ОПИС ДОКУМЕНТУ

Дата:

10.08.2018

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 10
Про зміну назви та внесення змін до статуту комунального некомерційного підприємства Глибоцької районної ради «Глибоцька центральна районна комунальна лікарня»

                                                         ПРОЕКТ
УКРАЇНА
         Глибоцька районна рада         
  ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ
вул. М. Грушевського, 2а, смт.Глибока, 60400, тел.2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, 21418809@mail.gov.ua
  
 
XXV СЕСІЯ VІI СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ № _________
 
 «__» ___________ 2018 року                                                               смт. Глибока

Про  зміну назви та внесення змін  до
статуту комунального некомерційного
підприємства Глибоцької районної ради
«Глибоцька центральна районна
комунальна лікарня»
 
Керуючись п.20 ч.1 ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, розглянувши подання комісії з реорганізації комунального закладу «Глибоцька центральна районна комунальна лікарня» від 09 серпня 2018 року №1386, враховуючи рекомендації постійних комісій  районної ради від  «___» ______ 2018 року,  районна рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1.         Змінити повне та скорочене найменування комунального некомерційного підприємства Глибоцької районної ради «Глибоцька центральна районна комунальна лікарня»  наступним чином :
       повне найменування -  комунальне некомерційне підприємство Глибоцької районної ради «Глибоцька центральна районна лікарня»;
       скорочене найменування - КНП «Глибоцька ЦРЛ».
 
2.         Внести відповідні зміни до статуту комунального некомерційного підприємства Глибоцької районної ради «Глибоцька центральна районна комунальна лікарня», викласти та затвердити його в новій редакції (додається).
 
3.         Шкробанцеві Івану Васильовичу – директору комунального некомерційного підприємства  Глибоцької районної ради «Глибоцька центральна районна комунальна  лікарня»:
-  здійснити необхідні заходи щодо державної реєстрації змін до установчих документів, та проінформувати районну раду;
- на підставі свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи видати наказ з основної діяльності  про відповідні зміни.
 4.        Контроль за виконанням  даного рішення покласти на заступника голови районної ради, Гуменного В.В. та заступника голови районної державної адміністрації Лопуляка І.К., постійну комісію районної ради з питань промисловості, підприємництва та управління об’єктами спільної власності (Самушко В.К.).
 
 
 Голова районної ради                                                                   П.В.Панчук
 
 
 
                                                
 
ПОГОДЖЕНО                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО
 
Директор Департаменту охорони                                    рішення XXV сесії Глибоцької
здоров’я Чернівецької обласної                                       районної ради Чернівецької області
державної адміністрації                                                    VII cкликання
 
____________ О.А.Андрієць                                            _________________  2018 №______
 
                                                                            
 

   СТАТУТ
Комунального некомерційного підприємства
Глибоцької районної ради
«Глибоцька  центральна  районна лікарня»
 
                                 

 
 
 
 
 
 
 
смт.Глибока
 
2018 рік
  1. Загальні положення
  1. Комунальне некомерційне підприємство Глибоцької районної ради «Глибоцька центральна районна лікарня» (надалі - Підприємство) є закладом охорони здоров'я - комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги вторинної/спеціалізованої медичної допомоги особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.
  2. Підприємство створене за рішенням Глибоцької  районної  ради (надалі - Засновник)  від 17.11.2017 року № 114-19/17 шляхом перетворення Глибоцької центральної районної комунальної лікарні Глибоцької районної ради та зміни назви у комунальне некомерційне підприємство Глибоцької районної ради «Глибоцька центральна районна лікарня». Підприємство є правонаступником усього майна, всіх прав та обов'язків Глибоцької  центральної районної комунальної лікарні Глибоцької районної ради.
  3. Підприємство засноване на базі майна, що знаходиться у спільній комунальній власності територіальних громад сіл та селища Глибоцького району Чернівецької області.
  4. Підприємство  підзвітне та підконтрольне Засновнику.
  5. Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
  6. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Підприємства або їх частини серед засновників (учасників), працівників комунального некомерційного підприємства (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб.
  7. Не вважається розподілом доходів Підприємства, в розумінні п. 1.6 Статуту, використання Підприємством власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.
  8. Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним Кодексами України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, загальнообов'язковими для всіх закладів охорони здоров'я наказами та інструкціями Міністерства охорони здоров'я України, загальнообов'язковими нормативними актами інших центральних органів виконавчої влади, відповідними рішеннями місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування та цим Статутом.
 
