ОПИС ДОКУМЕНТУ

Дата:

29.01.2019

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 12
Про затвердження Статуту комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області

                                                            ПРОЕКТ  
УКРАЇНА
Глибоцька районна рада
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ
вул. М. Грушевського, 2а, смт.Глибока, 60400, тел.2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, 21418809@mail.gov.ua
  
 
ХXVIII СЕСІЯ VІI СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ № _________
 
 «__» _______ 2019 року                                                                            смт. Глибока
 

Про  затвердження Статуту комунальної
установи «Інклюзивно-ресурсний
центр»  Глибоцької районної ради
Чернівецької області

Керуючись п.20 ч.1 ст.43, ст.59, ч.4 ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» (зі змінами внесеними згідно з постановою КМУ № 617 від 22.08.2018), розглянувши  листа комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області  від 21 січня 2019 року № 14, враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради від «___»______2019,  районна рада  
 

ВИРІШИЛА:

1.         Затвердити Статут комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області (далі – Статут) в  редакції, що додається.
2.         В.о.директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Глибоцької районної ради Чернівецької області (Палько С.М.) забезпечити державну реєстрацію Статуту в установленому порядку згідно чинного законодавства та проінформувати районну раду.
3.         Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови районної ради, Гуменного В.В. та заступника голови районної державної адміністрації Лопуляка І.К., постійну комісію районної ради з питань промисловості, підприємництва та управління об’єктами спільної власності (Самушко В.К.).
 
 
  
Голова районної ради                                                                    П. Панчук
 

 
ПОГОДЖЕНО                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО
Департамент освіти і науки                                                  Рішення Глибоцької
обласної державної адміністрації                                        районної  ради
____________________________                                      _____________ 2019
____________________________                                      №  _______
 
 
 
 
 
 
СТАТУТ
 
КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ
«ІНКЛЮЗИВНО –РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»
 ГЛИБОЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
(нова редакція)
 
 
 
 
 
 
 
смт.Глибока
2019
 
 
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ     
 
1.1.Комунальна установа «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» Глибоцької районної ради (далі - Інклюзивно-ресурсний центр) є комунальною установою.
Повне найменування українською мовою: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» ГЛИБОЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ;
Скорочене найменування українською мовою: ІРЦ  ГЛИБОЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ;
1.2.Центр створений рішенням Глибоцької районної ради від «___»________  року ( ____сесія ____ скликання).
1.3.Юридична адреса та місцезнаходження ІРЦ Глибоцької районної ради: Україна, 60400, Чернівецька обл., Глибоцький район, смт. Глибока,      вул. ___________________.
1.4.Засновником комунальної установи є Глибоцька районна рада (далі - Засновник), власником майна - територіальні громади Глибоцького району Чернівецької області в особі Глибоцької районної ради.
1.5.Уповноваженим органом управління Центру є управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації (далі – Уповноважений орган управління).  
1.6.Засновник або Уповноважений ним орган здійснює фінансування комунальної установи, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень та їх господарське обслуговування.
1.7.Інклюзивно-ресурсний центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про права осіб з інвалідністю, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про інклюзивно-ресурсний центр, а також наказами структурного підрозділу з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів Департаменту  освіти і науки облдержадміністрації та уповноваженого органу управління Глибоцької районної державної адміністраціїі цим Статутом.
1.8.У своїй діяльності Інклюзивно-ресурсний центр підпорядковується Засновнику відповідно до його повноважень. Структурний підрозділ з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації (далі – структурний підрозділ) здійснює координацію діяльності Інклюзивно-ресурсного центру, контроль за дотриманням ним актів законодавства та цього Статуту.  
1.9. Інклюзивно-ресурсний центр провадить діяльність з урахуванням таких принципів, як повага та сприйняття індивідуальних особливостей дітей, дотримання найкращих інтересів дитини, недопущення дискримінації та порушення прав дитини, конфіденційність, доступність освітніх послуг з раннього віку, міжвідомча співпраця.
1.10. Інклюзивно-ресурсний центр є юридичною особою, має печатку і штампи, бланки встановленого зразка, може мати самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства.
1.11. Інклюзивно-ресурсний центр є неприбутковою установою та не має на меті отримання доходів.
3абороняється розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частини для розподілу серед засновників, працівників Інклюзивно-ресурсного центру (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;
Доходи (прибутки) Інклюзивно-ресурсного центру використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Інклюзивно-ресурсного центру, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених його установчими документами.
           
