ОПИС ДОКУМЕНТУ

Дата:

21.03.2018

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 4
Про Програму зайнятості населення по Глибоцькому району на період до 2020 року

                                                                                                                ПРОЕКТ
УКРАЇНА
Глибоцька районна рада
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ
вул. М.Грушевського , 2а, смт.Глибока, 60400, тел.2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, 2141880@mail.gov.ua
  
ХХV СЕСІЯ VІІ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ № _______
 
  «____»______________ 2018 року                                            смт. Глибока
 
 

Про Програму зайнятості населення 
по Глибоцькому району на період до  2020 року
 
            Керуючись ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ст. 18 Закону України «Про зайнятість населення», розглянувши поданий управлінням праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації проект Програми зайнятостi населення Глибоцького  району на період до 2020 року, враховуючи  рекомендації постійних комісій районної ради від_____ 2018 року, районна рада
ВИРIШИЛА:
 
1. Затвердити Програму зайнятостi населення Глибоцького  району на період до 2020 року (далi - Програма), що додається.
2. Учасникам Програми забезпечити реалiзацiю передбачених заходiв у повному обсязi та в установленi термiни.
3. Контроль за виконанням цього рiшення покласти на заступника голови районної державної адміністрації  згiдно з розподiлом обов'язкiв та на постiйну комiсiю районної ради з питань регламенту, етики, законності, контролю за виконанням рішень ради, делегованих повноважень, гуманітарних та соціальних питань (Левицька О.М.).
 
 
Голова районної ради                                                                                      П.В.Панчук
 
 
 
 

 
                                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                  ___________________________
(назва органу місцевого самоврядування;
 
                                                                                                ________________________________   
                                                                                             дата і номер рішення)
 
 
 

ПРОГРАМА

зайнятості населення  по    Глибоцькому району
на період до  2020 року
 
 

І. Основні підсумки виконання Програми зайнятості населення Глибоцького району за попередній період

