зменшення інших видатків.
17. Установити, що за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на  придбання  твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу пільги громадянам надаються готівкою.  
18. Головним розпорядникам коштів, які фінансуються з районного бюджету:
18.1. Передбачити в кошторисах доходів і видатків на 2018 рік у повному обсязі кошти на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, на проведення розрахунків за природний газ, теплову та електричну енергію, водопостачання, водовідведення та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами.
18.2. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань, затверджених на 2018 рік.
19. Установити, що у загальному фонді районного бюджету на 2018 рік, до доходів належать надходження, визначені у статті 65  Бюджетного кодексу України.
20. Установити, що джерелами формування спеціального фонду обласного бюджету на 2018 рік у частині доходів є надходження, визначені у частині першій статті 691 Бюджетного кодексу України.
21. Установити, що в тих випадках, коли структурні підрозділи райдержадміністрації, депутати районної ради вносять пропозиції щодо виділення додаткових асигнувань з районного бюджету, вони повинні одночасно подавати пропозиції, спрямовані на відповідне поповнення доходів або скорочення інших видатків районного бюджету.
22. Рекомендувати органам місцевого самоврядування, комунальним підприємствам та організаціям при здійсненні продажу майна використовувати електронну торгову систему ProZorro.Продажі.
23. Доручити голові Глибоцької районної ради укладати та підписувати договори на передачу коштів (міжбюджетних трансфертів) між місцевими бюджетами на підставі прийнятих рішень рад.
24. Додатки № 1-6 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
25. Це рішення сесії районної ради набуває чинності з 1 січня 2018 року і діє до 31 грудня 2018 року.
26. Відповідно до частини 4 статті 28 Бюджетного кодексу України здійснити опублікування цього рішення у місцевих засобах масової інформації.
27. Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника фінансового управління Глибоцької райдержадміністрації Шородок С.Г. та постійну комісію Глибоцької  районної  ради з питань економіки, бюджету і фінансів (Мігоряну Д.І.).
 
           
          Голова районної ради                                                          П.В.Панчук


 
ПРОГНОЗ
районного бюджету на 2019-2020 роки

 
Загальна частина
 
Прогноз районного бюджету на 2019 та 2020 роки  розроблено на основі положень Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України,   з урахуванням прогнозних показників економічного і соціального розвитку району на 2019 та 2020 роки,  Закону України „ Про Державний бюджет України на 2018 рік”,  постанови Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 р. №404 «Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року»,  розпоряджень Кабінету Міністрів України від 23.05.2007 № 308-р „Про схвалення Концепції реформування місцевих бюджетів”,  від 08.02.2017 №142 „ Про схвалення Стратегії реформування системи управління державними фінансами на 2017-2020 роки”,  від 14.06.2017 № 411-р „ Про схвалення проекту Основних напрямів бюджетної політики на 2018-2020 роки”,  державних та районних цільових програм, з метою створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення зв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики в  районі.
Прогноз включає індикативні прогнозні показники економічного і соціального розвитку району, зведеного та районного бюджетів за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування, взаємовідносин районного та сільських бюджетів, а також видатків на виконання інвестиційних проектів.
На середньострокову перспективу основними завданнями районного бюджету є:
підвищення ефективності управління бюджетними коштами  шляхом застосування  дієвих методів економії бюджетних коштів, здійснення оптимізації витрат головних  розпорядників коштів місцевих бюджетів  шляхом виключення непріоритетних та неефективних  витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного  розподядника коштів та подальшої оптимізації бюджетних коштів;
 
упровадження з 2018 року планування районного бюджету за програмно-цільовим методом бюджетування;
підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом застосування дієвих методів економії бюджетних коштів та подальшої оптимізації бюджетних програм;
забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ та виконання заходів, передбачених місцевими бюджетними програмами;
продовження роботи щодо оптимізації мережі бюджетних установ та їхніх витрат з метою надання якісних соціальних послуг населенню району;
запровадження дієвих заходів з енергозбереження в бюджетних установах і закладах;
визначення та виконання завдань соціально-економічного розвитку району з врахуванням їх пріоритетності. 
Індикативні прогнозні показники зведеного та зокрема районного бюджету на 2018 - 2020 роки є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності та формування показників проекту районного бюджету на середньострокову перспективу.
Прогнозом визначається перелік інвестиційних проектів, реалізація яких відбувається протягом декількох років і потребує бюджетного фінансування (Перелік інвестиційних програм). До переліку включено проекти, що здійснюються із залученням коштів державного та місцевих бюджетів, а також інших джерел фінансування, проекти, фінансування яких розпочато у попередніх бюджетних періодах, а також проекти і програми для вирішення першочергових завдань району у  соціально-культурній сфері. Проекти проходитимуть процедуру оцінювання з урахуванням результатів аналізу потенційних вигід і витрат, що дозволить забезпечити прозорість та максимальну результативність їх впровадження.
  
Прогнозні показники зведеного та районного бюджетів
 на 2019 - 2020 роки
тис. грн.
 
   
2018 рік
 
2019 рік
зведений бюджет Районний бюджет Зведений бюджет Районний бюджет
Доходи всього, в т.ч. 616152,4 535239,7 739382,8 642287,6
Доходи (без трансфертів) 59724,8 29232,3 68207,1 35078,8
Видатки  616152,4 535239,7 739382,8 642287,6

Доходи зведеного та  районного бюджетів на 2019 та 2020 роки

Прогноз доходів районного бюджету на 2019 та 2020 роки розроблено з урахуванням основних напрямів бюджетної та податкової реформи та прогнозних показників економічного і соціального розвитку Глибоцького району на 2019 та 2020 роки.
Для розрахунку використані індикативні прогнозні показники доходів зведеного та державного бюджетів на 2019 та 2020 роки, які розроблено відповідно норм Податкового і Бюджетного кодексів України, положень програми діяльності Кабінету Міністрів України, проекту Основних напрямків бюджетної політики, схвалених постановою Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 р. №404 «Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року», інших законодавчих актів. При цьому, при прогнозуванні відповідних показників було враховано фактичне їх виконання за результатами 2015 - 2017 років та прогноз на 2018 рік.
 
Індикативні прогнозні показники доходної частини
місцевих бюджетів району
(без трансфертів) на 2019 - 2020 роки
 
тис.грн.
 
Найменування платежів Прогноз на 2018 рік Прогноз на 2019 рік
Бюджет району Районний бюджет Бюджет району Районний бюджет
Податок на доходи фізичних осіб 28970,0 28970,0 34796,3 34796,3
Плата за землю 6351,6   6950,0  
Єдиний податок 11367,4   12300,5  
Інші доходи 13035,8 262,3 14160,3 282,5
ВСЬОГО 59724,8 29232,3 68207,1 35078,8
 
Формування доходів бюджету здійснено з врахуванням, внесених до Бюджетного та Податкового кодексів України в частині місцевих бюджетів.
 

