ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 14

                                                                             ПРОЕКТ 
                                   УКРАЇНА                                    
          Глибоцька районна рада
          ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ
вул. М.Грушевського, 2а, смт.Глибока, 60400, тел.2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, 21418809@mail.gov.ua
  
 
XXV  СЕСІЯ VІІ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ № ____________
 

 

Про затвердження розпорядження 
голови районної ради
 

            Керуючись ст.ст. 43, 55, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рішення Глибоцької районної ради від 02 березня 2018 року № 4-21/18  «Про створення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради», рішення Глибоцької районної ради від 03 серпня 2018 року № 56-24/18 «Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсу на посаду директора та посади педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Глибоцької районної ради Чернівецької області» та розпорядження  голови районної ради: Про затвердження форми контракту  з директором комунальної установи «Інклюзивно‒ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області від 07 серпня 2018 року № 22, районна рада

ВИРІШИЛА:
 
  1. Затвердити розпорядження  голови районної ради «Про затвердження форми контракту  з директором комунальної установи «Інклюзивно‒ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області від 07 серпня 2018 року № 22 ,  (додаток 1).

         Голова районної ради                                                 П.Панчук

 
 
Додаток 1
 
           
УКРАЇНА
Голова Глибоцької районної ради
__________________________________________________________________  
Розпорядження
 
№  22                                                                  від «07» серпня 2018 року
 
Про затвердження форми контракту  з директором комунальної установи
«Інклюзивно‒ресурсний центр» 
Глибоцької районної ради
Чернівецької області
 
Керуючись статтями 55, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до закону України «Про освіту»,  постанови Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр», рішення Глибоцької районної ради від 02 березня 2018 року № 4-21/18  «Про створення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради» та рішення Глибоцької районної ради від 03 серпня 2018 року № 56-24/18 «Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсу на посаду директора та посади педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Глибоцької районної ради Чернівецької області»: 
 
 
1.Затвердити  форму контракту з директором комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області  згідно з додатком.
 
     2.  Дане розпорядження затвердити на черговій сесії районної ради.
 
3. Контроль за виконання цього розпорядження покласти на заступника голови районної ради Гуменного В.В.     
­­­­­­  
 
Голова районної ради                                       П.Панчук
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням голови
Глибоцької районної ради
«07»  серпня 2018 року № 22
 
 
 ФОРМА
контракту з директором комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр» Глибоцької районної ради  Чернівецької області
_____Глибоцька районна рада Чернівецької області___________________________________,
(повна назва органу, до сфери управління якого належить (в управлінні якого перебуває) заклад)
 
в особі _голови Глибоцької районної ради Чернівецької області   _______________________
(посада, прізвище, ім’я та по батькові керівника органу, до сфери управління якого належить
(в управлінні якого перебуває) заклад)
який діє на підставі закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі – Роботодавець), з однієї сторони, та громадянин_____________________________________
______________________________________________________________________________
                                                                               (прізвище, ім’я та по батькові)
(далі - Директор), з іншої сторони, уклали цей контракт про нижченаведене:
______________________________________________________________________________
                                                                                   (прізвище, ім’я та по батькові)
призначається на посаду _________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
                                                                               (найменування посади і закладу)
на строк дії цього контракту.
 