 
Районною державною адміністрацією здійснювався постійний контроль за виконанням показників, визначених програмою економічного і соціального розвитку району на 2017 рік. Протягом 2017 року в районі досягнуто певних позитивних результатів в окремих сферах соціально-економічного розвитку району.
Районна служба зайнятості будує свою роботу у взаємодії з органами місцевої виконавчої влади та самоврядування, профспілками та роботодавцями щодо вирішення проблем забезпечення робочими місцями громадян, в тому числі у інших роботах тимчасового характеру. Так протягом січня-грудня 2017 року послугами служби зайнятості скористалися  1562 безробітних громадян. Аналіз стану реєстрованого ринку праці показує, що рух робочої сили через службу зайнятості протягом січня-грудня склав 1562 безробітних осіб, що на 66 осіб менше в порівнянні із аналогічним періодом минулого року. Із них – 736 жінок, 512– молодь до 35 років.
Ефективною формою співпраці з роботодавцями щодо пошуку претендентів на вакантні місця є проведення презентації роботодавця. Це одна з найдієвіших форм надання громадянам допомоги у підборі підходящої роботи, а роботодавцю – необхідних працівників. Центр зайнятості сприяв працевлаштуванню 682 безробітних та 119 осіб по обліковим карткам (це члени особистого селянського господарства). На виплату допомоги по безробіттю за 12 місяців 2017 року було витрачено 9736,3 тис.грн.
Важливим заходом в реалізації Програм зайнятості є залучення безробітних до громадських та інших робіт тимчасового характеру. Здійснення громадських та тимчасових робіт – ефективний засіб реалізації політики зайнятості населення, який сприяє мотивації до праці та трудовій адаптації безробітних, поліпшує їх матеріальний стан. Протягом 2017 року в громадських та інших роботах тимчасового характеру брали участь 227 безробітних та 13 осіб, які перебували на обліку без надання статусу безробітного. Доцільність їх підтверджує життя, адже можна не  лише заробити на додаток до допомоги по безробіттю, а й використати як шанс для отримання постійної роботи.Слід зауважити, що для багатьох сільських жителів - це єдиний можливий заробіток. Отож, хоч громадські роботи – це тимчасова зайнятість, проте свою працьовитість на них можна проявити сповна, а значить, зробити впевнений крок до постійного місця роботи. З 227  осіб, які брали участь у громадських та тимчасових роботах за 12 місяців 2017 року працевлаштовані на постійне місце роботи  198 осіб.
Враховуючи те, що у значного числа громадян жителів села тривала перерва в роботі, реальний рівень знань та кваліфікація не відповідають вимогам роботодавців, тому цій категорії населення складно знайти роботу. Працевлаштування таких осіб можливе лише за умови підвищення кваліфікації або відповідної перепідготовки під вимоги роботодавця.
За останній час підтвердив свою ефективність такий різновид підвищення кваліфікації як навчання безробітних осіб безпосередньо на робочому місці. Саме  у такий спосіб знижується певний опір дорослого населення щодо  необхідності «сідати за парту» та прискорюється забезпечення потреб роботодавців  у кваліфікованих кадрах.
 Протягом 2017 року на професійне навчання направлено 303 безробітних, з них працевлаштовані – 302, що вказує на те, що ця соціальна послуга ефективно сприяє підвищенню конкурентоспроможності, мобільності шукачів роботи, активізації їх зусиль на сучасному ринку праці.
Наш центр зайнятості намагається відновлювати профорієнтаційну роботу, причому саме з технічних, інженерних спеціальностей, спрямовуючи молодь на обрання професії, яка б забезпечила їх роботою, а не перетворила на потенційного кандидата у безробітні. Звертаємо особливу увагу на правильному виборі професії, яка у майбутньому  може принести моральне задоволення, високу самооцінку. Вибір професії – один із головних життєвих виборів, який здійснює людина в юному віці. Він має значення як для самої людини, так і для суспільства. Вибір професії – це по суті вибір життєвого шляху, вибір долі.
Профорієнтаційною орієнтацією за звітний період охоплено 4255 осіб.
У Глибоцькому районному центрі зайнятості спостерігається чітка позитивна динаміка щодо працевлаштування клієнтів та обсягів надання послуг активної підтримки  заререєстрованим безробітним з числа громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, а також особам з інвалідністю. За дванадцять місяців за направленням центру зайнятості працевлаштовано 212 безробітних вищезазначеної категорії, що складає 34,8 % від усіх перебуваючих на обліку осіб квотної категорії  та 36,7 % від загальної кількості працевлаштованих безробітних. Із них – 12 осіб з інвалідністю.
Стимулюється створення нових робочих місць шляхом компенсації роботодавцю фактичних витрат у розмірі єдиного внеску за загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Так протягом аналізуємого періоду прийнято рішення про надання компенсації єдиного соціального внеску роботодавцям, які працевлаштували на нові робочі місця 5 осіб з числа безробітних, що потребують  додаткових соціальних гарантій у сприянні працевлаштуванню та 9 осіб до роботодавців, що працюють у сферах пріоритетних видів економічної діяльності. На виплату компенсації єдиного соціального внеску роботодавцям відшкодовано 147,6тис.грн.
Протягом 2017 року до Глибоцького РЦЗ надійшло 731 вакансій, 645 з яких укомплектовано за сприянням центру зайнятості.
Робота щодо збільшення працевлаштування незайнятих громадян, повернення їх до категорії зайнятого населення, підвищення конкурентоспроможності безробітних, забезпечення тимчасової зайнятості, поліпшення їх матеріального становища та зниження напруження на регіональних ринках праці, дає можливість забезпечити  зменшення   рівня безробіття.
 

