ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 4
«Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсу на посаду директора та посади педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Глибоцької районної ради Чернівецької області



 
УКРАЇНА
                                                                       Глибоцька районна рада                                                         ПРОЕКТ
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ
вул. М. Грушевського, 2а, смт.Глибока, 60400, тел.2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, 21418809@mail.gov.ua
  
 
XXIV СЕСІЯ VІI СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ № 
 
 «__» _______ 2018 року                                                              смт. Глибока
 
«Про затвердження Положення про порядок проведення
конкурсу на посаду директора та посади педагогічних
працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний
центр Глибоцької районної ради Чернівецької області
 
Керуючись ст. 43 та ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року №545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр», враховуючи рішення районної ради «Про створення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»  Глибоцької районної ради» №4-21/18 від 02.03.2018 року, розглянувши лист управління освіти Глибоцької РДА від 10.05.2018 року №582, з метою створення умов для здобуття забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів, а також забезпечення прозорості при призначенні працівників «Інклюзивно-ресурсного центру» Глибоцької районної ради Чернівецької області та враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради від ________ 2018 року, районна рада
 
ВИРІШИЛА :
 
1.         Затвердити Положення про порядок проведення конкурсу на посаду директора та посади педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області – далі Положення, (додається).
 
2.         Визначити, що уповноваженим органом, зазначеним у Положенні про порядок проведення конкурсу на посаду директора та посади педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області  є управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації.
 
3.         У Положенні «Про порядок призначення та звільнення з посади керівників об'єктів спільної власності територіальних громад селища та сіл району», затвердженого рішенням Глибоцької районної ради № 13-16/13 від 22 лютого 2013 року, підпункт 1.2 пункту 1 після слів «району.» доповнити словами «, крім комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області».
4.         Делегувати голові районної ради, Панчуку П.В., призначати переможця конкурсу на посаду директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області строком на три роки за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань діяльності центру.
 
5.         Контроль за виконанням цього рішення  покласти на заступника голови районної державної адміністрації Лопуляка І.К., заступника голови районної ради Гуменного В.В., постійні комісії районної ради з питань регламенту, етики, законності, контролю за виконанням рішень ради, делегованих повноважень, гуманітарних та соціальних питань (Левицька О.М.).,  з питань промисловості, підприємництва та управління об’єктами спільної власності (Самушко В.К.)
 
Голова районної ради                                                             П.Панчук      
 

Додаток
до рішення сесії районної ради від «___»_____ №______
 
                                   
Положення
про порядок проведення конкурсу на посаду директора
та посади педагогічних працівників комунальної установи
«Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради
Чернівецької області
 
  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
    1. Положення  про порядок проведення конкурсу на посаду директора та педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області (далі Положення) розроблено на підставі Постанови КМУ від 12 липня 2017 року   № 545 «Про затвердження положення про «Інклюзивно-ресурсний центр», статуту комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області, затвердженого рішенням районної ради від «02» березня 2018 року №4-21/18.
    2.  Положення визначає процедуру проведення конкурсу на зайняття вакантних посад директора та педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області (далі – Центр), метою якого є відбір осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки.
    3. Проведення конкурсу здійснюється відповідно до професійної компетентності кандидатів на вакантні посади директора та педагогічних працівників Центру, на основі оцінювання їх особистих досягнень, знань, умінь і навичок, моральних і ділових якостей для належного виконання посадових обов’язків.
    4. Вимоги до претендентів:
  • освіта вища, не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;
  • стаж роботи за фахом не менше п’яти років.
1.4.2. На посаду педагогічного працівника:
  • освіта вища за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія» та інші за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога;
  • стаж роботи за фахом не менше трьох років.
  • забезпечення рівного доступу;
  • законності;
  • недискримінації;
  • прозорості;
  • доброчесності;
  • надійності та відповідності методів оцінювання.
1.6. Рішення про оголошення конкурсу на посаду директора Центру приймає управління освітиГлибоцької райдержадміністрації (надалі – уповноважений орган).
1.7.  Рішення про оголошення конкурсу на посади педагогічних працівників Центру приймає директор Центру.
  •   при створенні комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»;
  •   закінченні строку дії контракту або прийняття рішення щодо припинення  (розірвання) контракту;
  •   при визнанні конкурсу таким, що не відбувся.
1.9. Оголошення про проведення конкурсного відбору оприлюднюється в місцевих засобах масової інформації або на офіційних веб-сайтах Глибоцької районної ради, управління освіти Глибоцькоїрайдержадміністрації та Центру.
  • найменування  установи;
  • найменування посади;
  • кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду відповідно до Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 №545 та Статуту Центру;
  • перелік документів, які необхідно подати  для участі у конкурсі;
  • дату, місце та етапи проведення конкурсного відбору;
  • прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору.
Строк подання документів для участі в конкурсному відборі не може становити менше 20 та більше 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору.
В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству.
  • прийняття рішення про оголошення конкурсу;
  • оприлюднення умов конкурсу;
  • приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі;
  • перевірка поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам;
  • проведення конкурсного відбору;
  • оприлюднення результатів конкурсу.
1.12. Організацію та проведення конкурсного відбору на посаду директора, а також роботу конкурсної комісії забезпечує уповноважений орган, а на посади педагогічних працівників – директор Центру.
 
