ПОПРАВКИ ДО ПРОЄКТУ РІШЕННЯ
№ 14 Про затвердження розпорядження голови районної ради
№ 1 від 21.09.18 09:49, автор:
Доповнити проект рішення «Про затвердження розпорядження голови районної ради» пунктами 2 та 3 в такій редакції:
2. Затвердити розпорядження голови районної ради «Про надання додаткової оплачуваної відпустки у зв’язку з навчанням Гуменному В.В.» від 05 вересня 2018 року № 50-в, (додаток 2).
3. Затвердити розпорядження голови районної ради «Про затвердження фінансового плану на ІV квартал 2018 року комунального некомерційного підприємства «Глибоцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Глибоцької районної ради» від 20 вересня 2018 року № 28, (додаток 3).
Додаток 2
УКРАЇНА
Голова Глибоцької районної ради
__________________________________________________________________
Розпорядження
№ 50-в від 05.09.2018 року
Про надання додаткової оплачуваної відпустки у зв´язку з навчанням Гуменному В.В. |
- Надати Гуменному Віталію Васильовичу, заступнику голови Глибоцької районної ради, додаткову оплачувану відпустку на період складання сесії, слухачу заочної (дистанційної) форми другого року навчання в Київському Інституті публічного управління та адміністрування Національної академії державного управління при Президентові України строком на 5 (п’ять) днів з 24 вересня 2018 року по 28 вересня 2018 року як такому, що виконує навчальний план.
- Начальнику фінансово-економічного відділу районної ради Гафу Т.Г. провести відповідні розрахунки та виплатити належні суми.
- Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою
Голова районної ради П.Панчук
З розпорядженням ознайомлений: В.Гуменний
Вик.: І.Воробець
Додаток 3

УКРАЇНА
Голова Глибоцької районної ради
__________________________________________________________________
Розпорядження
№ 28 від 20.09.2018 року
Про затвердження фінансового плану на ІV квартал 2018 року комунального некомерційного підприємства «Глибоцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Глибоцької районної ради |
- Затвердити фінансовий план комунального некомерційного підприємства «Глибоцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Глибоцької районної ради на IV квартал 2018 рік, що додається.
- Відповідальність за виконання показників фінансового плану на 2018 рік покласти на директора комунального некомерційного підприємства «Глибоцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Глибоцької районної ради.
- Дане розпорядження затвердити на черговій сесії районної ради.
- Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на постійні комісії районної ради з питань промисловості, підприємництва та управління об’єктами спільної власності та з питань економіки, бюджету та фінансів.
Голова районної ради П.В.Панчук
Погоджено:
заступник голови районної ради В.В.Гуменний
керуючий справами районної ради М.Д.Шмідт
в.о.начальника загально-організаційного
відділу районної ради С.Д.Афошкіна
начальник фінансово-економічного
відділу районної ради Т.Г. Гафу
начальник відділу правової роботи та
залучення інвестицій районної ради І.Д.Зозуляк
З розпорядженням ознайомлена:
директор КНП «Глибоцький центр
первинної медико-санітарної допомоги»
Глибоцької районної ради М.Л.Мельничук
Виконавець: І.Д.Зозуляк
Додаток 1
|
Фінансовий план підприємства
на 2018 рік
Підприємство |
Комунальне некомерційне підприємство «Глибоцький центр надання первинної медико-санітарної допомоги» Глибоцької районної ради | Коди | |
Орган управління | За ЕДРПОУ | 36751712 | |
Галузь | Охорона здоров’я | За СПОДУ | |
Вид економ. Діяльності | Загальна медична практика | За ЗКНГ | |
Місцезнаходження | вул. Шевченкака, 14, смт. Глибока, Чернівецька обл., 60400 | За КВЕД | 86.21 |
Телефон | 2-11-59 | ||
Керівник | Мельничук Марія Лазарівна | ||
|
одиниця виміру: тис. гривень
Показники |
Код рядка | Плановий рік, усього | У тому числі за кварталами | |||
---|---|---|---|---|---|---|
І | ІІ | ІІІ | ІV | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
І. Фінансові результати | 0 | |||||
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) | @010@ | 4922,3 | 4922,3 | |||
в т.ч. за рахунок бюджетних коштів | @015@ | 4922,3 | 0 | 0 | 4922,3 | |
Податок на додану вартість | @020@ | |||||
Акцизний збір | @030@ | |||||
Інші вирахування з доходу | @040@ | |||||