ІІ. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ
 
2.1.Інклюзивно-ресурсний центр є установою, що утворюється з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини (далі - комплексна оцінка), надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.
 2.2.  Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:
1) проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту (здійснюється практичними психологами інклюзивно-ресурсного центру), розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини;
2) надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти (не відвідують заклади освіти) та не отримують відповідної допомоги;
3) участь педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, а також психолого-педагогічних комісіях спеціальних закладів загальної середньої освіти з метою моніторингу динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік;
4) ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в інклюзивно-ресурсному центрі , за згодою їх батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини;
5) ведення реєстру закладів освіти, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами за їх згодою;
6) надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, з питань організації інклюзивного навчання;
7) надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, батькам або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг таким дітям;
8) консультування батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти, інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, та зарахування до цих закладів;
9) надання консультативної та психологічної допомоги, проведення бесід з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;
10) моніторинг динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами шляхом взаємодії з їх батьками (законними представниками) та закладами освіти, в яких вони навчаються;
11) організація інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами;
12) взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів;
13) підготовка звітної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру для засновника, відповідного структурного підрозділу, а також аналітичної інформації для ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти .
 
ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ТА НАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ПОСЛУГ ДИТИНІ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
 
3.1 Психолого-педагогічний супровід - це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачена індивідуальною програмою розвитку.
Психолого-педагогічні послуги - це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку особи з особливими освітніми потребами, що передбачені індивідуальною програмою розвитку та надаються педагогічними працівниками закладів освіти, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту, фахівцями Інклюзивно-ресурсного центру.
Корекційно-розвиткові послуги - це комплексна система заходів супроводження особи з особливими освітніми потребами у процесі навчання, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.
3.2. Психолого-педагогічний супровід, психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги спрямовані на:
соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами, розвиток їх самостійності та відповідних компетенцій;
формування компенсаційних способів діяльності як важливої умови підготовки дітей з особливими освітніми потребами до навчання в закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти;
розвиток навичок саморегуляції та саморозвитку дітей з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності, становлення особистості.
За результатами комплексної оцінки фахівці Інклюзивно-ресурсного центру:
визначають напрями та обсяг психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, які надаються дітям з особливими освітніми потребами (для дитини з інвалідністю - з урахуванням індивідуальної програми реабілітації), та забезпечують їх надання шляхом проведення індивідуальних і групових занять;
надають рекомендації щодо складення, виконання, коригування індивідуальної програми розвитку в частині надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей дитини, створення належних умов для навчання залежно від порушення розвитку дітей з особливими освітніми потребами (доступність приміщень, особливості облаштування робочого місця, використання технічних засобів тощо).
Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги надаються дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, і не отримують відповідної допомоги.
3.3 Тривалість робочого тижня педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру становить 40 годин, що становить тарифну ставку, з яких педагогічне навантаження фахівців Інклюзивно-ресурсного центру, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги  дітям з особливими освітніми потребами, становить 18 годин на тиждень для безпосередньої роботи з такими дітьми. Крім того, фахівці Інклюзивно-ресурсного центру провадять інші види діяльності, зокрема надають консультації батькам (законним представникам) дітей, педагогічним працівникам, які беруть участь в інклюзивному навчанні, тощо.
 
 
ІV. ПРАВОВИЙ СТАТУС
 
4.1. Інклюзивно-ресурсний центр є юридичною особою публічного права.
4.2.Інклюзивно-ресурсний центр користується закріпленим за ним комунальним майном на праві оперативного управління.
4.3. Інклюзивно-ресурсний центр здійснює господарську діяльність.
4.4.Збитки, завдані Інклюзивно-ресурсному центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
4.5.Для здійснення господарської діяльності Інклюзивно-ресурсний центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
4.6.Власник та Уповноважений орган управління не відповідають за зобов'язаннями Інклюзивно-ресурсного центру, а Інклюзивно-ресурсний центр не відповідає за зобов'язаннями власника та Уповноваженого органу управління.
4.7. Інклюзивно-ресурсний центр має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
V. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
 
5.1. Інклюзивно-ресурсний центр має право:
5.1.1.Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Інклюзивно-ресурсний центр завдань.
5.1.2.Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства.
5.1.3.Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
5.1.4.Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
5.1.5.Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
5.1.6.Здійснювати оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню своєї роботи.
5.2. З метою якісного виконання покладених завдань Інклюзивно-ресурсний центр зобов’язаний:
5.2.1.У разі виявлення складних життєвих обставин та/або ризику для життя і здоров’я дитини невідкладно інформувати службу у справах дітей за місцем проживання дитини, територіальний підрозділ Національної поліції.
   5.2.2.Вносити Засновнику, структурному підрозділу та ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти пропозиції щодо удосконалення діяльності інклюзивно-ресурсного центру.                                                            
   5.2.3 Залучати у разі потреби додаткових фахівців, у тому числі медичних працівників, працівників соціальних служб, фахівців інших інклюзивно-ресурсних центрів, працівників закладів дошкільної освіти (ясел-садків) компенсуючого типу, спеціальних закладів загальної середньої освіти та навчально-реабілітаційних центрів.
5.2.4.Створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
5.2.5. Інклюзивно-ресурсний центр може проводити комплексну оцінку за місцем навчання та/або проживання (перебування) дитини. Графік проведення комплексної оцінки обов’язково погоджується з керівником відповідного  закладу освіти, закладу охорони здоров’я та батьками (одним з батьків) або законними представниками дитини.
 
