ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXXI

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

9

Дата реєстрації:

02.10.2019

Проголосовано:

16.10.2019 11:00:17

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    21
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    14

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 9



УКРАЇНА

Глибоцька районна рада

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ

вул. М.Грушевського, 2а, смт.Глибока, 60400, тел.2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, 21418809@mail.gov.ua

 



XXXІ СЕСІЯ VІI СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ № ____

 

«____»_____________ 2019 року                                      смт. Глибока

 

 









Про інформацію щодо реагування на депутатські запити, що  внесені на попередніх сесіях районної ради та в міжсесійний період

 

 

 

 

        

 

Керуючись ст.43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.22 Закону України „Про статус депутатів місцевих рад”, розглянувши інформацію щодо реагування на депутатські запити, що внесені на попередніх  сесіях районної ради та в міжсесійний період, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

 

1. Інформацію щодо реагування на депутатські запити, що внесені на попередніх  сесіях районної ради та в міжсесійний період, взяти до відома (додається).

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами районної ради Шмідта М.Д.

 

 

 

Голова районної ради                                      П.В.Панчук 

 
                                                                                                                 Додаток

до проекту рішення районної ради

  №_____________ 2019 р.

 


Інформація

щодо реагування на депутатські запити, що

внесені на попередніх сесіях районної ради

та в міжсесійний період


        

1. Згідно запиту депутата районної ради Патраша В.Р. №24-28/19 щодо  виділення коштів на проведення ремонту гравійної дороги в с. Багринівка, районна державна адміністрація повідомляє про наступне.

У зв’язку з тим, що в районному бюджеті не забезпечена в повному обсязі потреба в асигнуваннях на оплату праці з нарахуваннями, оплату комунальних послуг і енергоносіїв, виділити кошти на ремонт дороги наразі немає можливості.

Одночасно доводимо до Вашого відома, що згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2018 року № 934-р „Деякі питання розподілу у 2018 році субвенції із державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій” на проведення капітального ремонту доріг комунальної власності в с. Багринівка виділено 21,0 тис. грн., та згідно розпорядження КМУ від 23.01.2019 № 39-р виділено 58,0 тис. грн.

Також в 2019 році передбачається за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою „Об’єкти будівництва, реконструкції, капітального, поточного та середнього ремонтів автомобільних доріг загального значення вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах” передбачено на ремонт дороги сполучення Черепківка - Ст.Вовчинець - Б.Криниця - 500,0 тис. грн.

На запит  депутата районної ради Патраша В.Р., який був розглянутий на XXVIII сесії Глибоцької районної ради VII скликання 15 березня 2019 року з приводу надання інформації стосовно ходу розслідування кримінального провадження по факту розподілу земельних паїв серед громадян села Багринівка повідомляємо, що в провадженні СВ Глибоцького відділення поліції Сторожинецького відділу поліції ГУНП в Чернівецькій області знаходиться кримінальне провадження відомості, щодо якої внесені в ЄРДР за № 12018260080000094 від 16.02.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 358 КК України, розпочате на підставі колективного звернення мешканців с. Багринівка, які є власниками земельних ділянок (паїв) .

На даний час у вказаному кримінальному провадженні триває досудове розслідування та вживаються заходи щодо всебічного, повного і неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, задля надання їм належної правової оцінки та прийняття законного процесуального рішення в передбачені кримінальним процесуальним законодавством строки.

Розслідування даного кримінального провадження взято на особистий контроль.

На запит групи депутатів Глибоцької районної ради, який надійшов до нас 16.05.2019 щодо надання інформації про стан досудового розслідування у кримінальному провадженні за фактом умисного вбивства Германа В.Д., що мало місце у 2018 році в с.Сучевени Глибоцького району Чернівецької області. Так, інформую Вас, що за фактом умисного вбивства Германа В.Д., труп якого з ознаками насильницької смерті було виявлено 12.09.2018 у власному господарстві у с.Сучевени Глибоцького району Чернівецької області, того ж дня слідчими СУ ГУНП в Чернівецькій області розпочато кримінальне провадження №12018260080000438 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.4 ст.187, п.6 ч.2 ст.115 КК України. У кримінальному провадженні проведено значну кількість слідчих (розшукових) дій та судових експертиз, однак, незважаючи на це, до даного часу особа, яка вчинила зазначені кримінальні правопорушення, не встановлена. Разом з тим, зазначаю, що хід досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні перебуває на постійному контролі керівництва ГУНП в Чернівецькій області та вживається всіх необхідних та можливих заходів щодо якнайшвидшого встановлення особи, яка вчинила кримінальні правопорушення відносно Германа В.Д. з метою її притягнення до кримінальної відповідальності.

 

На запит депутатів Глибоцької районної ради до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» щодо відновлення тарифів диференційованих за періодами часу, та в межах компетенції повідомляє.

11.06.2017 набрав чинності Закон України «Про ринок електричної енергії» (далі - Закон), відповідно до якого запроваджується реформування ринку електричної енергії. Так, Законом передбачено, з одного боку, державне регулювання монопольних ринків (передача та розподіл електричної енергії), з іншого — запровадження конкурентних механізмів функціонування ринку електричної енергії, розвиток вільної добросовісної конкуренції на товарному ринку електричної енергії (виробництво та постачання), вільний вибір контрагентів та забезпечення права споживача обирати постачальника електричної енергії. Тобто, на оптовому і роздрібному ринках електричної енергії має діяти принцип вільного ціноутворення.

