1 | 22.02.17 00:00 | |

Доповнення
до проекту рішення районної ради
№______________від__________2016 р.
 
Інформація
щодо реагування на депутатські запити, що 
внесені на попередніх сесіях районної ради
та в міжсесійний період

 
             1. Згідно запиту депутата районної ради Лупуляк С.В. № 187-12/16 щодо сприяння у придбанні автомобіля для Турятської амбулаторії департамент економіки і фінансової політики Міністерства охорони здоров`я України у межах компетенції повідомляє. Питання, пов`язані з організацією та фінансовим забезпеченням діяльності комунальних закладів охорони здоров`я, відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування, оскільки визначення остаточних обсягів видатків на охорону здоров`я та розподіл їх за напрямками використання здійснюються відповідними місцевими органами влади при формуванні та затвердженні місцевих бюджетів. Відповідно до статті 103 Бюджетного кодексу України медична субвенція, за рахунок якої фінансуються комунальні видатки закладів охорони здоров`я у разі забезпечення у повному обсязі потреби у поточних видатках на бюджетний період за рахунок зазначеної субвенції та за умови відсутності простроченої бюджетної заборгованості за захищеними видатками закладів охорони здоров`я. Місцеві ради мають право додатково понад обсяги медичної субвенції планувати та здійснювати з місцевих бюджетів оплату поточних і капітальних видатків закладів охорони здоров`я та програм у сфері охорони здоров`я та програм (постанова Кабінету Міністрів України від 23.01.2015 № 11 «Деякі питання надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам»). Також джерелами фінансування витрат, пов`язаних з функціонуванням закладів охорони здоров`я, можуть бути кошти, перерозподілені шляхом скорочення не першочергових та неефективних видатків, нерозподілений обсяг вільного залишку коштів тощо. Слід зазначити, що у Державному бюджеті Україні на 2017 рік за бюджетною програмою КПКВК 2761070 «Державний фонд регіонального розвитку» передбачені видатки розвитку в обсязі 3,5 млрд. грн.., у розподілі яких беруть участь обласні та Київська міська державні адміністрації. Таким чином, порушене питання має вирішуватися відповідними місцевими органами влади за рахунок місцевих бюджетів або за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством.
             2. Згідно запиту депутата районної ради Лупуляк С.В. № 187-12/16 щодо сприяння у придбанні автомобіля для Турятської амбулаторії департамент фінансів облдержадміністрації за дорученням обласної державної адміністрації повідомляє наступне. При затвердженні обласного бюджету на 2107 рік всі наявні ресурси вже розподілені та направлені для вирішення нагальних питань у галузі охорони здоров`я, освіти , культури та інших галузей, які відповідно до ст. 90 Бюджетного кодексу України передбачено фінансувати з коштів обласного бюджету. Будь-який резерв коштів у обласному бюджеті відсутній. Тому на даний час немає змоги виділити додаткові кошти з обласного бюджету на придбання автомобіля для Турятської амбулаторії загальної практики сімейної медицини. У відповідності до листа головного лікаря Глибоцького центру первинної медико-санітарної допомоги Мельничук М.Л. у Турятській амбулаторії загальної практики сімейної медицини працює 10,25 штатних одиниць та функціонує денний стаціонар на 11 ліжок, де на протязі року є змога лікуватися всім хворим та немає потреби їздити в центральну районну лікарню, крім хворим з важкими формами захворювань. Одночасно зазначаємо, що за інформацією Департаменту охорони здоров`я облдержадміністрації дане питання може бути розглянуто за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті Міністерству охорони здоров`я України по програмі «Централізоване придбання автомобілів швидкої медичної допомоги для сільських закладів охорони здоров`я»,у разі централізованої закупівлі у 2017 році.