VI. УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ
 
6.1.Управління Інклюзивно-ресурсним центром здійснюється відповідно до цього Статуту та діючого законодавства.
6.2. Засновник:
6.2.1.Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Інклюзивно-ресурсного центру;
6.2.2.Організовує та проводить конкурси на зайняття посади директора Інклюзивно-ресурсного центру;
6.2.3.Призначає на посаду та звільняє з посади директора Інклюзивно-ресурсного центру;
6.2.4.Затверджує Штатний розпис;
6.2.5.Заслуховує звіт про діяльність Інклюзивно-ресурсного центру.
6.3. Управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації:
6.3.1.Розробляє, погоджує та подає на затвердження Засновнику  склад та графік роботи Інклюзивно-ресурсного центру.
6.3.2.Залучає необхідних фахівців для надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг  дітям з особливими освітніми потребами шляхом укладення цивільно-правових угод відповідно до запитів Інклюзивно-ресурсного центру.
6.3.3.Забезпечує створення матеріально-технічних умов, необхідних для функціонування Інклюзивно-ресурсного центру та організації інклюзивного навчання;
6.3.4.Проводить моніторинг виконання рекомендацій Інклюзивно-ресурсного центру підпорядкованими йому  закладами освіти.
6.4. Керівництво діяльністю інклюзивно-ресурсного центру здійснює директор, який призначається на посаду строком на три роки на конкурсній основі та звільняється з посади Засновником за погодженням з структурним підрозділом  Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації. На посаду директора інклюзивно-ресурсного центру призначається особа, яка має вищу освіту ступеня магістра за спеціальністю “Спеціальна освіта” (“Корекційна освіта”, “Дефектологія”) або “Психологія” (“Практична психологія”) та стаж роботи не менше п’яти років за фахом.
6.5.Строк найму, права, обов’язки і відповідальність директора, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
6.6. Директор Інклюзивно-ресурсного центру може бути звільнено достроково на передбачених контрактом підставах відповідно до законодавства.
6.7. Директор Інклюзивно-ресурсного центру:
6.7.1.Планує та організовує роботу Інклюзивно-ресурсного центру, видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання, затверджує посадові інструкції фахівців інклюзивно-ресурсного центру;
6.7.2.Призначає на посади фахівців інклюзивно-ресурсного центру на конкурсній основі та звільняє їх з посад відповідно до законодавства,  
6.7.3.Подає на затвердження Засновнику проекти змін до Статуту, шляхом викладення його в новій редакції;
6.7.4. Визначає граничну чисельність працівників Інклюзивно-ресурсного центру;
6.7.5. Проводить первинний прийом батьків (одного з батьків) або законних представників дитини, або уповноважені ним працівники, які визначають час та дату проведення комплексної оцінки та встановлюють наявність документів;
6.7.6.Створює належні умови для продуктивної праці фахівців Інклюзивно-ресурсного центру, підвищення їх фахового і кваліфікаційного рівня, впровадження сучасних методик проведення психолого-педагогічної оцінки, новітніх технологій надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами;
6.7.7.Встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат на передбачених колективним договором та законодавством умовах.
6.7.8.Укладає колективний договір за погодженням з Уповноваженим органом.
6.7.9.Розпоряджається за погодженням із Засновником в установленому порядку майном Інклюзивно-ресурсного центру та його коштами, формує кошторис, укладає цивільно-правові угоди, забезпечує ефективність використання фінансових та матеріальних ресурсів Інклюзивно-ресурсного центру;
6.7.10.Забезпечує охорону праці, дотримання законності у діяльності Інклюзивно-ресурсного центру;
6.7.11.Представляє Інклюзивно-ресурсний центр у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;
6.7.12. Подає Засновнику річний звіт про діяльність Інклюзивно-ресурсного центру.
6.7.13.Вирішує інші питання діяльності Інклюзивно-ресурсного центру у відповідності із законодавством.
 