 
2.  Найменування та місцезнаходження
 
  1. Найменування:
  1. Повне найменування Підприємства - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО Глибоцької районної ради «Глибоцька центральна районна лікарня».
  1.  Скорочене найменування Підприємства: - КНП «Глибоцька ЦРЛ».
  1. Місцезнаходження Підприємства: Україна, 60400, Чернівецька обл., Глибоцький район, смт. Глибока, вул. Шевченка, 14.
 
 
 
 
  1. Мета та предмет діяльності
  1. Основною метою діяльності Підприємства є забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством.
  2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:
створення умов, необхідних для забезпечення доступної та якісної медичної допомоги населенню, організації належного управління внутрішнім лікувально-діагностичним процесом та ефективного використання майна та інших ресурсів Підприємства;
надання пацієнтам відповідно до законодавства на безвідплатній та відплатній основі послуг вторинної/спеціалізованої стаціонарної медичної допомоги, у тому числі екстреної (невідкладної), необхідної для забезпечення належних профілактики, діагностики і лікування хвороб, травм, отруєнь чи інших розладів здоров'я, медичного контролю за перебігом вагітності й ведення пологів і післяпологового періоду;
надання пацієнтам відповідно до законодавства на безвідплатній та відплатній основі спеціалізованої  амбулаторної медичної допомоги (спеціалізована медична практика);
організація, у разі потреби, надання пацієнтам медичної допомоги більш високого рівня спеціалізації на базі інших закладів охорони здоров'я шляхом направлення пацієнтів до цих закладів у порядку, встановленому законодавством;
організація взаємодії з іншими закладами охорони здоров'я з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування;
проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності;
направлення на медико-соціальну експертизу осіб зі стійкою втратою працездатності;
проведення профілактичних оглядів;
придбання, зберігання, перевезення, реалізація (відпуск), знищення, використання наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів;
організація та проведення  науково-практичних конференцій,  круглих столів, семінарів тощо;
видавнича діяльність (науково-виробничі, науково-практичні, навчальні та довідкові видання);
 