Видатки зведеного та районного бюджетів на 2018- 2019 роки

Прогноз видатків бюджету на 2018-2019 роки розроблено з урахуванням інфляційної динаміки, подальшого підвищення мінімальних соціальних стандартів, граничних обсягів видатків загального фонду на 2017 рік.
 Прогнозні показники видатків  зведеного бюджету району
на 2019- 2020 роки
тис. грн.
Найменування 2018 рік 2019 рік
Всього 616152,4 739382,8
Охорона здоров'я  56666,5 67999,8
Освіта  198415,8 238099,0
            Соціальний захист та соціальне забезпечення  264653,1 317583,7
Культура і мистецтво 10707,0 12848,4
Фізична культура і спорт   3187,3 3824,8
Житлово-комунальне господарство 2977,0 3572,5
Органи місцевого самоврядування 20755,3 24906,4
Прогнозні показники видатків районного бюджету
  на 2019-2020 роки
тис. грн.
 
Найменування 2018 рік 2019 рік
Загальний обсяг видатків та надання кредитів 535239,7 642287,6
                у тому числі:    
Освіта 193515,8 232219,0
Охорона здоров'я 56666,5 67999,8
Соціальний захист та соціальне забезпечення  264153,1  316983,7
Культура і мистецтво  4368,5 5242,2
Фізична культура і спорт 2787,3 3344,8
Органи місцевого самоврядування 2870,0 3444,0
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Пріоритетними завданнями у сфері соціального захисту та соціального забезпечення є підвищення ефективності управління бюджетними коштами на державну підтримку соціально вразливих верств населення, забезпечення адресного характеру надання соціальної підтримки, підвищення рівня охоплення соціальною підтримкою незаможних верств населення, подальше реформування сфери надання соціальних послуг та соціального захисту.
У 2019 та 2020 роках передбачається здійснити наступні заходи:
сприяння підвищенню рівня соціальної захищеності населення, підтримка ветеранів війни та праці, інвалідів, малозабезпечених верств населення, потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС;
забезпечення належного рівня соціальної підтримки сімей з дітьми та малозабезпечених сімей.
Основними результатами, яких планується досягти, є:
удосконалення системи надання адресної допомоги найбільш вразливим верствам населення;
спрощення процедури та скорочення термінів оформлення документів для отримання соціальних допомог;
покращення поінформованості населення щодо можливості отримання державних соціальних допомог;
підвищення рівня соціального захисту населення.
 
Освіта
Пріоритетом розвитку галузі освіти є забезпечення доступності високоякісної освіти відповідно до європейських стандартів освітньої системи.
У 2019 - 2020 роках передбачається здійснити такі заходи:
продовження розвитку мережі дошкільних навчальних закладів;
модернізація матеріально-технічної бази загальноосвітніх навчальних закладів;
розвиток позашкільної освіти шляхом упорядкування та розвитку мережі позашкільних навчальних закладів, проведення модернізації  навчальної, матеріально-технічної бази позашкільних навчальних закладів;
здійснення постійного контролю за діяльністю оздоровчих таборів.
Основними результатами, яких планується досягти, є:
підвищення рівня охоплення дітей дошкільною та позашкільною освітою;
підвищення рівня забезпечення транспортними послугами учнів сільської місцевості;
підвищення рівня якості надання послуг з оздоровлення оздоровчими закладами району;
підвищення рівня забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів сучасними комп'ютерними комплексами та підключення їх до мережі Інтернет;
Охорона здоров’я
Пріоритетами розвитку галузі є забезпечення населення високоякісними і доступними медичними послугами та створення сприятливих умов життєдіяльності людини.
У 2019 - 2020 роках передбачається здійснити наступні заходи:
продовження реформування галузі охорони здоров’я та оптимізація мережі лікувально-профілактичних закладів;
забезпечення надання населенню району гарантованої медичної допомоги;
систематичне інформування населення з питань профілактики туберкульозу, ВІЛ/СНІДу, наркоманії;
координація роботи лікувально-профілактичних закладів і громадських організацій у сфері запобігання поширенню соціально-небезпечних хвороб;
покращення матеріально-технічної бази лікувально-профілактичних закладів району.
Основними результатами, яких планується досягти, є:
надання якісних медичних послуг населенню;
підвищення ефективності роботи закладів охорони здоров’я;
зниження рівня смертності;
досягнення 100% рівня обслуговування населення в сільській місцевості на  засадах сімейної медицини.
                               Культура, мистецтво, туризм.
 
Пріоритетом у цих галузях будуть підвищення якості надання культурно-освітніх і дозвіллєвих послуг, посилення зв’язків з органами місцевого самоврядування у вирішенні проблемних питань розвитку галузі, забезпечення сталого розвитку туристичної галузі в регіоні.
У 2019- 2020  роках передбачається здійснити такі заходи:
удосконалення механізму надання фінансової підтримки закладам мистецтва, залучення до підтримки діяльності цих закладів спонсорів та меценатів; 
оптимізація системи бюджетних установ за результатами оцінки ефективності їх діяльності, оновлення їх матеріально-технічної бази;
збереження  пам’яток архітектури та культурної спадщини;
упровадження новітніх інформаційних технологій у діяльність бібліотек та музеїв, забезпечення доступу до мережі Інтернет в публічних бібліотеках, поновлення бібліотечних фондів новою літературою.
Основними результатами, які планується досягти, є:
підвищення рівня культурного обслуговування громадян, забезпечення їх доступу до культурних надбань, розширення надання якісних культурно-дозвіллєвих послуг населенню;
створення єдиної системи інформаційного забезпечення розвитку культури, збереження наукового і культурного надбання;
відродження та збереження традиційної української культури та культури національних меншин;
Фізичний розвиток
Пріоритетами розвитку у цій сфері є всебічне фізичне виховання та становлення здорової нації.
У 2019- 2020 роках передбачається здійснити наступні заходи:
забезпечення розвитку всіх видів спорту та сприяння поліпшенню підготовки і участі спортсменів району  у змаганнях обласного рівня;
забезпечення розвитку місцевої спортивної та туристичної інфраструктури із залученням інвесторів;
залучення широких верств населення до масового спорту, популяризація здорового способу життя та фізичної культури;
максимальна реалізація здібностей обдарованої молоді у дитячо-юнацькому спорті;
Основними результатами, яких планується досягти, є: 
піднесення здобутків спортсменів у обласних змаганнях;
створення сучасних спортивних об’єктів та туристичної інфраструктури;
збільшення обсягу рухової активності учнівської молоді.
                      
Взаємовідносини районного бюджету із сільськими та селищним бюджетами
Пріоритетом бюджетної політики у 2019 - 2020 роках є реформування міжбюджетних відносин з метою запровадження середньострокового бюджетного планування та  підвищення ефективності використання бюджетних коштів.
Відповідно до пункту 3 статті 97 Бюджетного кодексу України,  фінансування  державних програм соціального захисту, пов’язаних  з наданням державних соціальних допомог, пільг окремим категоріям громадян і житлових субсидій населенню в оплаті за енергоносії та житлово-комунальні послуги, тверде паливо, скраплений газ; інших пільг, передбачених чинним законодавством, та компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян  протягом 2019 – 2020  років здійснюватиметься із районного бюджету за рахунок коштів відповідних субвенцій з державного бюджету у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
За попередніми розрахунками загальний прогнозний обсяг субвенцій  з державного бюджету місцевим бюджетам на  здійснення державних програм соціального захисту населення у 2019 році складе 311985,0 тис. гривень, у    2020 році –343186,0 тис. грн.
Планується також продовжити комплекс робіт направлених на розв’язання актуальних проблем соціально-економічного розвитку району. Згідно сформованих переліків об’єктів соціально-культурної сфери, потреба в коштах на їх будівництво, реконструкцію чи капремонт у наступних 2019 та 2020 роках  становить 35130,8. Визначення ж остаточного переліку об’єктів, що фінансуватимуться у 2019 - 2020 роках за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій та інших субвенцій капітального характеру, здійснюватиметься після виділення району  зазначених субвенцій.
 