VII. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 
  7.1. Діяльність Інклюзивно-ресурсного центру забезпечують педагогічні працівники: вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи (сурдопедагоги, олігофренопедагоги, тифлопедагоги), практичні психологи, вчитель-реабілітолог, а також медична сестра, бухгалтер та господарсько-обслуговувальний персонал.
  7.2. На посади педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру призначаються особи, які мають вищу педагогічну (психологічну) освіту ступеня магістра. Стаж роботи за фахом не менше 60 відсотків педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру повинен становити три або більше років.
  7.3.Призначення на посади педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру здійснюється на конкурсній основі. Положення про конкурс на посаду директора та педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру затверджує Засновник на підставі примірних положень, затверджених МОН.
  7.4.На педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсних центрів поширюються умови оплати праці, умови надання щорічних відпусток та інші пільги, встановлені законодавством для педагогічних працівників спеціальних закладів загальної середньої освіти.
 7.5. У разі потреби Інклюзивно-ресурсний центр може залучати додаткових фахівців шляхом укладання цивільно-правових угод.
                  
                      VIII. ФІНАНСОВО –ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
8.1. Матеріально-технічна база Інклюзивно-ресурсного центру включає будівлі, споруди, приміщення, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі.
8.2. Майно, закріплене за Інклюзивно-ресурсним центром, належить йому на праві оперативного управління та не може бути вилученим, якщо інше не передбачено законодавством.
Здійснюючи право оперативного управління, Інклюзивно-ресурсний центр володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном, обладнанням, апаратурою, вчиняючи щодо нього будь-які дії, які не суперечать чинному законодавству, цьому Статуту та рішенням Засновника. При цьому відчуження, списання, застава майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл та селища Глибока Глибоцького району, закріплене за Інклюзивно-ресурсним центром на праві оперативного управління, здійснюється виключно на підставі рішення районної ради в порядку, встановленому чинним законодавством. Передача в користування ( оренду) майна, яке передане в оперативне управління  Інклюзивно-ресурсному центру здійснюється на підставі Положень, що регламентують питання орендних відносин нерухомого майна спільної власності територіальних громад селища та сіл Глибоцького району.
8.3. Фінансово-господарська діяльність Інклюзивно-ресурсного центру провадиться відповідно до бюджетного законодавства, законодавства про освіту та інших нормативно-правових актів.
8.4. Джерелами фінансування Інклюзивно-ресурсного центру є кошти місцевого бюджету та субвенції з державного бюджету місцевому бюджету, благодійні внески юридичних та фізичних осіб, інші джерела, не заборонені законодавством.
8.5. Інклюзивно-ресурсний центр самостійно або через централізовану бухгалтерію управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та іншу звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Інклюзивно-ресурсного центру у визначеному законодавством порядку.
8.6. Керівництво Інклюзивно-ресурсного центру несе відповідальність перед власником, Уповноваженим органом управління та перед іншими органами за достовірність та своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.
 
 

IX. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ

 
9.1. Трудовий колектив Інклюзивно-ресурсного центру складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника із Інклюзивно-ресурсним центром.
9.2. Трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Інклюзивно-ресурсного центру регулюються колективним договором.
9.3. Право укладання колективного договору від імені власника надається директору Інклюзивно-ресурсного центру за погодженням з Уповноваженим органом, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
9.4. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Інклюзивно-ресурсного центру та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
9.5. Джерелом коштів на оплату праці працівників Інклюзивно-ресурсного центру є кошти субвенції для місцевого бюджету.
Форми і системи оплати праці, норми праці,  тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
9.6. Оплата праці працівників Інклюзивно-ресурсного центру здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Інклюзивно-ресурсним центром після виконання зобов'язань щодо оплати праці.
9.7. Працівники Інклюзивно-ресурсного центру провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
 
X. ПРИПИНЕННЯ ЦЕНТРУ
 
10.1. Діяльність Інклюзивно-ресурсного центру припиняється в результаті його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації, передача активів  здійснюється  в  установленому  порядку   одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету. Рішення про реорганізацію або ліквідацію Інклюзивно-ресурсного центру приймається Засновником. Припинення діяльності Інклюзивно-ресурсного центру здійснюється комісією з припинення (комісією з реорганізації, ліквідаційною комісією), утвореною в установленому законодавством порядку.
10.2. Під час реорганізації Інклюзивно-ресурсного центру його права та обов’язки переходять до правонаступника, що визначається Засновником.
10.3. Інклюзивно-ресурсний центр вважається реорганізованим (ліквідованим) з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідного запису в установленому порядку.
 
XI. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ
 
11.1. Зміни та доповнення до цього Статуту у разі потреби вносяться Засновником шляхом викладення його у новій редакції та реєструються в установленому законом порядку.
 
  
Голова Глибоцької
районної ради                                                    Панчук П.В.