  1. СКЛАД, ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ І ПОВНОВАЖЕННЯ КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ
    1. Конкурсна комісія складається не менше 5 осіб.
    2. Персональний склад та зміни до нього (за потреби) затверджує своїми наказами уповноважений орган /на посаду директора/ та директор Центру /на посади педагогічних працівників/, що проводить конкурсний відбір. Персональний склад конкурсної комісії повинен бути сформований протягом 10 днів після оголошення конкурсу.
    3. До складу конкурсної комісії входять представники засновника (не менше двох представників), управління освіти Глибоцької  райдержадміністрації, керівники закладів дошкільної освіти, закладів загальної середньої освіти, представники закладів охорони здоров’я, соціального захисту населення.
    4. Представники громадських об’єднань та експерти у сфері інклюзивної освіти можуть бути залучені до участі у роботі комісії з правом дорадчого голосу.
    5. Члени конкурсної комісії мають бути неупередженими та незалежними. Не допускається втручання в діяльність конкурсної комісії учасників конкурсу.
    6. Членом конкурсної комісії не може бути особа, яка:
  • за рішенням суду визнана недієздатною або дієздатність обмежена;
  • є близькою особою учасника конкурсу або особою, яка може мати конфлікт інтересів відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;
  • має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення.
    1. Голова та секретар конкурсної комісії обираються членами конкурсної комісії з їх числа.
    2. Засідання конкурсної комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менше двох третин усіх членів комісії. Рішення конкурсної комісії приймається більшістю голосів присутніх на засіданні членів комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
    3. Спосіб голосування визначається рішенням конкурсної комісії.
 
  1. ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УЧАСТІ В КОНКУРСІ
    1. Усі зацікавлені особи, які відповідають вимогам пункту 1.4 можуть взяти участь у конкурсі на посаду директора та педагогічних працівників Центру.
    2. Особа, яка бере участь у конкурсі подає (особисто або поштою) такі документи:
  • письмову заяву про участь у конкурсі до якої додається резюме  в довільній формі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додатки (1,2);
  • автобіографію;
  • копію паспорта громадянина України;
  • копію документа про вищу освіту, не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста, за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;
  • копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи за фахом не менше п’яти років (для претендента на посаду директора) та не менше трьох років /на посади педагогічних працівників/ на момент їх подання;
  • мотиваційний лист і перспективний план розвитку установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області   (для посади директора);
  • заява про відсутність конфлікту інтересів (Додаток 3).
    1. Перелік документів, зазначених у пункті 3.2 цього розділу, є вичерпним.
Претендент на посаду може надати інші документи, які на його думку підтверджують його професійні чи моральні якості.
Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
  1. Прийом та реєстрація документів від претендентів на посаду директора здійснюється уповноваженим органом, а на посади педагогічних працівників – директором Центру.
  2. У разі надіслання документів поштою, датою подання документів вважається зазначена на поштовому штемпелі дата.
  3. У разі невідповідності наданих документів встановленим вимогам, претенденти на заміщення вакантної посади до конкурсного відбору не допускаються, про що впродовж трьох днів їм повідомляється органом, який приймав документи.
  4. Документи, надані після закінчення встановленого строку не розглядаються та повертаються особам, які їх подали.
  5. Усі претенденти, які своєчасно подали документи для участі у конкурсі, письмово повідомляються про прийняте рішення щодо їх кандидатур не пізніше десяти календарних днів з дати закінчення строку подання документів.
  6. Під час проведення конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
 