 
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
1.1. Директор здійснює безпосереднє управління комунальною установою «Інклюзивно – ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області (далі - Центр)  на підставі єдиноначальності та умовах, викладених у контракті, відповідно до чинного  законодавства України, рішень Глибоцької районної ради, розпоряджень голови Глибоцької районної державної адміністрації, наказів управління освіти Глибоцької райдержадміністрації та статуту Центру.
1.2. Цей контракт є трудовим договором. На підставі контракту виникають трудові відносини між Директором і Роботодавцем. Роботодавець деякі повноваження у сфері трудових відносин делегує управлінню освіти Глибоцької районної державної адміністрації (далі – Уповноважений орган)
1.3. Директор є представником  Центру у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами і діє без довіреності в межах наданих повноважень та несе відповідальність за свою діяльність відповідно до чинного законодавства України.  
1.4. Директор підпорядкований в частині провадження фінансово-господарської діяльності Глибоцькій районній раді.
1.5. Директор провадить свою діяльність з урахуванням таких принципів, як повага та сприйняття індивідуальних особливостей дітей, дотримання найкращих інтересів дитини, недопущення дискримінації та порушення прав дитини, конфіденційність, доступність освітніх послуг з раннього віку, міжвідомча співпраця, підзвітний в межах наданих повноважень Роботодавцю та Уповноваженому органу,  підпорядковується відповідному структурному підрозділу з питань діяльності Центру.
1.6. Не дозволяється Директорові суміщати посади з іншими керівними посадами (крім наукового, науково-методичного керівництва та викладацької роботи) без погодження Уповноваженого органу.
1.7. Прийняття Директора здійснюється Засновником на підставі позитивного висновку конкурсної комісії та погодження кандидатури на посаду.    
1.8. Звільнення Директора із займаної посади здійснюється Засновником.  
 
ІІ. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ДИРЕКТОРА
 
2.1. Обов’язки Директора:
2.1.1. Здійснює загальне керівництво всіма напрямами діяльності Центру відповідно до його статуту, чинного законодавства України.
2.1.2. Спільно з Уповноваженим органом та фахівцями Центру визначає стратегію, мету і завдання розвитку Центру.
2.1.3. Здійснює розробку, подає на затвердження і сприяє впровадженню програм розвитку Центру,  колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку, статуту та інших локальних правових актів і навчально-методичних документів.
2.1.4.  Планує та організовує роботу Центру, видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання.
2.1.5. Вирішує навчально-методичні, адміністративні, фінансові, господарські та інші питання, що виникають в процесі діяльності Центру.
2.1.6. Визначає граничну чисельність працівників Центру. Планує, координує і контролює роботу педагогічних та інших працівників Центру.
2.1.7.  Призначає на посади фахівців Центру на конкурсній основі та звільняє їх з посад відповідно до чинного законодавства. Розробляє та затверджує посадові інструкції.
2.1.8.  Створює належні умови для продуктивної праці фахівців Центру, підвищення їх фахового і кваліфікаційного рівня, впровадження сучасних методик проведення психолого-педагогічної оцінки, новітніх технологій надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.
2.1.9. Встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат на передбачених колективним договором та законодавством умовах, розробляє графік роботи   та графіки відпусток.