Начальник райфінуправління                       С.Г.Шородок


 
                                      ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
   до проекту районного бюджету на 2018 рік
 
Показники соціально-економічного розвитку району на 2018 рік
 
Головним завданням розвитку району на 2018 рік є забезпечення стабілізації економіки та зростання добробуту і підвищення якості життя населення за рахунок забезпечення позитивних структурних зрушень в економіці.
У результаті виконання поставлених завдань та у межах наявних фінансових можливостей у 2018 році планується досягти:
обсягу реалізації промислової продукції 95000,0 тис.грн.;
збільшення обсягів виробництва валової продукції сільського господарства на 1,5% (484,0 млн.грн);
зростання обсягів експорту товарів на 2,7%;
зростання середньомісячної заробітної плати до 5200 грн.
 
Формування показників районного бюджету на 2018 рік
 
Прогнозний обсяг фінансового ресурсу районного бюджету на 2018 рік сформовано з урахуванням вимог діючого Бюджетного та Податкового кодексів України,    Закону України „Про Державний бюджет України на 2018 рік”, розпоряджень Кабінету Міністрів України від 23.05.2007 № 308-р „Про схвалення Концепції реформування місцевих бюджетів”, від 08.02.2017 №142 „Про схвалення Стратегії реформування системи управління державними фінансами на 2017-2020 роки”, від 14.06.2017 № 411-р „ Про схвалення проекту Основних напрямів бюджетної політики на 2018-2020 роки, показників, надісланих Міністерством фінансів України листами від 01.08.2017         №05110-14-21/20701 та від 04.12.2017 №05110-14-8/33628, розпорядження обласної державної адміністрації від 13.09.2017 № 776-р «Про організацію роботи щодо складання місцевих бюджетів області на 2018 рік»,  розпорядження районної державної адміністрації від 02.10.2017 № 392 «Про організацію роботи зі складання місцевих бюджетів району на 2018 рік».
На виконання вимог пункту 18 «Прикінцевих та перехідних положень» Бюджетного кодексу України районний бюджет на 2018 рік сформовано із застосуванням програмно-цільового методу бюджетування.
 
Доходи районного бюджету на 2018 рік
 
Дохідна частина районного бюджету на 2018 рік розроблена на основі норм чинного Податкового і Бюджетного кодексів України та інших законодавчих актів із врахуванням децентралізації та поліпшення умов ведення бізнесу.
При прогнозуванні дохідної частини районного бюджету на 2017 рік було враховано:
  • статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків та зборів, зокрема за 2016 рік, очікувані показники соціально-економічного розвитку Глибоцького району  за 2017 рік та прогнозні на 2018 рік;
  •  фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2015 - 2016 років та 11 місяців 2017 року;
  • розрахунки органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.
                  Доходи районного бюджету на 2017 - 2018 роки
                                  ( загальний фонд)
        (тис.грн.)
Назва Затверджено на 2017 рік Проект бюджету на 2018 рік Відхилен-ня + -  2018 до 2017 року Відхилен- ня у % 2018 до 2017 року
Доходи, всього   429142,9   535239,7 +106096,8 +24,7
в т. ч.        
Власні надходження 19090,3 29232,3 +10142,0 +53,1
Дотації 61349,8 75735,1 +14385,3 +23,4
Субвенції 348702,8 430172,3 +81469,5 +23,4
 
Виходячи із зазначеного, обсяг доходів загального фонду районного бюджету на 2018 рік з урахуванням офіційних трансфертів (дотацій та субвенцій з державного та обласного  бюджетів)  визначений в сумі535 239 700 грн., що  на 106 096 800 грн. (24,7 відсотки) більше, ніж затверджено на 2017 рік., в тому числі :  
    - обсяг базової дотації у сумі 41 635 100 грн.;
- обсяг додаткової дотації із державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я в сумі 34 100 000  грн.;
 - субвенції на виплату пільг, субсидії та допомоги сім’ям з дітьми в сумі         258  496 000  грн.;
-  субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батьків - вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих сімейних будинках та прийомних сім`ях в сумі    1 282 400 грн.
-  освітньої субвенції в сумі  117 440 400   грн.,
-  медичної субвенції в сумі 37 292 400  грн.;
- медичної субвенції на цільові видатки на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет в сумі 1 358 000 грн.;
- із обласного бюджету на виконання заходів із трансплатології в сумі    65 600 грн.;
- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань в сумі 1 080 900 грн.
- медичної субвенції від Глибоцької селищної громади в сумі                      6 425 500  грн.,
- медичної субвенції Волоківської сільської громади в сумі                        3 660 900  грн.,
- медичної субвенції Тереблеченської сільської громади в сумі                        3 170 200  грн.
       Спеціальний фонд  складає 5 230 600  грн.
Із 19 сільських  бюджетів іншу субвенцію для функціонування установ культури та освіти надано  17 бюджетам на суму 10 738 500 грн.
Обсяг оборотної касової готівки складає  100000 грн.       
Без міжбюджетних трансфертів обсяг доходів загального фонду районного бюджету складає 29 232 300 грн. що на 10 142 000 грн.                  (53,1 відсотків) більше затвердженого плану на 2017 рік.
Згідно зі ст.64 Бюджетного кодексу України з 01.01.2015 до районного бюджету зараховується 60 відсотків податку на доходи фізичних осіб, що справляється на території району. Зважаючи на  вищевикладене та прогнозні розрахунки Глибоцького відділення Чернівецької ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області, передбачається, що до районного бюджету у 2018 році надійде податку та збору на доходи фізичних осіб у сумі 28 970 000 грн., що на 3 332 800 грн. (13,0 відсотків) більше очікуваних надходжень за 2017 рік.
Прогнозні надходження податку на прибуток підприємств комунальної власності, засновником яких є районна рада, складають 24 000 грн., що на                 5 000 грн. більше затвердженого плану на 2017 рік. (за даними ОДПІ).
Прогнозні надходження частини чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до районного бюджету складають 20 000 грн. (за даними ОДПІ).
Прогнозні надходження адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань складають 14 000 грн. (за даними сектору з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Прогнозні надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень складають                120 000 грн. (за даними сектору з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Відповідно до статті 64 Бюджетного кодексу України, орендна плата за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності зараховується до загального фонду районного бюджету, надходження від якої у 2018 році становитимуть 71 100 грн. (згідно договорів оренди).
       Орендної плати за водні об’єкти (їх частини), що надаються у користування на умовах оренди районними державними адміністраціями передбачається в сумі 3 200  грн.
       Інших надходжень очікується в сумі 10 000 грн.  
         Спеціальний фонд районного бюджету (без трансфертів) на 2018 рік визначено в сумі  5 230 600 грн., в тому числі:
- власні надходження бюджетних установ – 5 211 100 грн. (99,6 відсотків надходжень спеціального фонду);
- відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 19 500 грн. (15 відсотків, що справляється на території району).
                 Пільг по сплаті податків, зборів (обов’язкових платежів), в частині, що зараховується до районного бюджету, при затвердженні бюджету не передбачено.  
 
