ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XXIII |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 21 |
Дата реєстрації: | 21.03.2018 |
Проголосовано: | 11.05.2018 11:59:56 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
24
- Не підтримали
0
- Утримались
1
- Не голосували
0
- Відсутні
11
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 21
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
Глибоцька районна рада
вул. М.Грушевського, 2а, смт.Глибока, 60400, тел.2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, 21418809@mail.gov.ua
XXII СЕСІЯ VІІ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ № ________
____________ 2018 року смт. Глибока
Про звернення депутатів районної ради |
Керуючись ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради від __ ______ 2018 року, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Звернення депутатів Глибоцької районної ради затвердити (додається) та направити Президенту України Порошенку П. О., Прем’єр-міністру України Гройсману В. Б., Голові Верховної Ради України Парубію А. В., Генеральному прокурору України Луценку Юрію Віталійовичу, Голові Служби безпеки України Грицаку Василю Сергійовичу Голові міжфракційного об’єднання «Буковина» Продан О. П., Народним депутатам України: Тімішу Г. І., Рибаку І. П., Бурбаку М. Ю., Федоруку М. Т., обласним радам України, районним радам України для розгляду.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань регламенту, етики, законності, контролю за виконанням рішень ради та делегованих радою повноважень (Левицька О. М.).
Голова районної ради П.В.Панчук
Президенту України
Порошенку Петру Олексійовичу
Прем’єр-міністру України
Гройсману Володимиру Борисовичу
Порошенку Петру Олексійовичу
Прем’єр-міністру України
Гройсману Володимиру Борисовичу
Голові Верховної Ради України Парубію Андрію Володимировичу
Генеральному прокурору України
Луценку Юрію Віталійовичу
Голові Служби безпеки України
Грицаку Василю Сергійовичу
Голові міжфракційного об’єднання «Буковина»
Продан Оксані Петрівні
Генеральному прокурору України
Луценку Юрію Віталійовичу
Голові Служби безпеки України
Грицаку Василю Сергійовичу
Голові міжфракційного об’єднання «Буковина»
Продан Оксані Петрівні
Народним депутатам України:
Тімішу Григорію Івановичу
Рибаку Івану Петровичу
Бурбаку Максиму Юрійовичу
Федоруку Миколі Трохимовичу
Обласним радам України
Районним радам України
Тімішу Григорію Івановичу
Рибаку Івану Петровичу
Бурбаку Максиму Юрійовичу
Федоруку Миколі Трохимовичу
Обласним радам України
Районним радам України
ЗВЕРНЕННЯ
депутатів Глибоцької районної ради
Чернівецької області
депутатів Глибоцької районної ради
Чернівецької області
На сьогодні Україна переживає одні з найважчих часів свого становлення.
Невпинними темпами проходить реформа з децентралізації. Однак, дехто сприймає це не як децентралізацію, а як зміну Конституційного ладу в Україні.
Так, Конституційний лад — це встановлений Основним Законом порядок організації і функціонування інститутів держави і суспільства, система суспільних відносин, що гарантуються, забезпечуються і регулюються законами, прийнятими відповідно до Конституції.
Відповідно до статті 33 Конституції України кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання.
Стаття 49 Конституції України гарантує, що кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування. Охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм. Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена. Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності.
Відповідно до статті 53 Конституції України Кожен має право на освіту. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам.
Однак, деякі органи місцевого самоврядування та їх виконавчі комітети приймають рішення, які порушують права громадян України та фактично змінюють Конституційний лад в України.
Так, 05 грудня 2017 року виконавчий комітет Чернівецької міської ради прийняв рішення №630/24, яким обмежив права і свободи громадян України. У п. 3.1згаданого рішення зазначено: «Послуги у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізичної культури та спорту надаються закладами м. Чернівці безкоштовно для громадян, які зареєстровані за межами міста, тільки за наявності відповідної угоди про передачу міжбюджетного трансферту між Чернівецькою міською радою та територіальною громадою чи органом місцевого самоврядування»
Стаття 3 Закону України «Про освіту» гарантує рівні умови доступу до освіти. Ніхто не може бути обмежений у праві на здобуття освіти. Право на освіту гарантується незалежно від віку, статі, раси, стану здоров’я, інвалідності, громадянства, національності, політичних, релігійних чи інших переконань, кольору шкіри, місця проживання, мови спілкування, походження, соціального і майнового стану, наявності судимості, а також інших обставин та ознак.