2.1.10. Заохочує і стимулює творчу ініціативу працівників, підтримує сприятливий морально-психологічний клімат в колективі.
2.1.11.   Подає районній раді річний звіт про діяльність Центру.
2.1.12.  Розглядає звернення стосовно діяльності Центру.
2.1.13.   Слідкує за порядком надання послуг дітям з особливими освітніми потребами, які проживають на території Глибоцького району, за умови подання відповідних документів.
2.1.14. Забезпечує створення в Центрі необхідних умов на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у професійно-технічних навчальних закладах, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження (крім вихованців дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, учнів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів).
2.1.15. Забезпечує ефективну взаємодію і співпрацю з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами  і організаціями, громадськістю, батьками (особами, які їх замінюють), педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку центру, проведення оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
2.1.16. Надає консультації, методичну допомогу у межах наданих повноважень.
2.1.17. Забезпечує виконання колективного договору, створює необхідні умови для функціонування інститутів громадського самоврядування в Центрі, сприяє роботі первинної профспілкової організації Центру згідно з чинним законодавством.
2.1.18. Забезпечує раціональне використання бюджетних коштів, а також коштів, які надходять з інших джерел незаборонених законодавством.  
2.1.19. Забезпечує залучення додаткових джерел фінансових і матеріальних засобів для здійснення діяльності, передбаченої статутом Центру, в рамках чинного законодавства.
2.1.20. Забезпечує ефективне використання і збереження закріпленого за Центром майна на праві оперативного управління, організовує діловодство, вчасно подає статистичну звітність.
2.1.21. Забезпечує безпечну експлуатацію інженерно-технічних комунікацій, обладнання і вживає заходів з приведення їх у відповідність з  діючими стандартами, правилами і нормами з охорони праці. Своєчасно організовує огляд і ремонт приміщення Центру.
2.1.22. Виносить на обговорення трудового колективу пропозиції щодо організації роботи з охорони праці.
2.1.23. Звітує на зборах трудового колективу про стан охорони праці, виконання заходів з оздоровлення педагогічних працівників, покращення умов освітнього процесу, а також щодо прийнятих заходів з усунення виявлених недоліків.
2.1.24. Проводить профілактичну роботу із попередження травматизму та  зниження захворювань працівників Центру.
2.1.25. Забезпечує виконання чинних нормативно-правових актів з охорони праці, державного нагляду і технічної інспекції.
2.1.26. Забезпечує проведення вступного інструктажу з охорони праці з прийнятими на роботу працівниками, інструктажу на робочому місці. Оформлення проведення інструктажів у відповідних журналах.
2.1.27. Забезпечує ведення та зберігання трудових книжок працівників та Директора Центру. Директор Центру зобов'язаний вжити заходів до створення на кожному робочому місці умов праці відповідно до вимог нормативних актів.
2.1.28. Дотримується етичних норм поведінки в Центрі, побуті, громадських місцях, які відповідають соціальному статусу педагога.
2.1.29. Вирішує інші питання, які належать до компетенції Директора, згідно із законодавством, статутом Центру і цим Контрактом.
Надання інших повноважень здійснюється шляхом укладання додаткової угоди до цього Контракту.
2.1.30. Не пізніше, як за два місяці до закінчення строку дії Контракту, Директор звітує про виконану роботу перед Роботодавцем, Уповноваженим органом та на загальних зборах колективу.
 