  1. ВІДБІР КАНДИДАТІВ НА ПОСАДИ ДИРЕКТОРА ТА ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЦЕНТРУ
 
4.1. Конкурс передбачає складання кваліфікаційного іспиту та проведення співбесіди. Кваліфікаційний іспит проводиться за напрямами:
  • знання основ управління  діяльністю Центру /на посаду директора/.
  • знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;
  • знання основ спеціальної педагогіки;
4.2. Іспит складається з 2-х питань за напрямками, визначеними у підпункті 4.1 цього Порядку (Додаток 4). Загальний час для проведення іспиту повинен становити не більш, як 1 година 20  хвилин.
4.3. Для визначення результатів іспиту використовується така система:
2 - бали виставляються кандидатам, які в повному обсязі розкрили суть питання;
1 - бал виставляється кандидатам, які розкрили питання фрагментарно;
0 - бал(лів) виставляється кандидатам, які не відповіли на питання, або надали невірну відповідь.
4.4. Члени Комісії визначають результати письмового іспиту згідно з пунктом 4.3 цього Порядку (Додаток 5).
4.5. Кандидати, які за результатами іспиту набрали 5 балів на посаду директора або 4 бали на посаду педагогічного працівника, допускаються до співбесіди.
4.6. Співбесіда проводиться з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетентності кандидата та до відповідних посадових обов’язків.
Під час співбесіди не ставляться запитання щодо політичних поглядів, релігії, етнічного походження, матеріального становища, соціального походження або питання, які можуть бути розцінені як дискримінаційні.
Перелік вимог, відповідно до яких проводиться співбесіда, визначається конкурсною комісією згідно з умовами проведення конкурсу.
 
  1. ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КАНДИДАТІВ НА ПОСАДИ ДИРЕКТОРА ТА ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЦЕНТРУ
 
5. Для оцінювання кожної окремої вимоги до професійної компетентності на співбесіді використовується така система:
2 - бали виставляються кандидатам, які відповідають вимозі;
1 - бал виставляється кандидатам, які не повною мірою відповідають вимозі;
0 - балів виставляється кандидатам, які не відповідають вимозі.
5.2. Визначення результатів співбесіди здійснюється кожним членом комісії індивідуально (за напрямами та 3-х бальною системою) і фіксується у відомості про результати співбесіди (Додаток 6).
5.3. Визначення остаточних результатів конкурсу здійснюється у балах як середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок (Додаток 7).
5.4. Підсумковий рейтинг кандидатів визначається шляхом додавання середніх оцінок за кожний етап конкурсу.
       Сума таких оцінок є підсумковим рейтингом кандидата за допомогою якого визначається переможець конкурсу. (Додаток 8)
5.5. Якщо два і більше кандидатів мають однаковий загальний рейтинг, переможець конкурсу визначається шляхом відкритого голосування членів комісії.
5.6. Конкурсна комісія протягом одного робочого дня після завершення співбесіди надає претендентам та засновнику висновок щодо результатів конкурсного відбору.
5.7.  Кожен претендент може надати обґрунтовані заперечення щодо висновку до структурного підрозділу з питань діяльності Центру органу управління освітою обласної державної адміністрації не пізніше ніж через три робочих дні з дати його отримання.
 
 
6. ПРИЗНАЧАННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ НА ПОСАДИ
 
6.1. Наступного дня з моменту отримання висновку засновник надсилає документи до структурного підрозділу з питань діяльності Центру органу управління освітою обласної державної адміністрації для погодження претендента на посаду директора Центру.
З урахуванням відсутності (наявності) заперечень від інших претендентів, структурний підрозділ з питань діяльності Центру органу управління освітою обласної державної адміністрації упродовж 10 днів з моменту отримання висновку від засновника погоджує претендента.
6.2. Після погодження директор Центру затверджується на сесії районної ради і головою районної ради укладається контрактз дотриманням вимог законодавства про працю.
6.3. За умови відсутності заперечень від інших претендентів директор Центру призначає на посаду фахівця відповідно до вимог законодавства про працю.
 
7. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
7.1. Конкурсний відбір визнається таким, що не відбувся, в разі, коли:
  • відсутні заяви про участь у конкурсному відборі;
  • жоден з претендентів не пройшов конкурсного відбору;
  • конкурсною комісією не визначено претендента.
7.1. Якщо конкурсний відбір не відбувся, у місячний термін проводиться повторний конкурсний відбір.
7.2. Результати конкурсного відбору на посаду директора оприлюднюється в місцевих засобах масової інформації та на офіційних веб-сайтах районної ради та управління освіти райдержадміністрації, а по педагогічних працівниках – на сайті  комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради.
 