II. Характеристика Програми зайнятості населення в Глибоцькому районі на 2018 - 2020 роки

 
Програма розроблена згідно з прогнозами соціально-економічного розвитку району, законами України та нормативними документами.
Основою для формування Програми є аналіз стану економічного розвитку району, динаміки, яка склалася за попередні роки, вивчення економічного становища підприємств району, а також можливостей та перспектив розвитку, співпраці з органами місцевого самоврядування.
Основним завданням органів виконавчої влади протягом останніх років є створення економіко-правових умов для збільшення доходів населення району, підвищення його економічної активності, погашення боргів із заробітної плати та недопущення затримок з її виплати.
На 2018-2020 роки в районі прогнозується подальша позитивна динаміка економічного розвитку району.
Основним узагальнюючим показником, який характеризує рівень соціально-економічного розвитку району є валова додана вартість.
При розрахунку зазначеного показника враховані прогнозні тенденції розвитку реального сектору економіки, динаміку показників, що характеризують рівень життя та стан фінансової сфери, очікуваний рівень податкових надходжень.
У 2018-2020 роках пріоритетом розвитку сільського господарства буде підвищення його конкурентоздатності на внутрішньому та зовнішньому ринках, зростання рівня забезпечення населення сільськогосподарською продукцією та продуктами її переробки, розвиток сільськогосподарської обслуговуючої кооперації та органічного землеробства.
Розвиток промисловості району здійснюватиметься шляхом: реалізації активної промислової політики на основі модернізації виробництва; ефективного використання промислово-технологічного потенціалу за рахунок впровадження енергоефективних технологій, оновлення виробничих потужностей; подальшого розвитку базових виробництв, просування продукції підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринках.
Підчас реалізація  інвестиційних проектів в районі  планується створення 138 нових  робочих місць, з них - 30 сезонних.
При сприянні Фонду підтримки підприємництва здійснюється реалізація заходів «Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Глибоцькому районі на 2018-2020 роки». В рамках Програми планується  надання фінансової безвідсоткової поворотної підтримки для реалізації бізнес-проектів суб’єктів малого та середнього підприємництва, що відповідають пріоритетним напрямкам в сумі 300,0 тис. грн.
Фінансування заходів та активізація освоєння коштів по Програмі розвитку та підтримки аграрного комплексу Глибоцького району за пріоритетними напрямками  на 2016-2020 роки, Програмі розвитку малого і середнього підприємництва у Глибоцькому районі на 2018-2020 роки та Програмі підтримки та партнерства між районною владою та суб`єктами малого і середнього бізнесу на 2017-2020 роки, в результаті реалізації яких передбачається створення в сфері садівництва, ягідництва, сільськогосподарського виробництва  32 робочих місця.
Головними напрямами щодо впровадження державної політики у сфері зайнятості населення, реалізації права громадян на гідну працю та дотримання соціальних гарантій на період до 2020 року визначено:

  • розширення сфери застосування праці, сприяння створенню нових робочих місць;
- підвищення професійного рівня та конкурентоспроможності економічно активного населення
- підтримка розвитку підприємницької ініціативи та власного бізнесу економічно активного населення, зокрема безробітних з відповідними обсягами фінансування заходів за рахунок місцевих бюджетів;
 - підвищення якісного рівня співпраці з роботодавцями, визначення перспективної потреби підприємств у кадрах для організації професійного навчання;
- сприяння доступному професійному навчанню дорослого населення як засобу упередження безробіття;
- забезпечення соціального захисту населення від безробіття шляхом реалізації активних програм сприяння зайнятості населення та профілактики настання безробіття;
- реалізація механізмів щодо стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць шляхом виплати компенсації фактичних витрат у розмірі єдиного соціального внеску при працевлаштуванні безробітних осіб, зокрема недостатньо конкурентоспроможних на ринку праці;
- забезпечення організації тимчасової зайнятості у формі громадських робіт з фінансуванням таких робіт на солідарній основі за рахунок коштів місцевих бюджетів;
- реалізація питань трудової та професійної адаптації  внутрішньо переміщених осіб, демобілізованих учасників антитерористичної операції.
- підвищення професійно-кваліфікаційних якостей продуктивних трудових  ресурсів, відновлення структурної відповідності між пропозицією і попитом на робочу силу;
- стимулювання розширення сфери прикладання праці у пріоритетних галузях економіки з належними умовами праці;
- посилення ролі профорієнтаційної роботи в забезпеченні балансу між попитом та пропозицією робочої сили;
- сприяння підвищенню рівня охоплення професійним навчанням осіб з інвалідністю;
- проведення ефективного співробітництва учасників соціального діалогу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, організацій роботодавців і професійних спілок.
- підвищення рівня зайнятості населення та зниження рівня безробіття; спрощення для переселенців процедур реєстрації в органах державної влади, сприяння у працевлаштуванні;
- забезпечення доступу переселенців до соціальних послуг, закладів освіти та охорони здоров'я;
- забезпечення інформування населення про законодавство у сфері зайнятості, соціальні послуги державної служби зайнятості, проведення інформаційно-довідкових заходів з використанням сучасних технологій обслуговування населення та роботодавців;
- проведення роботи із керівниками підприємств щодо підвищення розміру середньомісячної заробітної плати найманих працівників;
- вжиття заходів щодо недопущення випадків використання найманої робочої сили без належного оформлення трудових відносин;
- впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері, спрощення взаємовідносин між страхувальниками та управлінням  Пенсійного фонду району шляхом розвитку електронного документообігу.
Розв’язанню проблем зайнятості сільського населення сприятиме:
  • стимулювання розвитку фермерських господарств та інших підприємств, які займатимуться сільським господарством на професійній основі та з використанням сучасних індустріальних технологій;
  • диверсифікація зайнятості сільського населення; розвиток переробної промисловості та інших галузей агропромислового комплексу;
  • розвиток соціальної сфери, сфери послуг, туризму;
  • скорочення процедур реєстрації суб’єктів господарювання в сільському господарстві і підприємств сфери обслуговування;
  • спрощення форм оподаткування і звітності, а також законодавче врегулювання статусу і діяльності особистих селянських господарств;
  • прийняття законопроектів щодо легалізації праці та доходів.
 