2.2. Права Директора:
             2.2.1. Самостійно вирішує всі питання управління та керівництва Центром за винятком тих, які законодавством віднесені до компетенції Міністерства освіти і науки України, Уповноваженого органу та Роботодавця.
2.2.2. Діє від імені Центру, представляє його інтереси в   підприємствах, установах, організаціях незалежно від форми власності.
2.2.3. Розпоряджається майном Центру в межах делегованих повноважень відповідно до статуту та чинного законодавства.
2.2.4. Розпоряджається коштами у межах бюджетних асигнувань, позабюджетними коштами Центру, контролює їх цільове використання.
2.2.5. У межах своєї компетенції видає накази та доручення, обов’язкові для виконання всіма педагогічними працівниками Центру.
2.2.6. Укладає та розриває трудові договори, угоди, набуває майнові та особисті немайнові права, несе обов’язки, може бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
2.2.7. Звертається з клопотаннями до Уповноваженого органу про заохочення і притягнення  до дисциплінарної та іншої відповідальності педагогічних працівників, накладає на працівників закладу стягнення відповідно до чинного законодавства України.
2.2.8. Здійснює співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
2.2.9. Може проводити комплексну оцінку за місцем навчання та/або проживання (перебування) дитини.
 
 
ІІІ. ОПЛАТА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИРЕКТОРА
 
3.1. За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Директору нараховується заробітна плата в межах фонду оплати праці, виходячи з установлених:
3.1.1. Посадового окладу, встановленого відповідно до тарифного розряду Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів.
3.1.2. Підвищень посадового окладу за кваліфікаційну категорію.
3.1.3.Надбавок (за вислугу років, почесне звання, престижність педагогічної праці тощо).
3.1.4. Доплат (за науковий ступінь, звання, тощо).
3.1.5. Премії за високі показники в роботі, розмір якої залежить від особистого внеску в загальні результати роботи Центру. Розмір премії встановлюється  Уповноваженим органом відповідно до Положення про преміювання за високі показники в роботі, яке передбачається у колективному договорі Центру, за погодженням з профспілковим комітетом.
3.1.6. Грошової винагороди за сумлінну працю і зразкове виконання службових обов’язків. Розмір грошової винагороди встановлюється  Уповноваженим органом відповідно до Положення про грошову винагороду за сумлінну працю і зразкове виконання службових обов’язків, яке передбачається у колективному договорі Центру.
3.2. Директору надається допомога на оздоровлення під час надання щорічної відпустки у розмірі посадового окладу.
3.3. У разі неналежного виконання умов цього Контракту премія за високі показники в роботі, грошова винагорода за сумлінну працю і зразкове виконання службових обов’язків зменшується або не виплачується.
3.4. Посадовий оклад Директора може бути переглянутий у відповідності зі змінами умов оплати праці відповідно до постанов Кабінету Міністрів України, наказів галузевих міністерств та чинного законодавства України.
Директору може виплачуватися премія в межах фонду оплати праці за наказом Уповноваженого органу.
3.5. Директорові надається щорічна основна відпустка та додаткова оплачувана відпустка за ненормований робочий день згідно з чинним законодавством, колективним договором Центру та графіком відпусток, затвердженого в установленому порядку. Директор погоджує час і порядок використання своєї щорічної відпустки з Уповноваженим органом. Рішення про відпустку Директора та направлення його у службове відрядження оформлюється наказом Уповноваженого органу. Оплата відпустки провадиться в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
  На період відпустки, хвороби або відсутності з інших поважних причин Директора, його обов’язки виконує працівник Центру, посадовими обов’язками якого це передбачено, або особа, яка призначається наказом Уповноваженого органу.
3.6. Особливості режиму робочого часу Директора та часу відпочинку встановлюються відповідно до умов колективного договору, погодженого з Уповноваженим органом.
 
 
ІV. ОБОВ’ЯЗКИ РОБОТОДАВЦЯ
 
4.1. Роботодавець:
4.1.1. Здійснює фінансування Центру та його матеріально-технічне забезпечення в обсязі, необхідному для функціонування Центру в межах бюджетних асигнувань.
4.1.2.  Надає інформацію на запити та пропозиції Центру, Уповноваженому органу управління щодо удосконалення діяльності Центру, розвитку послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
4.1.3. Організовує проведення конкурсу на зайняття посади Директора Центру та проводить  контроль за його діяльністю.
4.1.4. Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Центру.  
4.1.5. Призначає на посаду  та звільняє з посади Директора Центру за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань діяльності Центру.
    Директора Центру може бути звільнено достроково у випадку порушення  законодавства України та умов Контракту.
4.1.6. Затверджує штатний розпис Центру та режим його роботи за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань діяльності Центру.
4.1.7. Заслуховує звіт про діяльність Центру.
4.1.8. Здійснює контроль за ефективністю використання і збереження закріпленого за Центром майна.
4.1.9. Розробляє та затверджує установчі документи Центру відповідно до вимог законодавства.
4.1.10. Уповноважує управління освіти Глибоцької райдержадміністрації:
- проводити моніторинг виконання рекомендацій Центру підпорядкованими йому навчальними закладами;
- розробляти, погоджувати та подавати на затвердження  штатний розпис та графік роботи Центру;
- залучати необхідних фахівців для надання психолого-педагогічної допомоги шляхом укладення цивільно-правових угод відповідно до запитів Центру;
- забезпечувати створення матеріально-технічних умов, необхідних для функціонування Центру та організації інклюзивного навчання;
- гарантувати додержання прав і законних інтересів Центру, захищати і відстоювати його інтереси в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування;
- затверджувати кошторис та приймати фінансові звіти Центру у випадках та порядку, визначених законодавством;
- здійснювати контроль за фінансово-господарською діяльністю Центру;
- здійснювати контроль за дотриманням установчих документів;
- здійснювати контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану,місця проживання, за мовними або іншими ознаками;
- проводити конкурси на зайняття посади директора Центру;
- вимагати від Директора необхідну інформацію для вирішення питань, пов’язаних з інтересами громади та звіти про результати роботи;
- за порушення трудової дисципліни порушувати питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності Директора Центру;
- реалізувати інші права, передбачені законодавством та установчими документами.
 
4.1.11. Роботодавець та Уповновжений орган не відповідають за зобов’язаннями Центру, а Центр не відповідає за зобов’язаннями Роботодавця та Уповноваженого органу.
 