провадження зовнішньоекономічної діяльності згідно із законодавством України;
здійснення іншої не забороненої законодавством діяльності, необхідної для належного забезпечення та підвищення якості лікувально-діагностичного процесу, управління ресурсами, розвитку та підвищення якості кадрового потенціалу Підприємства.
  1. Підприємство може бути клінічною базою вищих медичних, фармацевтичних навчальних та науково-дослідних закладів (установ) усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
  2. Підприємство надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Якщо для провадження певних видів діяльності, передбачених Статутом, потрібний спеціальний дозвіл, Комунальне некомерційне підприємство Глибоцької районної ради «Глибоцька центральна районна лікарня» отримує його в порядку, визначеному законодавством України.
  3. Підприємство має право займатися іншими видами діяльності не передбаченими в даному Статуті і не забороненими законодавством України.
  1. Правовий статус
    1. Підприємство є юридичною особою публічного права. Права та обов'язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.
    2. Підприємство є одержувачем бюджетних коштів в межах затверджених бюджетних асигнувань.
    3. Підприємство користується закріпленим за ним комунальним майном, що є  спільною комунальною власністю територіальних громад селища та сіл Глибоцького району на праві оперативного управління.
    4. Підприємство здійснює некомерційну господарську діяльність, організовує свою діяльність відповідно до фінансового плану, затвердженого Засновником.
    5. Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
    6. Для здійснення господарської некомерційної діяльності Підприємство залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
    7. Підприємство має самостійний баланс, рахунки в установах банків, Державному казначействі України, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
    8. Підприємство має право укладати угоди (договори), набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов'язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
    9. Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність і затверджує штатний розпис.
    10. Підприємство надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Підприємство має право здійснювати лише ті види медичної практики, які дозволені органом ліцензування при видачі ліцензії на медичну практику.
  1. Статутний капітал. Майно та Фінансування
    1. Майно Підприємства є спільною комунальною власністю територіальних громад селища та сіл Глибоцького району і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Засновником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.
    2. Підприємство не має право відчужувати або іншим способом розпоряджатись закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів без попередньої згоди Засновника. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно третім особам (юридичним чи фізичним особам) крім випадків, прямо передбачених законодавством. Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Підприємства або її відчуження, вирішуються виключно Засновником.
    3. Джерелами формування майна та коштів Підприємства є:
      1. Спільне комунальне майно, передане Підприємству відповідно до рішення про його створення;
      2. Кошти місцевого бюджету (бюджетні кошти);
      3. Власні надходження Підприємства: кошти від здачі в оренду (зі згоди Засновника) майна, закріпленого на праві оперативного управління; кошти та інше майно, одержані від реалізації продукції (робіт, послуг);
      4. Цільові кошти;
      5. Кошти, отримані за договорами з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення;
      6. Кредити банків;
      7. Майно, придбане у інших юридичних або фізичних осіб;
      8. Майно, що надходить безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб; надходження коштів на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону, програм розвитку медичної галузі;
      9. Майно та кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством України;
      10. Інші джерела, не заборонені законодавством.
Вилучення майна Підприємства може мати місце лише у випадках, передбачених законодавством України.
  1. Статутний капітал Підприємства становить:___________________ гривень ___ копійок.
  2. Підприємство може одержувати кредити для виконання статутних завдань під гарантію Засновника.
  3. Підприємство має право передавати в користування (оренду) майно, яке передане в оперативне управління Підприємству, на підставі Положень, що регламентують питання орендних відносин нерухомого майна спільної власності територіальних громад селища та сіл  Глибоцького району,  затверджених рішенням Засновника.
  4. Підприємство у визначеному законодавством порядку самостійно організовує та здійснює бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Підприємства.
  5. Власні надходження Підприємства використовуються відповідно до законодавства України.
  1. Права та обовязки
    1. Підприємство має право:
      1. Звертатися у порядку, встановленому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Підприємство завдань.
      2. Самостійно планувати, організовувати і здійснювати свою статутну діяльність, визначати основні напрямки свого розвитку відповідно до своїх завдань і цілей, у тому числі спрямовувати отримані від господарської діяльності кошти на утримання Підприємства та його матеріально-технічне забезпечення.
      3. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства.
6.1.4 Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
  1. Самостійно визначати напрямки використання грошових коштів у порядку, визначеному законодавством України, враховуючи норми Статуту.
  2. Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.
  3. Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
  4. Співпрацювати з іншими закладами охорони здоров'я, науковими установами та фізичними особами-підприємцями.
  5. Надавати консультативну допомогу з питань, що належать до його компетенції, спеціалістам інших закладів охорони здоров'я за їх запитом.
  6. Визначати свою організаційну структуру, встановлювати чисельність працівників, затверджувати штатний розпис у встановленому порядку та відповідно до законодавства України.
  7. Здійснювати інші права, що не суперечать законодавству.
  1. Підприємство зобов'язане:
    1. Створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.
    2. Здійснювати бухгалтерський облік, забезпечувати фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.
    3. Керуватись у своїй діяльності Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров'я України, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.
    4. Планувати свою діяльність щодо реалізації мети та предмету діяльності Підприємства з урахуванням та у межах єдиної комплексної політики в галузі охорони здоров'я в Глибоцькому районі     .
    5. Забезпечувати своєчасну сплату податкових та інших обов'язкових платежів з урахуванням своєї статутної діяльності та відповідно до чинного законодавства України.
    6. Розробляти та реалізовувати кадрову політику, контролювати підвищення кваліфікації працівників.
    7. Акумулювати власні надходження та витрачати їх з метою забезпечення діяльності Підприємства відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
 