Видатки районного бюджету
 
Загальний обсяг видатків районного бюджету на 2018 рік визначено у сумі 540 470 300 грн., з них обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі  535 239 700  грн., видатків спеціального фонду бюджету –5 230 600 грн.
Тенденції росту видаткової частини районного бюджету характеризуються наступними показниками:
 
           тис.грн.
Код Назва галузі Затверджено  бюджетом на 2017 рік Проект бюджету на 2018 рік Відхилення у сумі  2018 року  до 2017 року Відхилення у % 2018 до 2017 року
0100 Державне управлiння 2175,0 2870,0 +695,0 +32,0
1000 Освiта 130402,9 193515,8 +63112,9 +48,4
2000 Охорона здоров’я 47790,9 56666,5 +8875,6 +18,6
3000 Соцiальний захист та соцiальне забезпечення 231054,8 264153,1 +33098,3 +14,3
4000 Культура i мистецтво 4896,0 4868,5 -27,5 -0,6
5000 Фiзична культура i спорт 1870,8 2787,3 +916,5 +49,0
7200 Засоби масової iнформацiї 0 0 - -
  Інші видатки 361 0 -361,0 -100,0
8000 Резервний фонд 70,0 70,0 +0 0
9000 Міжбюджетні трансферти 10521,5 10808,5 +287,0 +2,7
  Всього 429142,9 535239,7 +106096,8 +24,7
 
При плануванні видатків районного бюджету на виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери враховано розмір  мінімальної заробітної плати з 1 січня – 3 723  гривень та розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду ЄТС з 1 січня – 1 762  гривень.
 