 
ІІІ. Напрями та заходи щодо поліпшення ситуації у сфері зайнятості населення до 2020 року
Найменування заходу Виконавці
(місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, установи,  організації, сторони соціального діалогу)
Термін
виконання
1 2 3
1. Розширення сфери застосування праці та стимулювання заінтересованості роботодавців у створенні нових робочих місць:
  1. Забезпечення організації  роботи у напрямку реалізації регіональної програми зайнятості населення, координації об’єднань роботодавців, профспілок, державних органів щодо пошуку шляхів ефективного використання трудових ресурсів, створення робочих місць та соціального захисту працівників від безробіття
 
 
Структурні підрозділи райдержадміністрації, районний центр зайнятості
 
 
Протягом
2018-
2020 років
  1. Вивчати потреби роботодавців у трудових ресурсах. Здійснювати аналіз ринку праці.
 
Районний центр зайнятості
Протягом
2018-
2020 років
  1. Забезпечити організацію та проведення семінарів з роботодавцями з питань роз’яснення законодавства про працю та зайнятість на постійно діючій основі.
 
Районний центр зайнятості
Протягом
2018-
2020 років
  1. Сприяти розширенню сфери застосування праці сільського населення в сільськогосподарських підприємствах, малих підприємствах з переробки сільськогосподарської продукції та надання побутово-комунальних послуг, заготівельних особистих селянських господарствах, проводити моніторинг впливу й діяльності на стан економіки району.
Управління агропромислового розвитку, управління  соціального захисту населення, управління економічного розвитку і торгівлі та інфраструктури, районної державної адміністрації, районний центр зайнятості, виконкомисільських рад, ОТГ.  
 
Протягом
2018-
2020 років
  1. Сприяти збільшенню залучення інвестицій в основний капітал району та ефективне їх використання з метою забезпечення виконання завдання Президента України в частині створення нових робочих місць
Управління економічного розвиткуі торгівлі та інфраструктури, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, виконкоми сільських рад, ОТГ  
Протягом
2018-
2020 років
  1. Забезпечення  повернення  безробітних до трудової діяльності шляхом: формування банку вакансій, сприяння  громадянам у працевлаштуванні,  участі  в організації проведення  громадських та інших робіт тимчасового характеру, організації професійного навчання  безробітних з урахуванням  поточної та перспективної потреб ринку праці, проведення  профорієнтації населення
 
 
 
Структурні підрозділи райдержадміністрації, районний центр зайнятості, навчальні заклади
 
 
 
Протягом
2018-
2020 років
1.7 Сприяння підвищенню зацікавленості  роботодавців у створенні нових робочих місць, у тому числі у пріоритетних видах економічної діяльності, та працевлаштування на них зареєстрованих безробітних шляхом  надання компенсації  фактичних витрат  роботодавцям на сплату єдиного  внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування  
 
 
Органи влади, районний центр зайнятості
 
 
 
Протягом
2018-
  1. ів
1.8.Сприяння підвищенню рівня зайнятості сільського населення шляхом: збереження наявних та створення нових високопродуктивних робочих місць; формування професійно-кваліфікаційного складу робочої сили відповідно до потреб ринку праці; створення умов для розвитку самозайнятості населення та підприємницької ініціативи, залучення  до громадських  та інших робіт тимчасового характеру.  
 