7. Управління Підприємством та громадський контроль за його діяльністю
 
7.1. Управління Підприємством здійснює Глибоцька районна рада (Засновник).
  1. Поточне керівництво (оперативне управління) Підприємством здійснює керівник Підприємства - Директор, який призначається на посаду і звільняється з неї за рішенням Глибоцької районної ради відповідно до порядку, визначеного рішенням Засновника згідно чинного законодавства України. Директор повинен відповідати кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством охорони здоров'я України. Строк найму, права, обов'язки і відповідальність Директора, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
Наглядова рада Підприємства контролює та спрямовує діяльність керівника Підприємства. Порядок утворення Наглядової ради, організація діяльності та ліквідації наглядової ради та її комітетів, порядок призначення членів наглядової ради затверджується рішенням Засновника.
  1. Засновник (Власник):
    1. Визначає головні напрямки діяльності Підприємства, затверджує плани діяльності та звіти про його виконання;
    2. Затверджує статут Підприємства та зміни до нього у новій редакції.
    3. Затверджує фінансовий план Підприємства та контролює його виконання;
    4. Укладає і розриває контракт з Директором Підприємства та здійснює контроль за його виконанням;
    5. Погоджує Підприємству договори про спільну діяльність, за якими використовується нерухоме майно, що перебуває в його оперативному управлінні, кредитні договори та договори застави.
    6. Здійснює контроль за ефективністю використання майна, що є спільною комунальною власністю територіальних громад селища та сіл Глибоцького району і закріплене за Підприємством на праві оперативного управління;
  1. Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Підприємства, призначає ліквідаційну комісію, комісію з припинення, затверджує ліквідаційний баланс.
  1.     Підприємство може  укладти договори про надання медичного обслуговування за рахунок коштів районного бюджету.
  2.    Директор Підприємства:
    1. Діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, підписує від його імені документи та видає довіреності і делегує право підпису документів іншим посадовим особам Підприємства, укладає договори (угоди), відкриває в органах Державної казначейської служби України та установах банків поточні та інші рахунки.
    2. Самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Засновника.
    3. Організовує роботу Підприємства щодо надання населенню медичної допомоги, згідно з вимогами нормативно-правових актів.
    4. Несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників ефективності діяльності Підприємства, якість послуг, що надаються Підприємством, за ефективне використання наданого на праві оперативного управління Підприємству майна спільної власності територіальних громад і доходу згідно з вимогами законодавства, цього Статуту та укладених Підприємством договорів.
    5. Користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту. Забезпечує ефективне використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління майна.
    6. У межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов'язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства.
    7. Забезпечує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації.
    8. У строки і в порядку, встановленому законодавством, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Підприємство, внесення яких до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є обов'язковим.
    9. Подає в установленому порядку Засновнику квартальну, річну, фінансову та іншу звітність Підприємства, зокрема щорічно до 01 лютого надає Засновнику бухгалтерську та статистичну звітність, інформацію про рух основних засобів, за запитом Засновника надає звіт про оренду майна, а також інформацію про наявність вільних площ, придатних для надання в оренду.
    10. Приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Підприємства, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Підприємства. Забезпечує раціональний добір кадрів, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Створює умови підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом.
Забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному законодавством України.
 
  1. Призначає на посаду та звільняє з посади своїх заступників і головного бухгалтера Підприємства. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.
  2. Забезпечує дотримання на Підприємстві вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці.
  3. Вживає заходів щодо своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати, а також передбачених законодавством податків, зборів та інших обов'язкових платежів.
  4. Несе відповідальність за збитки, завдані Підприємству з вини Директора Підприємства в порядку, визначеному законодавством.
  5. Затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема:
  • положення про преміювання працівників за підсумками роботи Підприємства;
  • порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки;
  • порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів та медичних виробів.
    1. За погодженням із Засновником та відповідно до вимог законодавства має право укладати договори оренди майна.
    2. Надає в оренду нерухоме майно  у порядку затвердженому  рішенням Засновника.
    3. Вирішує інші питання, віднесені до компетенції Директора Підприємства згідно із законодавством, цим Статутом, контрактом між Засновником і Директором Підприємства.
7.6.   З метою здійснення ефективного громадського контролю за діяльністю Підприємства та реального забезпечення права членів територіальної громади на участь в управлінні об’єктами комунальної власності на Підприємстві створюється Спостережна рада, яка є ініціативним, дорадчим органом Засновника та наглядовим органом  Підприємства. Порядок створення, склад та строк повноважень такої ради визначається в порядку, передбаченому цим Статутом та чинним законодавством України.
 
7.7.   Метою діяльності Спостережної ради є покращення якості та доступності медичної допомоги та медичних послуг пацієнтам, дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійснені ЗОЗ медичного обслуговування населення, сприяння ефективному управлінню і розвитку Підприємства та покращенню його матеріально-технічної бази. Задля досягнення поставленої мети Спостережна рада має право витребувати для ознайомлення від Директора Підприємства та інших органів управління будь-які фінансові документи Підприємства, а також інші документи, що пов’язані з обігом та ефективністю використання активів Підприємства, порядком та рівнем якості медичних послуг, що надаються Підприємством.
 