 
Розподіл видатків між головними  розпорядниками коштів районного бюджету
 
Районній раді на 2018 рік передбачені видатки в загальній сумі        2 920 000  грн.
За бюджетною програмою „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної  ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів ” передбачено видатки загального фонду в сумі  2 600 000 грн., що більше від затверджених видатків на 2016 рік на 425 000 596 100  грн., або на 19,5 відсотків. В загальній сумі видатків передбачено кошти на заробітну плату з нарахуваннями в сумі 2 501 000  грн., для проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії – 82 000 грн., а також на інші видатки з поточного утримання  17 000 грн.
Крім цього, за бюджетною програмою «'Надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість»  передбачено кошти в сумі 50 000 грн.
За бюджетною програмою „'Інша діяльність у сфері державного управління ” передбачено 270 000  грн. на виконання заходів:
  - районної програми розвитку місцевого самоврядування району та забезпечення повноважень щодо управління комунальним майном на 2018 -2019 роки  в сумі 150 000 грн.;
          -  для збереження архівних фондів Глибоцького районного  трудового архіву  в сумі 120 000 грн.
Районній державній адміністрації на 2018 рік передбачені видатки в сумі58 184 800  грн., зокрема:
За бюджетною програмою  „Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню ”  на 2017 рік передбачено по загальному фонду  видатки в обсязі 46 646 700 грн., що на 14 950 700 грн. більше ніж передбачалось по бюджету на 2017 рік.
За  бюджетною програмою „ Амбулаторно-поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги ”  на першу половину  2018 року передбачені видатки в обсязі  6 175 336  грн., що на  6 054 164  грн. менше ніж передбачалось по бюджету на 2017 рік.
За бюджетною  програмою „ Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги ”  на перше півріччя 2018 року передбачені видатки в сумі 721 480 грн., що на 694 320  грн. менше ніж передбачалось по бюджету на 2017 рік
За бюджетною  програмою „ Первинна медична допомога населенню, що надається фельдшерськими,  фельдшерсько-акушерськими пунктами ” на перше півріччя 2018 року враховані видатки  в сумі 618 484  грн., що на 616 816  грн. менше ніж передбачалось по бюджету на 2017 рік
По програмі «Інші програми, заклади та заходи в галузі охорони здоров’я»  передбачено :
-  на підпрограму  забезпечення  пільгового зубопротезування  та інші заходи в галузі охорони здоров’я в сумі 140 000 грн.
- на підпрограму  для забезпечення  виконання заходів із трансплатології враховані видатки в загальній сумі  65 600   грн.
На програму  «'Програми і централізовані заходи у галузі охорони здоров`я» передбачено :
-  на підпрограму „Забезпечення централізованих заходів з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет ” – передбачено кошти в сумі 1 358 000  грн. для придбання медикаментів на забезпечення хворих на цукровий та нецукровий діабет.  
- на підпрограму «'Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань»  передбачено кошти в сумі 1 080 900 грн.
За бюджетною програмою „'Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення” затвердженого видатки на:
- підпрограму „'Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді”  в сумі 378 800 грн., що на 49 800  грн. більше ніж передбачалось у 2017 році.
На програму  « Реалізація державної політики у молодіжній сфері» затверджено видатки на :
- на підпрограму "Здійснення заходів та реалізація проектів на виконання Державної цільової соціальної програми `Молодь України`”  на 2018 рік передбачено видатки по загальному фонду в сумі 10 000 грн. За рахунок цих коштів забезпечуватиметься проведення різноманітних заходів (засідання, тренінги з представниками влади та молодіжних громадських організацій, науково-практичні семінари, конференції, круглі столи тощо), спрямованих на реалізацію молодіжної політики та підтримку талановитої молоді, залучення молоді до активної участі в соціальному житті та пропаганду здорового способу життя.. Дані видатки заплановані на  рівні минулих років.
Для забезпечення розвитку олімпійських та неолімпійських видів спорту у проекті районного бюджету на 2018 рік за бюджетною програмою „Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань ” передбачаються видатки в сумі 17 000 грн. на  проведення  регіональних змагань, оплата витрат, пов’язаних з участю спортсменів в цих змаганнях. Дані видатки заплановані на рівні минулих років.
За бюджетною програмою Фінансова підтримка  дитячо-юнацьких спортивних шкіл фізкультурно-спортивних товариств» передбачено видатки в сумі  749 100 грн.  утримання тренерів та інших працівників  та   проведення  регіональних змагань громадської організації фізкультурно-спортивної спрямованості „Колос”, оплата витрат, пов’язаних з участю спортсменів в цих змаганнях, а також виплата винагород спортсменам, які посіли призові місця у всеукраїнських змаганнях з олімпійських та не олімпійських видів спорту та їх тренерам. Дані видатки більші в порівнянні з минулим бюджетом на 84 600 грн.
За бюджетною програмою „Фінансова  підтримка регіональних осередків Всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств для проведення  навчально-тренувальної та спортивної роботи» передбачено видатки в сумі  12 000 грн. на  проведення  регіональних змагань громадської організації фізкультурно-спортивної спрямованості „Колос”, оплата витрат, пов’язаних з участю спортсменів в цих змаганнях, а також виплата винагород спортсменам, які посіли призові місця у всеукраїнських змаганнях з олімпійських та не олімпійських видів спорту та їх тренерам. Дані видатки заплановані на рівні минулих років.
За бюджетною програмою „Фінансова підтримка на утримання місцевих осередків (рад) всеукраїнських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості" передбачено видатки на 2018 рік в сумі       282 000  грн., що на 12 800  грн. більше в порівнянні з минулим роком.
За програмою Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету” передбачено фінансування :
- на Районну програму сприяння органам виконавчої влади по виконанню ними повноважень, делегованих Глибоцькою районною державною адміністрацією на 2016-2018 роки передбачено видатки в сумі 20 000 грн.;
- на районну програму впровадження державної політики органами влади у Глибоцькому районі на 2018-2019 роки передбачено видатки в сумі     50 000 грн.
Управлінню освіти і науки райдерж­адмініс­трації передбачено видатки  в загальній сумі  192 659 400  грн. Обсяг видатків загального фонду збільшено порівняно з показниками 2017 року на 62 259 500  грн., або на 47,7 відсотка.
За бюджетною програмою «Дошкільна освіта» на 2018 рік  передбачені видатки в обсязі 20 098 100  грн., що 7 652 200 грн. більше в порівнянні з минулим роком. На утримання з районного бюджету перейшли Старововчинецький, Стерченський, Сучевенський, Просіцький дитячі дошкільні установи. Кількість вихованців в установах  складає 983, видатки на утримання однієї дитини в дитячій дошкільній установі складає  20 446  грн.
За бюджетною програмою «Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами (в т. ч. школою-дитячим садом, інтернат при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами » на 2018 рік  передбачені видатки в обсязі      160 597 100 грн., що на 50 474 900  грн. більше в порівнянні з бюджетом 2017 року.  Кількість учнів які навчаються у загальноосвітніх  закладах складає         6 561, видатки на утримання одного учня складають 24 478  грн.
За бюджетною програмою «Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми» на 2018 рік передбачені видатки в сумі   4 965 400 грн., що на 2 000 100  грн. більше в порівнянні з минулим роком. У 2018 році надання позашкільної освіти буде здійснюватись у двох навчальних закладах. Гурткова робота в цих закладах здійснюється за наступними напрямами: науково-технічний; еколого-натуралістичний; туристично-краєзнавчий; фізкультурно-спортивний; художньо-естетичний. Кількість учнів які навчаються у позашкільних   закладах складає 2 287 , видатки на утримання одного учня складають         2 171  грн.
          За бюджетною програмою «Методичне забезпечення  діяльності навчальних закладів » на 2018 рік передбачено видатки по загальному фонду в обсязі 1 612 700 грн., що на 480 100  грн. більше в порівнянні з бюджетом  2017 року.
         За бюджетною програмою «Інші програми, заклади та заходи у сфері освіти» на 2018 рік передбачено видатки по загальному фонду в  обсязі                                                                                           3 498 600  грн., що на 896 800 грн. більше в порівнянні з 2017 роком.
         За бюджетною програмою «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» на 2018 рік  передбачено видатки по загальному фонду в обсязі   160 000 тис. грн., що на 39 000 грн. менше в порівнянні з бюджетом 2017 року.
За бюджетною програмою «Утримання та навчально-тренувальна робота  дитячо-юнацьких спортивних шкіл» на 2018 рік передбачено видатки в сумі 1 727 500  грн., що на 819 400  грн. більше в порівнянні з бюджетом 2017 року. Кількість учнів які навчаються у дитячо-юнацьких спортивних школах  складає 649,  видатки на утримання одного учня складають 2 662 грн.
Управлінню праці та соціального захисту населення  райдержадміністрації передбачено видатки в загальній сумі  231 576 900 грн., що на 48 467 100грн. більше, ніж передбачалось по бюджету на 2016 рік.
       За бюджетною програмою на „Надання допомоги сім’ям з дітьми,  малозабезпеченим сім’ям, тимчасової допомоги дітям заплановані кошти в сумі 172 224 600 грн., що більше  на  18 533 200 грн., або на 10,8 %, ніж передбачено на  2017 рік.
      За бюджетною програмою „Надання пільг та житлових субсидій  населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачанні і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот передбачені кошти на 2018 рік в сумі              50 400 200 грн., що більше на   9 997 600 грн., або на 24,7 %, ніж    річний план 2017 року.
      За бюджетною програмою „Надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого  та рідкого пічного побутового палива  і скрапленого газу передбачені кошти в сумі     17 338 000 грн., що більше  на 4 102 400 грн.,  або на 40,0 %, ніж  річний план 2017 року.
      За бюджетною програмою  „ Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках, у тому числі сімейного типу, прийомних сім'ях, сім’ях патронатного вихователя передбачені кошти в сумі     1 282 400 грн., що більше  на 172 300  грн.,  або на 15,5%, ніж    річний план 2017 року.
              За бюджетною підпрограмою „Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку,особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги передбачені кошти в сумі  70 000 грн., що більше на 16 000   грн.,  або на 29,6%, в порівнянні з бюджетом 2017 року.
     За бюджетною підпрограмою „Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення ”  передбачені кошти в сумі 170 000 грн., що дасть можливість за результатами комісії по розгляду звернень громадян району  надавати допомогу малозабезпеченим верствам населення, учасникам                           антитерористичної операції (учасникам бойових дій) та членам їх сімей, бійцям-добровольцям.
    За бюджетною підпрограмою„Надання пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ  та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) на оплату житлово-комунальних послугпередбачені кошти в сумі                       5 000 грн.(надання пільг  реабілітованим та  бійцям-добровольцям).
Відділу культури і туризму райдержадміністрації передбачено видатки в сумі  5 830 000 грн., що на  934 000  грн. більше ніж планувалось по бюджету на 2017  рік.
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності бібліотек» передбачено видатки в обсязі 1 572 500  грн., що на 167 100 грн. більше в порівнянні з бюджетом 2016 року.
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності музеїв і виставок» передбачено видатки в обсязі 255 200 грн., або на 73 700  грн. більше в порівнянні з бюджетом 2017 року.
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів та інші клубних закладів» передбачено видатки в сумі      1 194 600 грн. , що на 200 000  грн. більше бюджету 2017 року.
За бюджетною програмою «Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними)» передбачено видатки в сумі 1 461 500 грн., що на 277 500  грн. більше бюджету 2017 року. Кількість учнів які навчаються у школах естетичного виховання дітей   складає 124, видатки на утримання одного учня складають 11 786 грн.
За бюджетною програмою «Фінансова підтримка кінематографії» передбачено видатки в сумі 80 000 грн., або на 4 000 грн. менше чим планувалось у 2017 році. 
За бюджетною програмою  «Інші заклади і заходи в галузі культури і мистецтва» передбачено видатки в загальній сумі 1 266 200  грн., що на  223 200  більше чим передбачалось по бюджету на  2017 рік.
Фінансовому управлінню Глибоцької райдержадміністрації (в частині міжбюджетних трансфертів, резервного фонду)  за бюджетною програмою «Резервний фонд» заплановано видатки в сумі 70  000 грн., або на рівні  2017 року.
Крім того, передбачається надання субвенцій сільським радам для фінансування установ освіти та культури  в  сумі   10 738 500  грн., або на 217 000  грн. більше  ніж планувалось по бюджету 2017 року.
Взаємовідносини між районним бюджетом та сільськими бюджетами
На виконання частини четвертої статті 21 Бюджетного кодексу України  з метою запровадження середньострокового бюджетного планування розроблено Прогноз районного бюджету на 2019-2020 роки, що додається.  
 