Стаття 9 Закону України «Про позашкільну освіту» гарантує доступність позашкільної освіти громадянам України незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.
Статті 9Закону України «Про дошкільну освіту» гарантує громадянамУкраїни незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак мають рівні права на здобуття дошкільної освіти у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності, а також у сім'ї.
Стаття 6 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» гарантує кожному громадянину України кваліфіковану медичну допомогу, включаючи вільний вибір лікаря, вибір методів лікування відповідно до його рекомендацій і закладу охорони здоров'я.
Ми, депутати Глибоцької районної ради глибоко переконані, що такі рішення органів місцевого самоврядування та їх виконавчих комітетів створюють небезпечний прецедент, порушують права громадян України та посягають на зміну існуючого Конституційного ладу в Україні.
Просимо, вище керівництво держави та компетентні органи втрутитись в ситуацію, що склалася та скасувати рішення, які порушують права громадян України та посягають на зміну існуючого Конституційного ладу в Україні .
Звернення прийняте на ____ сесії районної ради VІI скликання.
Президенту України
Порошенку Петру Олексійовичу
Прем’єр-міністру України
Гройсману Володимиру Борисовичу
Голові Верховної Ради України Парубію Андрію Володимировичу
Віце-прем'єр-міністру - Міністру регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Зубку Генадію Григоровичу
Голові Чернівецької обласної ради
Мунтяну Івану Миколайовичу
Голові Чернівецької обласної державної адміністрації
Фищуку Олександру Григоровичу
Порошенку Петру Олексійовичу
Прем’єр-міністру України
Гройсману Володимиру Борисовичу
Голові Верховної Ради України Парубію Андрію Володимировичу
Віце-прем'єр-міністру - Міністру регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Зубку Генадію Григоровичу
Голові Чернівецької обласної ради
Мунтяну Івану Миколайовичу
Голові Чернівецької обласної державної адміністрації
Фищуку Олександру Григоровичу
ЗВЕРНЕННЯ
депутатів Глибоцької районної ради
Чернівецької області
депутатів Глибоцької районної ради
Чернівецької області
Глибоцька районна рада просить Вас втрутитись в ситуацію, що склалася довкола процесу формування Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в частині Глибоцького району.
Те, що відбувається в Чернівецькій області все більше нагадує насильницьку колективізацію радянських часів та немає нічого спільного з принципом добровільності об’єднання територіальних громад гарантованим Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад».
Глибоцька районна рада та асоціація органів місцевого самоврядування Глибоцького району висловлює свою стурбованість, щодо процесу формування Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в частині Глибоцького району.
Впродовж 2016-2018 років асоціація органів місцевого самоврядування та Глибоцька районна рада висловлюють своє бачення процесу формування Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в частині Глибоцького району, однак, думка жителів району вперто ігнорується.
Так, переймаючись проблемами ефективного проведення децентралізації влади в Україні, на виконання пункту 11 Методики формування спроможних територіальних громад затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України №214 від 08 квітня 2015 року, 18 липня 2016 року було проведено засідання Асоціації органів місцевого самоврядування Глибоцького району Чернівецької області. На цьому засіданні сільські голови, після проведених консультацій з активом жителів громад, висловили думку жителів громад з приводу формування Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в частині Глибоцького району, затвердили План створення об’єднаних територіальних громад на території Глибоцького району Чернівецької області. Протокол проведення засідання Асоціації органів місцевого самоврядування Глибоцького району Чернівецької області та План створення об’єднаних територіальних громад на території Глибоцького району Чернівецької області були невідкладно направлені до Чернівецької обласної державної адміністрації та Чернівецької обласної ради для врахування думки жителів Глибоцького району при підготовці змін до Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в частині Глибоцького району.
З того часу, в громадах району розпочався бурхливий процес об’єднання територіальних громад: проводились громадські слухання, збори, сходки, опитування жителів сіл, прийняті рішення сільських рад. Так, утворилася Тереблеченська ОТГ; Чагорська, Молодійська та Луковицька сільські ради завершили процес обговорення, прийняли кожна на своїй сесії рішення про об’єднання в Чагорську ОТГ та створили спільну робочу групу, що відповідно до статті 6 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» є початком процедури об’єднання; Кам’янська сільська рада провела опитування жителів села, в якому взяли участь більше половини жителів села а результати опитування оприлюднені у ЗМІ. Інші сільські ради знаходяться на етапі розгляду питань на їх сесіях результатів проведеного обговорення. Усі ці процеси постійно висвітлюються у ЗМІ а Чернівецька обласна державна адміністрація регулярно отримує повідомлення про них із проханнями внести зміни до Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області.