 
Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, районний центр зайнятості, райдержадміністрація
 
 
 
Протягом
2018-
2020 років
1.9.Сприяння реалізації в районі  державної політики  щодо  розвитку малого  та середнього підприємництва, у тому числі шляхом залучення до самозайнятості  та підприємницької діяльності осіб з числа зареєстрованих безробітних Управління економічного  розвитку і торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації, районний центр зайнятості  
Протягом
2018-
2020 років
1.10. Надання безоплатних індивідуальних і групових  консультацій з питань організації та провадження підприємницької діяльності із залученням на громадських засадах працівників органів державної влади  
Органи державної влади, районний центр зайнятості
 
Протягом
2018-
2020 років
1.11.Створення умов тимчасової зайнятості для безробітних та інших категорій населення шляхом організації  громадських та інших робіт тимчасового  характеру Райдержадміністрація, сільські ради, ОТГ,  роботодавці, районний центр зайнятості Протягом
2018-
2020 років
1.12. Забезпечення розвитку системи  професійної орієнтації  в області шляхом проведення профорієнтаційної роботи з різними категоріями населення  
Районний центр зайнятості
Протягом
2018-
2020 років
1.13. Залучати до громадських оплачуваних робіт безробітних на підприємствах комунальної форми власності за рахунок коштів місцевих бюджетів.  
Виконкоми сільських рад, ОТГ
Протягом
2018-
2020 років
1.14. Забезпечення проведення профорієнтаційної роботи  серед учнівської молоді, спрямованої на формування професійних намірів та усвідомленого вибору професії, упередження молодіжного безробіття  
Управління соціального захисту населення райдержадміністрації; районний центр зайнятості, навчальні заклади
 
Протягом
2018-
2020 років
1.15. Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи, спрямованої на подолання негативних явищ на ринку праці, зняття соціальної напруги, збереження діючих і створення нових робочих місць, підвищення мотивації до праці, недопущення порушень у сфері зайнятості населення  
Структурні підрозділи райдержадміністрації, районний центр зайнятості, газета «Новий день»
 
Протягом
2018-
2020 років
2. Підвищення професійного рівня та конкурентоспроможності економічно активного населення:
2.1. Забезпечення підвищення конкуренто- спроможності зареєстрованих безробітних на ринку  праці відповідно  до вимог сучасного  виробництва та сфери послуг шляхом організації  професійного  навчання, у тому числі за інтегрованими  професіями  
Відділ освіти і науки, молоді та спорту райдержадміністрації, Районний центр зайнятості
 
Протягом
2018-
2020 років
2.2. Проведення роботи з підтвердження  професійної кваліфікації за результатами неформального професійного навчання за  робітничими професіями Відділ освіти і науки, молоді та спорту райдержадміністрації, районний центр зайнятості, роботодавці. Протягом
2018-
2020 років
2.3. Здійснювати аналіз ситуації на ринку праці шляхом вивчення вимог роботодавців до рівня кваліфікації працівників, видів виконуваних робіт та визначення перспективних напрямів професійного навчання безробітних  
Відділ освіти і науки, молоді та спорту райдержадміністрації, Районний центр зайнятості, роботодавці
 
Протягом
2018-
2020 років
2.4. Забезпечити проведення професійного навчання безробітних безпосередньо на виробництві, зокрема з робітничих професій за індивідуальною формою навчання, через організацію навчання за інтегрованими професіями, впровадження сучасних технологій професійного навчання  
Відділ освіти і науки, молоді та спорту райдержадміністрації, районний центр зайнятості, роботодавці
 
Протягом
2018-
2020 років
2.5. Здійснювати професійне навчання безробітних з робітничих професій та напрямів підвищення кваліфікації з метою збереження трудового потенціалу, сприяння повній та продуктивній зайнятості громадян, підвищення якості та  конкуренто-спроможності робочої сили  
 
 Районний центр зайнятості
 
Протягом
2018-
2020 років
2.6. Забезпечити оперативне задоволення потреб роботодавців шляхом професійного навчання безробітних під  конкретні замовлення, зокрема за індивідуальними формами та  шляхом стажування і впровадження курсів цільового призначення  
 