 
 
Начальник райфінуправління                                                   С.Г.Шородок

 
Додаток 1
до рішення районної ради
"Про районний бюджет на 2018 рік"
Доходи районного бюджету на 2018 рік
(грн.)
Код Найменування згідно з класифікацією доходів бюджету Всього Загальний фонд Спеціальний фонд
Всього в т.ч. бюджет розвитку
1 2 3 4 5 6
10000000 Податкові надходження   28994000 28994000 0 0
11000000 Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості   28994000 28994000 0 0
11010000 Податок та збір на доходи фізичних осіб 28970000 28970000 0 0
11010100 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати 26250000 26250000 0 0
11010200 Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами 980000 980000 0 0
11010400 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата 1150000 1150000 0 0
11010500 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування 590000 590000 0 0
11020000 Податок на прибуток підприємств   24000 24000 0 0
11020200 Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності  24000 24000 0 0
20000000 Неподаткові надходження   5468900 238300 5230600 0
21000000 Доходи від власності та підприємницької діяльності   39500 20000 19500 0
21010000 Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є держав 20000 20000 0 0
21010300 Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету 20000 20000 0 0
21110000 Надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва   19500 0 19500 0
22000000 Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності  208300 208300 0 0
22010000 Плата за надання адміністративних послуг 134000 134000 0 0
22010300 Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 14000 14000 0 0
22012600 Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 120000 120000 0 0
22080000 Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном   71100 71100 0 0
22080400 Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності  71100 71100 0 0
22130000 Орендна плата за водні об`єкти (їх частини), що надаються в користування на умовах оренди Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, районними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, місцевими радами 3200 3200 0 0
24000000 Інші неподаткові надходження   10000 10000 0 0
24060000 Інші надходження   10000 10000 0 0
24060300 Інші надходження   10000 10000 0 0
25000000 Власні надходження бюджетних установ   5211100 0 5211100 0
25010000 Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством  5013600 0 5013600 0
25010100 Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю  4860500 0 4860500 0
25010300 Плата за оренду майна бюджетних установ   153100 0 153100 0
25020000 Інші джерела власних надходжень бюджетних установ   197500 0 197500 0
25020100 Благодійні внески, гранти та дарунки  170500 0 170500 0
25020200 Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об`єктів 27000 0 27000 0
РАЗОМ ДОХОДІВ 34462900 29232300 5230600 0
40000000 Офіційні трансферти   506007400 506007400 0 0
41000000 Від органів державного управління   506007400 506007400 0 0
41020000 Дотації   75735100 75735100 0 0
41020100 Базова дотація 41635100 41635100 0 0
41020200 Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я 34100000 34100000 0 0
41030000 Субвенції   430272300 430272300 0 0
41030600 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічн 190757800 190757800 0 0
41030800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових тери 50400200 50400200 0 0
41031000 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу  17338000 17338000 0 0
41033600 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань 1080900 1080900 0 0
41033900 Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 117440400 117440400 0 0
41034200 Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 51907000 51907000 0 0
41035000 Інші субвенції  65600 65600 0 0
41035800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих 1282400 1282400 0 0
ВСЬОГО ДОХОДІВ 540470300 535239700 5230600 0
Керуючий справами  районної ради Шмідт М.Д.