7.8.   Спостережна рада утворюється за рішенням власника (уповноваженого ним органу) у кількості не більш як 15 осіб. До її складу входять: один  представник власника закладу охорони здоров’я (уповноваженого ним органу), від одного до чотирьох представників структурних підрозділів з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення місцевої держадміністрації та/або виконавчого органу відповідної місцевої ради, від одного до двох депутатів місцевих рад та від одного до восьми представників громадськості та громадських об’єднань. Спостережна рада провадить свою діяльність за планами роботи, які формуються на підставі пропозицій її членів.
 
7.9. Член Спостережної ради повинен відповідати таким вимогам:
бездоганна ділова репутація;
відсутність реального або потенційного конфлікту інтересів, що може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень Спостережною радою, зокрема відсутність трудових відносин із закладом охорони здоров’я;
наявність професійних знань, вищої освіти, досвіду роботи у сфері охорони здоров’я, зокрема захисту прав пацієнтів;
відсутність непогашеної судимості.
 
7.10. Власник закладу охорони здоров’я (уповноважений ним орган) повідомляє про намір утворити Спостережну раду при закладі охорони здоров’я  комунальної форми власності на своєму офіційному веб-сайті та надсилає письмову пропозицію структурним підрозділам з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення місцевої держадміністрації та/або органам місцевого самоврядування.
Про намір утворити Спостережну раду при закладі охорони здоров’я власник закладу охорони здоров’я (уповноважений ним орган) письмово повідомляє керівнику такого закладу.
 
7.11. Структурні підрозділи з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення місцевої держадміністрації та/або органи місцевого самоврядування протягом 10 робочих днів з дати отримання письмової пропозиції, а депутати місцевих рад (за згодою), представники громадськості, громадських об’єднань та організацій, що здійснюють професійне самоврядування, протягом 10 робочих днів з дати розміщення інформації на офіційному веб-сайті власника закладу охорони здоров’я (уповноваженого ним органу) надсилають власнику закладу охорони здоров’я пропозиції щодо включення своїх представників до її складу.
 
7.12. Відбір представників громадськості, громадських об’єднань та організацій, що здійснюють професійне самоврядування, проводиться шляхом рейтингового голосування за кандидатів у члени Спостережної ради на офіційному веб-сайті власника закладу охорони здоров’я у строк, що не перевищує 20 днів.
Для проведення рейтингового голосування та опрацювання його результатів власник закладу охорони здоров’я  керується положенням про спостережну раду.
 
7.13. Основними завданнями Спостережної ради є:
‣  сприяння ефективній діяльності Підприємства шляхом участі у визначенні напрямків його розвитку та підготовці пропозицій з удосконалення діяльності;
‣  участь у плануванні та здійсненні заходів щодо залучення додаткових ресурсів на цільові потреби Підприємства та пацієнтів;
‣  здійснення громадського моніторингу використання коштів, що надійшли у вигляді благодійної допомоги та з інших джерел, передбачених Статутом, антикорупційний контроль;
‣  надання потенційним благодійникам (інвесторам) мотивованої інформації (рекомендацій) щодо закупівлі медичних виробів, лікарських засобів тощо;
‣  установлення та підтримка взаємодії Підприємства із відповідними структурами, в тому числі закордонними, сприяння в організації заходів з обміну досвідом;
‣  інформування громадськості про діяльність Підприємства та Спостережної ради;
‣  представництво інтересів та захист прав пацієнтів, медичних працівників Підприємства та територіальної громади;
‣  здійснення поточного моніторингу додержання Підприємством законодавства про здійснення публічних закупівель;
‣  надання Глибоцькій районній раді та органам управління Підприємством рекомендацій щодо застосування заходів заохочення чи стягнення по відношенню до працівників Підприємства;
‣  підготовка звернень до правоохоронних та контролюючих органів у разі виявлення в діях працівників Підприємства (чи інших осіб) ознак протиправних діянь;
‣  інші завдання, пов’язані з розвитком громадянського суспільства, забезпеченням дотримання прав на охорону здоров’я та розвитком галузі охорони здоров’я, що мають важливе суспільне значення.
7.14  Спостережна рада повинна діяти на засадах добровільності, відкритості та прозорості. Усі витрати, пов’язані з організацією її засідань, здійснюватимуться за рахунок закладу охорони здоров’я.
 