Районний центр зайнятості
 
Протягом
2018-
2020 років
2.7. Забезпечити залучення учнів загальноос-
вітніх навчальних закладів до участі у профорієнтаційних заходах:
- ярмарках професій;
- ярмарках (днях) кар’єри;
- презентаціях професій;
- презентацій роботодавця;
- презентаціях навчальних закладів;
-профорієнтаційних зустрічах
 
 
 
Відділ освіти і науки, молоді та спорту райдержадміністрації, районний центр зайнятості
 
Протягом
2018-
2020 років
2.8. Проводити професійну підготовку безробітних у центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості та на підприємствах, в установах, організаціях за направленням державної служби зайнятості  
Районний центр зайнятості, роботодавці
 
Протягом
2018-
2020 років
2.9. Забезпечити професійне навчання незайнятих громадян за професіями та спеціальностями, які дають можливість займатися підприємницькою діяльністю  
Відділ освіти і науки, молоді та спорту райдержадміністрації, районний центр зайнятості
 
Протягом
2018-
2020 років
2.10. Сприяти підвищенню конкурентоспроможності на ринку праці осіб  шляхом отримання ваучера з метою проходження перепідготовки, спеціалізації, підвищення кваліфікації для пріоритетних видів економічної діяльності  
Відділ освіти і науки, молоді та спорту райдержадміністрації, районний центр зайнятості
 
Протягом
2018-
2020 років
2.11. Забезпечувати професійне навчання визнаних безробітними осіб з інвалідністю з урахуванням потреб ринку праці, рекомендацій МСЕК, індивідуальних програм реабілітації з метою підвищення рівня зайнятості та конкурентоспроможності осіб з обмеженими фізичними можливостями  
Відділ освіти і науки, молоді та спорту райдержадміністрації, Районний центр зайнятості
 
Протягом
2018-
2020 років
3. Підвищення мобільності робочої сили на ринку праці та удосконалення регулювання трудової міграції:
3.1. Здійснювати інформаційно-розяснювальну роботу серед підприємств, установ та організацій, щодо отримання дозволу на працевлаштування іноземців та осіб без громадянства з метою запобігання порушенням встановленого законодавством порядку використання праці цих осіб  
 
 
Районний центр зайнятості
 
 
Протягом
2018-
2020 років
3.2. Забезпечити проведення ярмарок вакансій та постійно діючих міні-ярмарок вакансій.  
Районний центр зайнятості
Протягом
2018-
2020 років
3.3. Забезпечити організацію і проведення інформаційних заходів для різних категорій населення за участю ветеранів праці, майстрів виробничого навчання та висококваліфікованих робітників. Інформаційні матеріали щодо підвищення соціального статусу робітників, популяризації профільних робітничих професій, трудових династій, наставництва у різних галузях економіки, широко висвітлювати у друкованих засобах масової інформації, на місцевому радіо, телебаченні.  
 
 
Районний центр зайнятості
 
 
Протягом
2018-
2020 років
3.4.Підвищувати мобільність робочої сили шляхом використання високотехнологічних методик пошуку роботи, в тому числі, в нічному режимі.  
Районний центр зайнятості
Протягом
2018-
2020 років
3.5.Створювати оптимальні умови для обслуговування населення, забезпечити громадянам доступність соціальних послуг незалежно від реєстрації місця проживання чи місця перебування та актуальної інформації щодо ситуації на ринку праці.  
 
Районний центр зайнятості
 
Протягом
2018-
2020 років
3.6.Сприяти зайнятості населення шляхом формування і постійного оновлення банку вакансій та банку осіб, що шукають роботу.  
Районний центр зайнятості
Протягом
2018-
2020 років
3.7.Організувати ефективну роботу мобільних центрів професійної орієнтації, забезпечити виїзне обслуговування населення за місцем проживання, учнівської та студентської молоді – за місцем навчання, та створення інформаційного банку випускників загальноосвітніх шкіл, які не працевлаштовані і не навчаються, з метою надання їм допомоги у професійному самовизначенні, професійному навчанні та працевлаштуванні.  
 