РОЗПОДІЛ
видатків районного  бюджету на 2018 рік
(грн.)
Код програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів1 Код ТПКВКМБ / ТКВКБМС2 Код ФКВКБ3 Найменування головного розпорядника, відповідального виконавця, бюджетної програми або напряму видатків згідно з типовою відомчою / ТПКВКМБ / ТКВКБМС Загальний фонд Спеціальний фонд РАЗОМ
Всього видатки споживання з них видатки розвитку Всього видатки споживання з них видатки розвитку з них
оплата праці комунальні послуги та енергоносії оплата праці комунальні послуги та енергоносії бюджет розвитку
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
0100000 Глибоцька районна рада 2920000 2920000 2050000 82000 0 0 0 0 0 0 0 2920000
0110000 Глибоцька районна рада 2920000 2920000 2050000 82000 0 0 0 0 0 0 0 2920000
0110150 0150 0111 Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад 2600000 2600000 2050000 82000 0 0 0 0 0 0 0 2600000
0110180 0180 0133 Інша діяльність у сфері державного управління 270000 270000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 270000
0113180 3180 Соціальний захист ветеранів війни та праці 50000 50000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 50000
0113182 3192 1030 Надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість 50000 50000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 50000
0200000 Глибоцька районна державна адміністрація 58185100 58185100 292500 2000 0 706100 657000 0 0 49100 0 58891200
0210000 Глибоцька державна адміністрація 58185100 58185100 292500 2000 0 706100 657000 0 0 49100 0 58891200
0212010 2010 0731 Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню 46506700 46506700 0 0 0 660000 630000 0 0 30000 0 47166700
0212080 2080 0721 Амбулаторно-поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги  6175336 6175336 0 0 0 46100 27000 0 0 19100 0 6221436
0212110 2110 Первинна медична допомога населенню 1339964 1339964 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1339964
0212111 2111 0726 Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги 721480 721480 0 0 0 0 0 0 0 0 0 721480
0212112 2112 0725 Первинна медична допомога населенню, що надається  фельдшерськими, фельдшерсько-акушерськими пунктами 618484 618484 0 0 0 0 0 0 0 0 0 618484
0212140 2140 Програми і централізовані заходи у галузі охорони здоров`я 2438900 2438900 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2438900
0212144 2144 0763 Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет 1358000 1358000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1358000
0212146 2146 0763 Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань 1080900 1080900 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1080900
0212150 2150 0763 Інші програми, заклади та заходи у сфері охорони здоров`я 205600 205600 0 0 0 0 0 0 0 0 0 205600
0212152 2152 0763 Інші програми, заклади та заходи у сфері охорони здоров`я 205600 205600 205600
0213120 3120 Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення 378800 378800 292500 2000 0 0 0 0 0 0 0 378800
0213121 3121 1040 Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді 378800 378800 292500 2000 0 0 0 0 0 0 0 378800
0213130 3130 Реалізація державної політики у молодіжній сфері 10000 10000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10000
0213131 3131 1040 Здійснення заходів та реалізація проектів на виконання Державної цільової соціальної програми `Молодь України` 10000 10000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10000
0215010 5010 Проведення спортивної роботи в регіоні 17000 17000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 17000
0215011 5011 0810 Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту 17000 17000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 17000
0215030 5030 Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту 749100 749100 0 0 0 0 0 0 0 0 0 749100
0215032 5032 0810 Фінансова підтримка дитячо-юнацьких спортивних шкіл фізкультурно-спортивних товариств 749100 749100 0 0 0 0 0 0 0 0 0 749100
0215050 5050 Підтримка фізкультурно-спортивного руху 293700 293700 0 0 0 0 0 0 0 0 0 293700
0215051 5051 0810 Фінансова підтримка регіональних всеукраїнських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості для проведення навчально-тренувальної та спортивної роботи 12000 12000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12000
0215053 5053 0810 Фінансова підтримка на утримання місцевих осередків (рад) всеукраїнських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості 281700 281700 0 0 0 0 0 0 0 0 0 281700
0219800 9800 0180 Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету 70000 70000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 70000
0600000 Управління освіти Глибоцької райдержадміністрації 192659400 192659400 145858200 8502400 0 4161600 4141600 422000 952600 20000 0 196821000
0610000 Управління освіти Глибоцької райдержадміністрації 192659400 192659400 145858200 8502400 0 4161600 4141600 422000 952600 20000 0 196821000
0611010 1010 0910 Надання дошкільної освіти 20098100 20098100 13795700 1533100 0 917000 917000 0 0 0 0 21015100
0611020 1020 0921 Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами 160597100 160597100 123196500 6686000 0 3220600 3200600 420000 952600 20000 0 163817700
0611090 1090 0960 Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми 4965400 4965400 3811400 65500 0 24000 24000 2000 0 0 0 4989400
0611150 1150 0990 Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів 1612700 1612700 1142200 98300 0 0 0 0 0 0 0 1612700
0611160 1160 0990 Інші програми, заклади та заходи у сфері освіти 3498600 3498600 2616900 57500 0 0 0 0 0 0 0 3498600
0611161 1161 0990 Забезпечення діяльності інших закладів в сфері освіти 3498600 3498600 2616900 57500 3498600
0613140 3140 1040 Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) 160000 160000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 160000
0615030 5030 Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту 1727500 1727500 1295500 62000 0 0 0 0 0 0 0 1727500
0615031 5031 0810 Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл 1727500 1727500 1295500 62000 0 0 0 0 0 0 0 1727500
0800000 Управління праці та соціального захисту населення Глибоцької райдержадміністрації 264836700 264836700 3800000 25000 0 65000 65000 0 10000 0 0 264901700
0810000 Орган з питань праці та соціального захисту населення 264836700 264836700 3800000 25000 0 65000 65000 0 10000 0 0 264901700
0811060 1060 0910 Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках, у тому числі сімейного типу, прийомних сім’ях, сім’ях патронатного вихователя 1282400 1282400 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1282400
0813010 3010 Надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот 50400200 50400200 0 0 0 0 0 0 0 0 0 50400200
0813011 3011 1030 Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства 4100000 4100000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4100000
0813012 3012 1060 Надання субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг 46300200 46300200 0 0 0 0 0 0 0 0 0 46300200
0813020 3020 Надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу 17338000 17338000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 17338000
0813021 3021 1030 Надання пільг на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу окремим категоріям громадян відповідно до законодавства 2782200 2782200 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2782200
0813022 3022 1060 Надання субсидій населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу 14555800 14555800 0 0 0 0 0 0 0 0 0 14555800
0813040 3040 Надання допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, тимчасової допомоги дітям 190757800 190757800 0 0 0 0 0 0 0 0 0 190757800
0813041 3041 1040 Надання допомоги у зв`язку з вагітністю і пологами 1400000 1400000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1400000
813042 3042 1040 Надання допомоги при усиновленні дитини 103200 103200 0 0 0 0 0 0 0 0 0 103200
0813043 3043 1040 Надання допомоги при народженні дитини 65000000 65000000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 65000000
0813044 3044 1040 Надання допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування 2100000 2100000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2100000
0813045 3045 1040 Надання допомоги на дітей одиноким матерям 7200000 7200000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7200000
0813046 3046 1040 Надання тимчасової державної допомоги дітям 220000 220000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 220000
0813047 3047 1040 Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям 86134600 86134600 0 0 0 0 0 0 0 0 0 86134600
0813080 3080 Надання допомоги особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомоги по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку 28600000 28600000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 28600000
0813081 3081 1010 Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю 18050000 18050000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 18050000
0813082 3082 1010 Надання державної соціальної допомоги особам,  які не  мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, державної соціальної допомоги на догляд 3100000 3100000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3100000
0813083 3083 1010 Надання допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу 3600000 3600000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3600000
0813084 3084 1010 Надання тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату 3200000 3200000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3200000
0813085 3085 1010 Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку 650000 650000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 650000
0813100 3100 Надання соціальних та реабілітаційних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю в установах соціального обслуговування 4888300 4888300 3800000 25000 0 65000 65000 0 10000 0 0 4953300
0813104 3104 1020 Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю 4813300 4813300 3800000 25000 0 65000 65000 0 10000 0 0 4878300
0813160 3160 1010 Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги 70000 70000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 70000
0813180 3180 1060 Надання пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи), на оплату житлово-комунальних послуг 5000 5000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5000
0813242 3242 1090 Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення 170000 170000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 170000
1000000 Відділ культури і туризму Глибоцької райдержадміністраціі 5830000 5830000 4425700 226100 0 278400 276460 196200 15000 1940 0 6108400
1010000 Відділ культури і туризму райдержадміністраціі 5830000 5830000 4425700 226100 0 278400 276460 196200 15000 1940 0 6108400
1011100 1100 0960 Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими) 1461500 1461500 1167800 17200 0 90000 90000 73800 0 0 0 1551500
1014030 4030 0824 Забезпечення діяльності бібліотек 1572500 1572500 1213700 42000 0 4800 2860 0 0 1940 0 1577300
1014040 4040 0824 Забезпечення діяльності музеїв i виставок 255200 255200 170700 41800 0 700 700 0 0 0 0 255900
1014060 4060 0828 Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів 1194600 1194600 877900 105600 0 182900 182900 122400 15000 0 0 1377500
1014070 4070 0823 Фінансова підтримка кінематографії 80000 80000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 80000
1014080 4080 0829 Інші заклади та заходи в галузі культури і мистецтва 1266200 1266200 995600 19500 0 0 0 0 0 0 0 1266200
2400000 Управління агропромислового комплексу та економічного розвитку Глиьоцької райдержадміністрації 0 0 0 0 0 19500 19500 0 0 0 0 19500
2410000 Орган з питань агропромислового комплексу, сільського господарства та продовольства (Міністерство агропромислового комплексу Автономної Республіки Крим, управління (головне управління) сільського господарства і продовольства обласної (Київської, Сева 0 0 0 0 0 19500 19500 0 0 0 0 19500
2418310 8310 Запобігання та ліквідація забруднення навколишнього природного середовища 0 0 0 0 0 19500 19500 0 0 0 0 19500
2418311 8311 0511 Охорона та раціональне використання природних ресурсів 0 0 0 0 0 19500 19500 0 0 0 0 19500
3700000 Фінансове управління Глибоцької райдержадміністрації ( в частині міжбюджетних трансфертів, резервного фонду) 10808500 10738500 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10808500
3710000 Фінансове управління Глибоцької райдержадміністрації ( в частині міжбюджетних трансфертів, резервного фонду) 10808500 10738500 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10808500
3718700 8700 0133 Резервний фонд 70000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 70000
3719770 9770 0180 Інші субвенції з місцевого бюджету 10738500 10738500 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10738500
Всього 535239700 535169700 156426400 8837500 0 5230600 5159560 618200 977600 71040 0 540470300
Керуючий справами  районної ради Шмідт М.Д.