7.15. Строк повноважень ради — три роки. Одна і та сама особа не може бути членом спостережної ради більше двох строків підряд.
 
7.16. Спостережна рада самостійно визначає та затверджує порядок своєї роботи.
 
7.17. Членом Спостережної ради не може бути особа, яка не має повної цивільної дієздатності, а також має судимість за вчинення умисних злочинів чи протягом останніх 5 років перед призначенням притягалася до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.
 
7.18. Голова та Секретар Спостережної ради обираються зі складу членів цієї Ради на першому її засіданні на строк її повноважень. Головою Спостережної ради не може бути особа, яка є штатним працівником Підприємства. Засідання спостережної ради скликає та проводить її голова, у разі його відсутності - заступник голови.
 
7.19. Член Спостережної ради може бути виключений з її складу за рішенням такої Ради у разі:
‣ порушення Конституції та законів України, що підтверджується відповідним судовим рішенням;
‣ притягнення до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення;
‣ притягнення до кримінальної відповідальності за вчинення умисного злочину;
‣ порушення норм етики та моралі, що унеможливлює виконання функцій члена Спостережної ради;
‣ систематична (2 і більше разів) без поважних причин відсутність на засіданнях Спостережної ради;
‣ систематичне недбале ставлення до виконання своїх обов’язків;
‣ з власної ініціативи.
 
7.20. У разі припинення повноважень членом Спостережної ради, заміщення відбувається на підставі відповідного рішення Засновника, особою з представників суб’єкта (Засновник, громадські об’єднання або трудовий колектив Підприємства), попередній представник якого припиняє свої повноваження.
 
7.21. Прийняття нових членів Спостережної ради здійснюється  у порядку, визначеному цим Статутом та положенням про Спостережну раду.
 
7.22. Засідання Спостережної ради проводяться у міру потреби, але не рідше ніж один раз на квартал, і вважаються правоможними, якщо на них присутні дві третини її членів.
 
7.23. Позачергові засідання Спостережної ради скликаються на вимогу Голови спостережної ради, власника закладу охорони здоров’я (уповноваженого ним органу) або однієї третини членів спостережної ради.
7.24. Рішення Спостережної ради приймаються шляхом відкритого голосування більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос Голови Спостережної ради.
 
7.25. Рішення Спостережної ради оформлюється протоколом. Члени, які не згодні з рішенням, можуть висловити окрему думку, яка вноситься до протоколу.
Протокол засідання Ради складається не пізніше 5 (п’яти) робочих днів після проведення засідання. Протокол засідання підписують Голова та Секретар зборів Ради у двох примірниках.
У протоколі має бути зазначено:
‣ дата, місце та час проведення засідання;  
‣ прізвище, ім’я, по-батькові присутніх членів;  
‣ питання, винесені на голосування і підсумки голосування з цих питань;
‣ зміст рішень, що ухвалені Спостережною радою, з обов’язковим зазначенням прізвищ відповідальних осіб та термінів їх виконання.
 
7.26. Рішення Спостережної ради доводяться до відома власника закладу охорони здоров’я (уповноваженого ним органу) та керівника закладу охорони здоров’я для розгляду та вжиття відповідних заходів і оприлюднюються на офіційному веб-сайті власника закладу охорони здоров’я та офіційному веб-сайті закладу охорони здоров’я (за наявності) з урахуванням вимог законодавства щодо інформації з обмеженим доступом, що не може бути розголошена.
 
7.27. Спостережна рада подає власнику закладу охорони здоров’я (уповноваженому ним органу) річний звіт про свою роботу. У разі визнання діяльності Спостережної ради незадовільною власник закладу охорони здоров’я (уповноважений ним орган) приймає обґрунтоване рішення про формування нового складу Спостережної ради.
 
7.28. Спостережна рада, у разі необхідності, інформує за підписом Голови Спостережної ради органи державної влади та органи місцевого самоврядування, громадські та міжнародні організації, засоби масової інформації, а також інші медичні установи та громадян про прийняті на її засіданнях рішення. 
 
7.29. При Підприємстві можуть також утворюватися опікунська рада, до складу яких (за їхньою згодою) можуть включатися благодійники, представники громадськості та громадських об’єднань, благодійних, релігійних організацій, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації, волонтери та інші. Рішення про створення опікунської ради та положення про неї затверджуються наказом Директора Підприємства.
 