 
Районний центр зайнятості
 
 
Протягом
2018-
2020 років
3.8.Організувати інформаційно-роз’яснювальну та профконсультаційну роботу з незайнятим населенням, здійснювати заходи з професійної переорієнтації вивільнюваних працівників з підприємств, установ та  організацій  
 
 
Районний центр зайнятості
 
 
Протягом
2018-
2020 років
3.9.Забезпечити дотримання вимог щодо гендерної рівності та коректності  заповнення вакансій для  жінок і чоловіків,  заявлених роботодавцями в службу зайнятості  
Районний центр зайнятості
Протягом
2018-
2020 років
3.10.Підвищити рівень поінформованості населення про можливі ризики для громадян, які вирішили працювати в інших країнах, шляхом:
-організації та проведення превентивних заходів з питань трудової міграції, протидії торгівлі людьми;
- легалізація трудових відносин;
- наповнення інформаційних куточків в центрах зайнятості інформацією щодо правових основ легальної трудової міграції, ризиків для нелегальних мігрантів та переваг працевлаштування в Україні;
- використання офіційних веб-сайтів;
-розповсюдження друкованої продукції.
 
 
 
Районний центр зайнятості
 
 
Протягом
2018-
2020 років
3.11.Забезпечити оперативне висвітлення інформації про результати діяльності центру зайнятості, попит і пропозицію робочої сили, стан ринку праці, обсяги і види надання соціальних послуг, питання професійної орієнтації населення, інноваційні підходи в обслуговуванні громадян у регіональних та місцевих засобах масової інформації, на радіо, телебаченні, Інтернет мережі.  
 
 
Районний центр зайнятості
 
 
Протягом
2018-
2020 років
4. Сприяння зайнятості громадян, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці:
4.1. Сприяння у працевлаштуванні соціально вразливих верств населення, зокрема,  молоді, яка здобула професійно-технічну  освіту на перше робоче місце за отриманою професією (спеціальністю), інвалідів, у тому числі через стимулювання роботодавців у працевлаштуванні цієї категорії населення Управління соціального захисту населення райдержадміністрації;  районний центр зайнятості, районне відділення Фонду соціального захисту інвалідів Протягом
2018-
2020 років
4.2. Забезпечити контроль за дотриманням підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності і господарювання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, визначеного ст. 19 Закону України “Про основи соціального захисту інвалідів в Україні” та вживати заходів щодо  дотримання встановлених  норм  
Районне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, управління соціального захисту населення  райдержадміністрації,
районний центр зайнятості
 
 
Протягом
2018-
2020 років
4.3. Забезпечення створення  сприятливих умов щодо зайнятості осіб з інвалідністю, у тому числі підвищення їх конкурентоспроможності шляхом залучення до професійного навчання Управління соціального захисту населення райдержадміністрації;  районний центр зайнятості Протягом
2018-
2020 років
4.4.Організувати професійну орієнтацію учнівської молоді, в тому числі дітей з особливими потребами, дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків із використанням мобільного центру зайнятості, профорієнтаційних щоденників та терміналів. Інформувати населення через ЗМІ, Інтернет-портали, соціальну рекламу про проведення профорієнтаційної роботи.   
 
 
Районний центр зайнятості
 
 
Протягом
2018-
2020 років
4.5.Сприяти працевлаштуванню молоді на перше робоче місце шляхом компенсацій єдиного внеску роботодавцям.  
Районний центр зайнятості
Протягом
2018-
2020 років
4.6.Надавати профорієнтаційні послуги соціально незахищеним категоріям незайнятого населення, які потребують додаткових гарантій працевлаштування, для підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці:
- проводити профорієнтаційні заходи для цільових груп населення (молоді, інвалідів, жінок, осіб без професії, випускників загальноосвітніх навчальних закладів);
- забезпечити надання адресних профорієнтаційних послуг соціально вразливим категоріям населення та інвалідам перед направленням їх на професійне навчання. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Районний центр зайнятості
 
 
 
 
 
 
 