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) | @050@ | 4922,3 | 4922,3 | |||
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) | @060@ | 4229,4 | 4229,4 | |||
у тому числі за економічними елементами: | ||||||
Матеріальні затрати | @061@ | 175,6 | 175,6 | |||
Витрати на оплату праці | @062@ | 2896,0 | 2896,0 | |||
Відрахування на соціальні заходи | @063@ | 637,1 | 637,1 | |||
Амортизація | @064@ | 59,0 | 59,0 | |||
Інші операційні витрати | @065@ | 461,7 | 461,7 | |||
Валовий: | ||||||
прибуток | @071@ | |||||
збиток | @072@ | |||||
Інші операційні доходи | @080@ | 1,0 | 1,0 | |||
у тому числі: | ||||||
дохід від операційної оренди активів | @081@ | 1,0 | 1,0 | |||
одержані гранти та субсидії | @082@ | |||||
дохід від реалізації необоротних активів, утримуваних для продажу | @083@ | |||||
Адміністративні витрати (сума рядків з 091 по 095) |
@090@ | 692,9 | 692,9 | |||
у тому числі за економічними елементами: | ||||||
Матеріальні затрати | @091@ | 6,5 | 6,5 | |||
Витрати на оплату праці | @092@ | 487,0 | 487,0 | |||
Відрахування на соціальні заходи | @093@ | 107,1 | 107,1 | |||
Амортизація | @094@ | 0,00 | 0,00 | |||
Інші операційні витрати | @095@ | 92,3 | 92,3 | |||
Витрати на збут (сума рядків з 101 по 105): | @100@ | |||||
у тому числі за економічними елементами: | ||||||
Матеріальні затрати | @101@ | |||||
Витрати на оплату праці | @102@ | |||||
Відрахування на соціальні заходи | @103@ | |||||
Амортизація | @104@ | |||||
Інші операційні витрати | @105@ | |||||
Інші операційні витрати (сума рядків з 111 по 115) |
@110@ | 1,0 | 1,0 | |||
у тому числі за економічними елементами: | ||||||
Матеріальні затрати | @111@ | |||||
Витрати на оплату праці | @112@ | |||||
Відрахування на соціальні заходи | @113@ | |||||
Амортизація | @114@ | |||||
Інші операційні витрати | @115@ | 1,0 | 0 | 0 | 1,0 | |
Фінансові результати від операційної діяльності: | ||||||
прибуток | @121@ | |||||
збиток | @122@ | |||||
Дохід від участі в капіталі | @130@ | |||||
Інші фінансові доходи | @140@ | |||||
Інші доходи | @150@ | |||||
у тому числі: | ||||||
дохід від реалізації фінансових інвестицій | @152@ | |||||
дохід від безоплатно одержаних активів | @154@ | |||||
Фінансові витрати | @160@ | |||||
Витрати від участі в капіталі | @170@ | |||||
Інші витрати | @180@ | |||||
Фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування: | @@ | |||||
прибуток | @191@ | |||||
збиток | @192@ | |||||
Податок на прибуток | @200@ | |||||
Чистий: | ||||||
прибуток | @211@ | |||||
збиток | @212@ | |||||
Відрахування частини прибутку до бюджету м. Канева | @220@ | |||||
ІІ. Елементи операційних витрат (разом) | ||||||
Матеріальні затрати | @310@ | 182,1 | 182,1 | |||
Витрати на оплату праці | @320@ | 3383,0 | 0 | 0 | 3383,0 | |
Відрахування на соціальні заходи | @330@ | 744,2 | 0 | 0 | 744,2 | |
Амортизація | @340@ | 59,0 | 59,0 | |||
Інші операційні витрати | @350@ | 554,0 | 0 | 0 | 554,0 | |
Разом (сума рядків з 310 по 350) | @360@ | 4922,3 | 4922,3 | |||
ІІІ. Капітальні інвестиції протягом року | ||||||
Капітальне будівництво | @410@ | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | @411@ | |||||
Придбання (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів | @420@ | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | @421@ | |||||
Придбання (створення) нематеріальних активів) | @430@ | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | @431@ | |||||
Погашення отриманих на капітальні інвестиції позик | @440@ | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | @441@ | |||||
Модернізація, модифікація, дообладнання, реконструкція, інші види поліпшення необоротних активів | @450@ | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | @451@ | |||||
Разом (сума рядків 410,420, 430, 440, 450): | @490@ | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів (сума рядків 411, 421, 431, 441, 451) |
@491@ | |||||
ІV. Додаткова інформація | на 1.01 | на 1.04 | на 1.07 | на 1.10 | ||
Чисельність працівників | @510@ | 250,0 | 0 | 0 | 249,0 | |
Первісна вартість основних засобів | @520@ | 7139,5 | 0 | 0 | 7952,6 | |
Податкова заборгованість | @530@ | |||||
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою | @540@ |
Головний бухгалтер ___________ О.О.Заблотовська
М. П.