І ось, 07 березня 2018 року на офіційному сайті Чернівецької обласної ради оприлюднили новину, що нібито 06 березня 2018 року «ЕКСПЕРТИ СХВАЛИЛИ КОНЦЕПЦІЮ ОБ'ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД, ЯКУ РОЗРОБИЛА ЧЕРНІВЕЦЬКА ОДА». На сайті Чернівецької обласної ради відсутній сам проект зміни до Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області. Із графічного зображення «Карти громад» розміщеного на приватній сторінці в соціальній мережі заступника голови Чернівецької ОДА , вбачається, що думка жителів Глибоцького району вкотре проігнорована.
Статтею 11 Методики формування спроможних територіальних громад визначено: «З метою врахування інтересів територіальних громад під час розроблення проекту перспективного плану уповноважені Радою міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрацією посадові особи проводять консультації з уповноваженими представниками органів місцевого самоврядування та їх асоціацій, а також суб’єктами господарювання та їх громадськими об’єднаннями.
За результатами консультацій оформляється протокол.
Консультації проводяться під час:
визначення переліку територіальних громад, що можуть увійти до складу спроможної територіальної громади;
визначення переліку територіальних громад, території яких не охоплюються зонами доступності потенційних адміністративних центрів;
визначення меж територій спроможних територіальних громад.
Консультації проводяться насамперед з представниками територіальних громад, території яких охоплюються зонами доступності кількох потенційних адміністративних центрів.»
Глибоцька районна рада, як орган уповноважений представляти інтереси територіальних громад Глибоцького району, неодноразово зверталася до Чернівецької ОДА з пропозиціями щодо формування Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в частині Глибоцького району (лист №01-11/344 від 18.07.2016 року, лист №01-11/471 від 26.10.2016 року, лист №01-11/518 від 15.11.2016 року. Більше того, 18 липня 2016 року відбулося засідання Асоціації органів місцевого самоврядування Глибоцького району Чернівецької області на якому було прийнято перспективний план об’єднання територіальних громад Глибоцького району та направлено його до Чернівецької обласної державної адміністрації. Однак, думка територіальних громад Глибоцького району була повністю проігнорована, що є прямим порушенням статті 11 Методики формування спроможних територіальних громад, затвердженої Постановою КМУ №214 від 08.04.2016 року, порушенням принципу добровільності гарантованого статтею 2 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад».
14 березня 2018 року на засіданні Асоціації органів місцевого самоврядування Глибоцького району , де були також присутні депутати обласної ради, помічник народного депутата України та інші запрошені, було обговорено деталі формування Перспективного плану формування територій громад Чернівецької області в частині Глибоцького району та прийнято рішення звернутись до Президента України, прем’єр міністра України, Голови Верховної Ради України, Чернівецької обласної державної адміністрації та обласної ради, Віце-прем'єр-міністра - Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Зубка Генадія Григоровича з вимогою врахування думки жителів Глибоцького району.
Нівелювання думки жителів Глибоцького району, асоціації органів місцевого самоврядування району, депутатів обласної та районної рад, думки народного депутата України, є нічим іншим, як «насильницьким об’єднанням» , терором відносно жителів Глибоцького району та немає нічого спільного з принципом добровільності, який закладений у Законі України «Про добровільне об’єднання територіальних громад».
Керуючись статтею 2 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», пунктом 11 Методики формування спроможних територіальних громад, затвердженої Постановою КМУ №214 від 08.04.2016 року Глибоцька районна рада наполягає на врахуванні думки територіальних громад Глибоцького району та просить:
1.Виконати вимоги Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», Методику формування спроможних територіальних громад, затверджену Постановою КМУ №214 від 08.04.2016 року та в проекті рішення Чернівецької обласної ради «Про внесення змін до перспективного плану формування територій громад Чернівецької області» внести зміни відповідно до пропозицій Асоціації органів місцевого самоврядування Глибоцького району Чернівецької області направлених до Чернівецької обласної ради та Чернівецької обласної державної адміністрації листом №01-11/344 від 18 липня 2016 року.
Звернення прийняте на ____ сесії районної ради VІI скликання.