Керуючий справами
районної ради                                                               М.Шмідт
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 1  до Положення
 
Голові конкурсної комісії ____________________________
____________________________
  (прізвище, ім’я, по батькові)
____________________________
____________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові претендента)
який (яка) проживає за адресою: ____________________________
____________________________,
 (номер контактного телефону)
e-mail ______@ ___________
 (заповнюється друкованими літерами)
 
 
ЗАЯВА
Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади _________________________
         ____________________________________________________________________
      (найменування посади та зазначення мотивів для зайняття посади)
 
Підтверджую достовірність інформації у поданих мною документах.
Інформацію про проведення конкурсу прошу повідомляти мені шляхом (проставляється позначка «+» навпроти одного із запропонованих способів):
□ надсилання листа на зазначену адресу;
□ надсилання електронного листа на зазначену електронну адресу;
□ телефонного дзвінка за номером ___________________________;
                                                              (в інший доступний спосіб)*
 
___ __________ 201__ р.                          ___________________                          _________________
                                                                         (підпис)
 
* У разі неможливості передачі інформації в обраний спосіб повідомлення надсилається на адресу зазначеної у цій заяві електронної пошти.
 
 
 
 
Додаток 2  до Положення
 
 
ЗГОДА
на обробку персональних даних
 
Я, _________________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові)
народився _____ ________________ 19__ р., документ, що посвідчує особу (серія ___ № ________), виданий _______________________________________________________________
_______________________________________________________________,
відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (далі — Закон) даю згоду на:
  • обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі: відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, трудову діяльність, науковий ступінь, вчене звання, паспортні дані, дані про зареєстроване або фактичне місце проживання, біографічні дані, номери телефонів, дані про мою участь у міжнародних та європейських проектах;
  • використання персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо їх обробки, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права на обробку персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними (стаття 10 Закону);
  • поширення персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу (стаття 14 Закону);
  • доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, доступ суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).
 
Зобов’язуюся в разі зміни моїх персональних даних подати у найкоротший строк уточнену достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.
 
 
«____»  ______________201__ р.                                                                           __________________
                                                                            (підпис)
 
 
Додаток 3 до Положення
 
ЗАЯВА*
про відсутність конфлікту інтересів
 
Прізвище, ім’я, по батькові
Місце роботи
Номер контактного телефону
Електронна адреса
_____________________________________
_____________________________________
_____________________________________
_____________________________________
 
 
Зазначаю, що ця заява правдива і містить повну інформацію.
Погоджуюся на оприлюднення зазначеної у цій заяві інформації на офіційному веб-сайті органу управління.
 
____ _______ 201__ р.                                                                                           ____________________
                                                                                          (підпис)
 
 
* У цій заяві зазначаються обставини, що можуть становити приватний інтерес у сфері, в якій претендент на посаду планує виконувати свої службові обов’язки, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання повноважень.
До приватного інтересу належать фінансовий, професійний чи інший інтерес, а також інтерес, який може вплинути на результати такої роботи.
Також зазначається про такий інтерес близьких осіб претендента на посаду (осіб, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із претендентом (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі осіб, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також незалежно від зазначених умов – чоловіка, дружини, батька, матері, вітчима, мачухи, сина, дочки, пасинка, падчерки, рідного брата, рідної сестри, діда, баби, прадіда, прабаби, внука, внучки, правнука, правнучки, зятя, невістки, тестя, тещі, свекра, свекрухи, усиновлювача чи усиновленого, опікуна чи піклувальника, особи, яка перебуває під опікою або піклуванням претендента) та у разі наявності інших осіб, з якими претендент на посаду має важливі спільні інтереси та які можуть бути сприйняті як втручання в його діяльність (наприклад, роботодавця, співробітників тощо)
 
 
Додаток 4 до Положення
 
Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного
іспиту на посаду директора та фахівців Центру
  1. Міжнародне законодавство у сфері інклюзивної освіти.
  2. Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України
  3. «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».
  4. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872.
  5. Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 06.02.2015 № 104/52.
  6. Основні завдання та склад Центру, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 545.
  7. Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
  8. Назвіть документацію, яку необхідно подати батькам дитини з ООП для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
  9. Охарактеризуйте порядок та підстави для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
  10. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями.
  11. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
  12. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
  13. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями слуху.
  14. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями зору.
  15. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення.
  16. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.
  17. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
  18. Система управління діяльністю Центру: основні завдання МОН.
  19. Система управління діяльністю Центру: основні завдання ОДА.
  20. Система управління діяльністю Центру: основні завдання засновника.
  21. Система управління діяльністю Центру: основні завдання Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України.
Завдання Республіканського (Автономної Республіки Крим), обласного, Київського та Севастопольського міського ресурсного центру підтримки Інклюзивної освіти в системі управління діяльністю Цен