Пояснювальна записка
до проекту рішення Глибоцької районної ради
«Про затвердження фінансового плану на IV квартал 2018 рік Комунального некомерційного підприємства «Глибоцький центр надання первинної медико-санітарної допомоги» Глибоцької районної ради».
Комунальне некомерційне підприємство обслуговує 49304 чоловік: 37515 дорослого населення, 11789 дитячого населення . Виробнича потужність підприємства 527 відвідувань в зміну.
КНП "Глибоцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Глибоцької районної ради на IV квартал 2018 рік планує отримати бюджетних асигнувань в сумі 4922,3 тис.грн в тому числі: - 4622,3 тис.грн від Національної служби здоров”я України - 300,0 тис.грн. кошти районного бюджету.
Кількість штатних посад по КНП "Глибоцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Глибоцької районної ради становить 249,0 одиниць, в т. ч.:
лікарі - 39,0 од.;
середній медперсонал - 114,0 од;
молодший медперсонал - 30,75 од.;
інший персонал - 65,25 од.;
Дохідна частина фінансового плану на IV квартал 2018 рік ;
рядок 010 «Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг»” становить 4922,3 тис.грн. (доходів від Національної служби здоров”я України та коштів районного бюджету).
Рядок 080 «Інші операційні доходи» - 1,0 тис. грн. (плата за оренду майна бюджетних установ - приміщень).
-1,0 тис. грн. - надходження за оренду приміщень.
Витрати установи складаються з:
рядок 060 «Собівартість реалізованої продукції» разом становить 4229,4 тис.грн. складається в тому числі з :
Матеріальні затрати становлять – 175,6 тис.грн. в тому числі:
- «Предмети, матеріали,обладнання та інвентар» - 122,6 тис.грн.
- «Медикаменти та перев’язувальні матеріали» - 50,0 тис.грн.
- «Продукти харчування» - 3,0 тис.грн.
Відрахування на соціальні заходи» – 637,1 тис.грн.
Амортизація – 59,0 тис.грн.
Інші операційні витрати – 461,7 тис. грн..
- «Оплата послуг» - 22,0 тис. грн. (послуги банку, телефонний зв'язок, оплата інтернет послуг, охорона об'єкту, утилізація відходів, обслуговування ліфтів);
- «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв» – 313,5 тис. грн.
- медикаменти для пільгових груп населення - 120,0 тис. грн.
- «Окремі заходи по реалізації державних програм, не віднесених до заходів розвитку» – 2,0 тис грн..
- видатки на відрядження -2, 2 тис.грн.
- Оплата податків зборів обов’язкових платежів пенів тощо – 2,0 тис. грн
Матеріальні затрати становлять – 6,5тис.грн. в тому числі:
- «Предмети, матеріали,обладнання та інвентар» - 6,5 тис.грн.
Відрахування на соціальні заходи» – 107,1 тис.грн.
Амортизація – 0 тис.грн.
Інші операційні витрати – 92,3 тис. грн.
- Оплата послуг» (супроводження та обслуговування програмного забезпечення, послуги банку, телефонний зв'язок, оплата інтернет послуг, охорона об'єкту, обслуговування ліфтів); та інше – 15,0 тис. грн;
- Оплата податків зборів обов’язкових платежів пені тощо - 2,0 тис. грн
- Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 70,3 тис. грн.
- Видатки на відрядження – 5,0 тис. грн..
Рядок 110 «Інші операційні витрати» становить –1,0 тис.грн. ( відшкодування за орендоване приміщення).
Інші операційні витрати - 1,0 тис.грн.
Фінансові результати від операційної діяльності
Підприємство за рік планує отримати нульовий фінансовий результат.
Директор КНП «Глибоцький РЦ ПМСД» М.Л.Мельничук