 
 
V. ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО КОНТРАКТУ
ТА ПРИПИНЕННЯ ЙОГО ДІЇ
 
5.1. Зміни та доповнення до цього Контракту вносяться шляхом підписання додаткових угод, які є невід’ємною частиною Контракту у порядку за погодженням із Засновником. Контракт припиняє дію з підстав, передбачених чинним законодавством України та умовами цього Контракту.
5.2. Дострокове припинення Контракту можливе:
5.2.1. За угодою сторін.
5.2.2. З підстав, передбачених статтями 40 і 41 Кодексу законів про працю України.
5.2.3. З інших підстав, передбачених чинним законодавством та цим Контрактом.
5.3. Директор може бути відсторонений від посади в наступних випадках:
5.3.1. Настання нещасного випадку на виробництві, що призвело до каліцтва або смерті.
5.3.2. Якщо дії або бездіяльність Директора завдають шкоди комунальному майну, закріпленому за Центром.
5.3.3. З підстав, передбачених статтею 46 Кодексу законів про працю України.
5.3.4. З інших підстав, передбачених чинним законодавством.
5.4. Директор може бути звільнений з посади, а цей Контракт розірваний без попередження за ініціативою Роботодавця до закінчення строку його дії:
5.4.1. За поданням службових осіб органів державного нагляду за охороною праці у разі систематичних порушень вимог законодавства з питань охорони праці;
5.5. Директор може за своєю ініціативою розірвати цей Контракт до закінчення строку його дії:
5.5.1. У випадку прийняття Роботодавцем рішень, що обмежують чи порушують права Директора, втручання в його оперативно-розпорядницьку діяльність, яке може призвести або вже призвело до погіршення результатів діяльності Центру.
5.5.2.У випадку хвороби або інвалідності, які перешкоджають виконанню обов’язків за Контрактом та з інших причин.
5.6. У випадку дострокового розірвання Контракту відповідно до пунктів 5.4., 5.5. Розділу V цього Контракту інша Сторона повідомляється у письмовій формі за  2 місяці.
 
 
VІ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН І ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
 
 
6.1. У випадку невиконання чи неналежного виконання обов’язків, передбачених цим Контрактом, сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України та цим Контрактом.
6.2. Спори між сторонами вирішуються в порядку, встановленому чинним законодавством України.
 
 
 
VІІ. СТРОК ДІЇ ТА ІНШІ УМОВИ КОНТРАКТУ
 
 
7.1. Цей Контракт діє з «__» _______ 20__ року по «___»_______ 20___ року і набирає чинності з дня підписання Сторонами.
7.2. Сторони вживають заходів щодо дотримання конфіденційності умов цього контракту, крім визначених законом випадків.
7.3. Цей контракт укладений українською мовою, на ___ сторінках у двох примірниках, які зберігаються у кожної зі Сторін і мають однакову юридичну силу.  
7.4. Директор, який звільняється, протягом 5 (п’яти) робочих днів після прийняття Роботодавцем відповідного рішення проводить інвентаризацію всіх матеріальних цінностей навчального закладу, наявних документів, справ та на підставі проведеної інвентаризації надає на затвердження Роботодавцю Акт приймання-передачі.
 
 
 
 
VІІІ. АДРЕСИ СТОРІН ТА ІНШІ ВІДОМОСТІ
 
                8.1. Відомості про Центр:
Повна назва: _____________________________________________________
Місцезнаходження:  _______________________________________________
________________________________________________________________
 
8.2. Відомості про Роботодавця:
Повна назва:  Глибоцька районна рада Чернівецької області
Місцезнаходження: 60400, смт Глибока, вул. М.Грушевського, 2а
ПІБ керівника Панчук Петро Володимирович
8.3. Відомості про Директор:
ПІБ ___________________________________________________________
Місце проживання (реєстрації) _______________________________________
номер службового телефону  _______________________
номер домашнього телефону _______________________
серія, номер паспорта, ким і коли виданий  _____________________________
__________________________________________________________________
 
Роботодавець Директор
________________
(підпис)
___________________
(підпис)
________________
(прізвище, ім’я та по батькові)
____________________
(прізвище, ім’я та по батькові)
          
                            Дата
           
Дата