7.30.Директор Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
 
7.31. У разі відсутності Директора Підприємства або неможливості виконувати свої обов'язки з інших причин, обов'язки виконує заступник Директора чи інша особа згідно з функціональними (посадовими) обов'язками.
 
8. Організаційна структура підприємства
8.1.Структура Підприємства, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Підприємства затверджуються Директором Підприємства.
8.2.Функціональні обов'язки та посадові інструкції працівників Підприємства затверджуються його Директором.
8.3.Штатну чисельність Підприємства Директор визначає на власний розсуд на підставі фінансового плану Підприємства, погодженого в установленому законодавством та цим Статутом  порядку з урахуванням необхідності створення відповідних умов для забезпечення належної доступності та якості медичної допомоги.
8.4. Оплата праці працівників Підприємства здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються підприємством після виконання зобов’язань щодо оплати праці.
 
9.  Повноваження трудового колективу
9.1. Працівники Підприємства мають право брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори трудового колективу, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, Спостережну Раду, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємства, а також з питань соціально- культурного і побутового обслуговування.
9.2.Представники первинної профспілкової організації, представляють інтереси працівників в органах управління Підприємства відповідно до законодавства.
9.3.Підприємство зобов'язане створювати умови, які б забезпечували участь працівників у його управлінні.
9.4.Трудовий колектив Підприємства складається з усіх працівників, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Підприємством.
9.5.До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися Директор Підприємства. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
9.6.Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.
9.7.Право укладання колективного договору надається Директору Підприємства, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу. Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
9.8.Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
9.9.Джерелом коштів на оплату праці працівників Підприємства є кошти, отримані в результаті його господарської некомерційної діяльності.
9.10.Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
9.11.Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
9.12.Умови оплати праці та матеріального забезпечення Директора Підприємства визначаються контрактом, укладеним із Засновником.
9.13.Працівники Підприємства проводять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
9.14.Рішення з поточних питань, що стосуються соціально-економічних інтересів працівників підприємства, виробляються і приймаються Директором Підприємства за участю трудового колективу та уповноваженого ним органу - профспілкового комітету.
 
9.15. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
 
10. Контроль та перевірка діяльностіІ
  1. Підприємство самостійно здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї діяльності та веде обробку та облік персональних даних працівників, а також веде юридичну, фінансову та кадрову звітність. Порядок ведення бухгалтерського обліку та обліку персональних даних, статистичної, фінансової та кадрової звітності визначається чинним законодавством України.
  2. Підприємство несе відповідальність за своєчасне і достовірне подання передбачених форм звітності відповідним органам.
  3. Контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства здійснюють відповідні державні органи в межах їх повноважень та встановленого чинним законодавством України порядку.
  4. Засновник має право здійснювати контроль фінансово-господарської діяльності Підприємства та контроль за якістю і обсягом надання медичної допомоги. Підприємство подає Засновнику, за його вимогою, бухгалтерський звіт та іншу документацію, яка стосується фінансово-господарської, кадрової, медичної діяльності.
  5. Контроль якості надання медичної допомоги хворим на Підприємстві здійснюється шляхом експертизи відповідності якості наданої медичної допомоги міжнародним принципам доказової медицини, вимогам галузевим стандартам в сфері охорони здоров'я та законодавству.
 
11. Припинення діяльностіІ
  1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням Засновника, а у випадках, передбачених законодавством України, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
  2. У разі припинення Підприємства (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) усі активи Підприємства передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
  1. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або за рішенням суду.
  2. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред'явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим ніж два місяці з дня опублікування рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію.
  3. Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.
Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Підприємства.
  1. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Підприємством. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс та подає його органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.
Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Підприємства, що ліквідується.
  1. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.
  2. Працівникам Підприємства, які звільняються у зв'язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
  3. Підприємство є таким, що припинило свою діяльність, із дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
  4. Все, що не передбачено цим Статутом, регулюється законодавством України.
 
12. Порядок внесення змін до статуту підприємства
  1. Зміни до цього Статуту вносяться за рішенням Засновника, шляхом викладення Статуту у новій редакції.
  2. Зміни до цього Статуту підлягають обов'язковій державній реєстрації у порядку, встановленому законодавством України.

 
 Голова Глибоцької районної ради                                     Панчук П.В.