Додаток № 3
до рішення районної ради
"Про районний бюджету  на 2018 рік""                                                            від 22.12.2017 року №______
Міжбюджетні трансферти з  районного  бюджету  місцевим/державному бюджетам  на 2018 рік
грн.
Код бюджету Назва місцевого бюджету адміністративно-територіальної одиниці   Дотації з районного бюджету Субвенції з районного бюджету
Субвенція загального фонду на : Субвенція спеціального фонду на:
Всього на установи освіти на установи культури утримання обєктів спільного користування
24303501000 Багринiвка 1010000 762100 247900
24303502000 Валя Кузьмiн
24303503000 Синівці
24303504000 Волока
24303505000 Димка 386400 386400
24303506000 Йорданешти
24303507000 Кам'янка 363400 363400
24303508000 Купка 277900 277900
24303509000 Карапчiв
24303510000 Коровiя 1348300 1282800 65500
24303511000 Корчiвцi 207200 207200
24303512000 Луковиця 210300 210300
24303513000 Михайлівка
24303514000 Молодiя 324700 324700
24303515000 Опришени 528700 528700
24303516000 Станiвцi 253300 253300
24303517000 Сучевени 535500 535500
24303518000 Ст.Вовчинець 467600 467600
24303519000 Стерча 192200 192200
24303520000 Тереблече
24303521000 Тарашани 1860300 1425800 434500
24303522000 Турятка 662400 662400
24303523000 Чагор 1703200 1429300 273900
24303524000 Черепкiвка 407100 407100
24303401000 Глибока
Обласний бюджет 
Всього 10738500 4900000 5838500
Керуючий справами  районної ради                                               М.Д.Шмідт   

Додаток 4
до рішення районної ради
"" Про районний бюджет на 2018 рік"                                                   від 22.12.2017 року № _____
Перелік місцевих (регіональних) програм, які фінансувалися за рахунок коштів
районного бюджету  у  2018 році
грн.
Код програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету2 Код тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету Код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету Найменування
згідно з типовою відомчою/типовою програмною3/тимчасовою класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету
Найменування місцевої (регіональної) програми Загальний фонд Спеціальний фонд Разом загальний та спеціальний фонди
0100000 Районна  рада (головний розпорядник)
0110000 Районна рада (відповідальний виконавець) 
0113182 318/2 1030 'Надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість Програма підтримки діяльності районної організації ветеранів на 2018 -2019 роки 5000 5000
0110180 0180 0133 Інша діяльність у сфері державного управління Програма розвитку місцевого самоврядування району та забезпечення повноважень щодо управління комунальним майном на 2018 -2019 роки 150000 150000
0110180 180 0133 Інша діяльність у сфері державного управління Програма розвитку архівної справи на 2015-2018 роки 120000 120000
0200000 Районна державна адміністрація      (головний розпорядник) 0
0210000 Районна державна адміністрація      (головний розпорядник) 0
0219800 9800 0180 Субвенція місцевим бюджетам на виконання програм соціально-економічного розвитку Районна  програма сприяння органам виконавчої влади по виконанню ними повноважень, делегованих Глибоцькою районною державною адміністрацією на 2016-2018 роки 20000 20000
0219800 9800 0180 Субвенція місцевим бюджетам на виконання програм соціально-економічного розвитку Районна програма впровадження державної політики органами влади у Глибоцькому районі на 2018-2019 роки 50000 50000
0800000 Управління праці  та соціального зазисту населення (головний розпорядник) 0
0810000 Управління праці  та соціального зазисту населення (відповідальний виконавець) 0
0813170 3170 3160 Інші заклади і заходи Районна Комлексна Програма соціальної підтримки малозабезпечених верств населення "Турбота" на 2016 -2021 роки 170000 170000
Всього  515000 0 515000
Керуючий справами  районної ради                                                                     М.Д.Шмідт

Додаток № 5 
до рішення районної ради
                           "Про районний бюджет на 2018 рік"
від 22.12.2017 року №___
Відомча класифікація видатків районного бюджету
Код Назва
01 Районна рада
02 Районна державна адміністрація
06 Управління  освіти райдержадміністрації
08 Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації
10 Відділ культури і туризму  райдержадміністрації
24 Управління агропромислового розвитку
37 Фінансове управління райдержадміністрації
Керуючий справами районної ради  М.Д.Шмідт


 

                                                                                            Додаток №6
                                                                                             до рішення районної ради
                                                                                             «Про районний бюджет на 2018 рік»
                                                                                                від 22.12.2017 року № ____
ФОРМУЛА,
згідно з якою надано іншу субвенцію сільським радам
у  2018 році
 
 
В=Во+Вк
де В – всього видатків, що надаються місцевим бюджетам  у вигляді іншої субвенції;
Во- видатки на дитячі дошкільні установи;
Вк – видатки на бібліотеки та клуби.
 
Во=Вз/п+Вх+Ве/н+Вг 
Вз/п =  місячний фонд оплати праці з нарахуваннями станом на 01.09.2017 року по ДДУ помножено на коефіцієнт підвищення 1,101 та помножено на 12 місяців.
Вх= кошти заплановані на   харчування в день на одну дитину  помножено на 160 днів та помножено на кількість дітей в дитячій дошкільній установі по даним статистики станом на 01.01.2017 року.
Кошти  на  харчування дитини  в день  заплановані в сумі   9 грн., що складає 60 % видатків на харчування, які оплачує бюджет.
Ве/н  - видатки на оплату енергоносіїв передбачені по потребі з урахування індексу інфляції, а саме :
  кількість спожитих енергоносіїв за 2017 рік помножено на індекс інфляції і помножено на ціну;
Вг – видатки на господарські цілі заплановані з урахування кількості дітей згідно даних статистики   в розмірі 200 грн. на дитину в рік.
 
Вк=Вб+Вк
Вб -  видатки на сільські бібліотеки;
Вк – видатки на сільські клуби та будинки культури
Вб= Вз/п+Ве/нВг
Вз/п =  місячний фонд оплати праці з нарахуваннями по бібліотеці станом на 01.01.2017 року помножено на коефіцієнт підвищення 1,101 та помножено на 12 місяців.
Ве/н  - видатки на оплату енергоносіїв передбачені по потребі з урахування індексу інфляції; а саме :
  кількість спожитих енергоносіїв за 2017 рік помножено на індекс інфляції і помножено на ціну;
Вг – видатки на господарські цілі заплановані  в залежності від кількості жителів та помножено на 0,3 грн.
Вк= Вз/п+Ве/нВг
Вз/п =  місячний фонд оплати праці з нарахуваннями по сільських клубах та будинках культури станом на 01.01.2017 року помножено на коефіцієнт підвищення 1,101 та помножено на 12 місяців.
Ве/н  - видатки на оплату енергоносіїв передбачені по потребі з урахування індексу інфляції; а саме :
  кількість спожитих енергоносіїв за 2017 рік помножено на індекс інфляції і помножено на ціну;
Вг – видатки на господарські цілі заплановані в залежності від кількості жителів та помножено на 0,7 грн.
 
              Керуючий справами районної ради                                   М.Д.Шмідт