Протягом
2018-
2020 років
4.7. Працювати з підприємствами міста щодо працевлаштування різних категорій незайнятих громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на рівних конкурувати на ринку праці.  
Районний центр зайнятості
Протягом
2018-
2020 років
4.8.Сприяти зайнятості осіб, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці, шляхом компенсацій єдиного внеску  роботодавцям   
Районний центр зайнятості
Протягом
2018-
2020 років
4.9.Забезпечити безбар’єрний доступ осіб з обмеженими фізичними можливостями до центру зайнятості та надання їм повного спектру ефективних соціальних послуг  
Районний центр зайнятості
Протягом
2018-
2020 років
4.10.Забезпечити організацію надання послуг та сприяння у відновленні документів щодо реєстрації місця проживання або перебування та у працевлаштуванні особам звільненим з місць позбавлення волі.  
Районний центр зайнятості
Протягом
2018-
2020 років
5. Сприяння зайнятості внутрішньо переміщених осіб та учасників АТО
5.1. Співпраця органів місцевої влади та місцевого самоврядування, роботодавців, громадських та волонтерських організацій шляхом проведення спільних заходів для учасників АТО з метою їх адаптації до мирного життя, професійної та трудової реабілітації, адресного пошуку місць підходящої роботи. Виконкоми селищної та сільських рад, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, районний центр зайнятості, районний військовий комісаріат, громадські та волонтерські організації, роботодавці.  
 
Протягом
2018-
2020 років
5.2.Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи, в тому числі з демобілізованими учасниками АТО,  спрямованої на працевлаштування шляхом проходження військової служби за контрактом у Збройних Силах України.  
Районний військовий комісаріат, виконкоми селищної та сільських рад, районний центр зайнятості.
 
Протягом
2018-
2020 років
5.3. Сприяння зайнятості громадян, які переселилися з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, їх адаптації до місцевого ринку праці та інтеграції у місцеві громади. Виконкоми селищної та сільських рад, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, районний центр зайнятості, громадські та волонтерські організації, роботодавці. Протягом
2018-
2020 років
5.4. Стимулювання економічної активності внутрішньо переміщених осіб та створення нових робочих місць. Виконкоми селищної та сільських рад, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, районний центр зайнятості, роботодавці. Протягом
2018-
2020 років
5.5. Сприяння професійному навчанню внутрішньо переміщених осіб та учасників АТО на замовлення роботодавців з урахуванням потреб місцевого ринку праці, для самозайнятості, провадження підприємницької діяльності, підвищення конкурентоспроможності на ринку праці. Виконкоми селищної та сільських рад, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, районний центр зайнятості, районний військовий комісаріат, громадські та волонтерські організації, роботодавці. Протягом
2018-
2020 років
5.6. Проведення семінарів з орієнтації на службу у Збройних Силах України для зареєстрованих безробітних, в тому числі внутрішніх переміщених осіб. Районний центр зайнятості, районний військовий комісаріат Протягом
2018-
2020 років
 
 
VI. Ресурсне забезпечення Програми зайнятості населення в Глибоцькому районі на 2018 – 2020 роки
    Цільового фінансування Програми зайнятості населення на території  Глибоцького району до 2020 року з міського бюджету не передбачено. Фінансування програми здійснюється за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у порядку, визначеному Законом України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття”, власних коштів підприємств, установ та організацій, коштів інвесторів, Фонду України соціального захисту інвалідів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
 
 
 
 Працевлаштування на нові робочі місця
              
                                                                                                         (осіб)
 
Найменування
показника
2018
 
(прогнозні дані)
2019
(прогнозні дані)
2020
(прогнозні дані)
1.Працевлаштування на нові робочі місця, осіб – усього
 
235 245 260
з них:
1.1 юридичними особами:
 
 
 
30 35 40
1.2 фізичними особами-підприємцями  та іншими  фізичними особами – платниками податку з доходів фізичних осіб (включаючи робочі місця для найманих працівників) 205 210 220
2.Працевлаштування на нові робочі місця за видами економічної діяльності, осіб*:
 
235
 
245 260
Сільське господарство, лісове господарство та рибне господарство 40 41 42
Добувна промисловість і розроблення кар’єрів 12 12 13
 
 
Переробна промисловість 53 55 57
Будівництво 30 32 34
Оптова та роздрібна торгівля;ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів 30 31 32
Тимчасове розміщення  й організація харчування 15 16 18
Транспорт,складське господарство,поштова та кур’єрська діяльність 20 21 22
Операції з нерухомим майном
Охорона здоров’я та надання соціальної допомоги 25 26 30
Надання інших видів послуг 10 11 12

________
* Види економічної діяльності наводяться у відповідності до звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого постановою правління  Пенсійного Фонду України від 08.10.2010 № 22-2, зареєстр. в Мін'юсті   від 01.11.2010 № 1014/18309.