З 01.01.2019 відбувся перший етап впровадження нового ринку електричної енергії, зокрема НКРЕКП здійснено заходи з відокремлення діяльності з постачання від діяльності з розподілу електричної енергії, що є необхідним та надважливим чинником для забезпечення конкуренції на ринку електричної енергії.

Згідно з частиною шостою статті 72 Закону, з 01.01.2019 постачання електричної енергії споживачам здійснюється за вільними цінами, крім випадків, встановлених цим Законом, а саме, постачання електроенергії споживачам постачальникам універсальних послуг та постачальникам «останньої надії».

Постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії споживачу. Договір постачання електричної енергії споживачу укладається між електропостачальником та споживачем та передбачає постачання всього обсягу фактичного споживання електричної енергії споживачем у певний період часу одним електропостачальником.

Слід відмітити, що пріоритетним завданням вдосконалення державної тарифної політики в електроенергетиці, визначеним у Програмі діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.2016 № 294 та схваленій постановою Верховної Ради України від 14.04.2016  № 1099-VIII, є ліквідація перехресного субсидіювання, забезпечення прозорості встановлення тарифів.

Водночас, пунктом 3 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону передбачено, що до дати початку дії нового ринку електричної енергії НКРЕКП має забезпечити відсутність перехресного субсидіювання між різними категоріями споживачів. Відповідно до Закону датою початку дії нового ринку електричної енергії визначено 01.07.2019.

Крім того, статтею 7 Закону передбачено, що ціни та тарифи на ринку електричної енергії, що регулюються державою, не повинні, зокрема, допускати перехресного субсидіювання між користувачами системи.

У зв’язку з вищезазначеним, на виконання Закону з 01.01.2019 тарифи, диференційовані за періодами часу (для непобутових споживачів), які визначалися згідно з постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 20.12.2001         №      1241 «Про тарифи,

диференційовані за періодами часу» (далі - Постанова № 1241), втратили чинність згідно з постановою НКРЕКП від 23.08.2018 № 894.

Разом з тим, визнання Постанови № 1241 такою, що втратила чинність, забезпечило зменшення перехресного субсидіювання між різними категоріями споживачів на 3,5 млрд грн.

Варто зазначити, що до впровадження повномасштабного ринку електричної енергії продовжує функціонувати Оптовий ринок електричної енергії України, на якому ціна електричної енергії формується погодинно та пропорційно добовому графіку навантаження, а саме, у періоди максимального навантаження Об’єднаної енергетичної системи України ціна на електричну енергію найвища, у періоди мінімального навантаження - найнижча. Відповідно, енергопостачальник має змогу формувати ціну на електричну енергію для споживача з урахуванням рівня погодинної ціни на електричну енергію в Оптовому ринку електричної енергії України. При цьому, прилад обліку споживача має дозволяти фіксувати обсяг споживання електричної енергії у розрізі кожної години доби, а площадка вимірювання споживача має бути віднесена до групи «а». Порядок віднесення площадок вимірювання споживачів до групи «а» є додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на оптовому ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період до дати початку дії нового ринку електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 28.12.2018 № 2118 (далі - Тимчасовий порядок).

Отже, споживачі електричної енергії, які користувалися тарифами, диференційованими за періодами часу, мають змогу, за умови забезпечення погодинного обліку електричної енергії та віднесення площадки вимірювання споживачів до групи «а», обрати відповідного електропостачальника та укласти з ним договір із застосуванням цін, що враховують добовий графік споживання електричної енергії.

Водночас, повідомляємо, що згідно з абзацом одинадцятим пункту 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, тимчасово, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов'язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону.

Відповідно до статті 63 Закону постачальник універсальних послуг не може відмовити побутовому та малому непобутовому споживачу, які знаходяться на території здійснення його діяльності, в укладенні договору постачання електричної енергії.

Побутові та малі непобутові споживачі мають право на отримання універсальних послуг на недискримінаційних засадах.

Відповідно до абзацу третього частини п’ятої статті 72 Закону, постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам здійснюється постачальниками універсальної послуги відповідно до статті 63 Закону або іншими електропостачальниками.

Відповідно до положень Закону та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі - Правила), електропостачальник до укладення зі споживачем договору про постачання електричної енергії споживачу має надати інформацію про істотні умови договору та про наявний вибір комерційних пропозицій.

Відповідно до пункту 3.2.1 глави 3.2 розділу III Правил споживач перед укладенням договору про постачання електричної енергії споживачу має ознайомитись з умовами постачання електричної енергії, правами та обов’язками, обрати відповідну комерційну пропозицію та зазначити її у заяві- приєднанні до умов договору. Обрана споживачем комерційна пропозиція є додатком до укладеного відповідним електропостачальником та споживачем договору.

Статтею 58 Закону передбачено, що споживач, зокрема має право змінювати електропостачальника на умовах, визначених Законом та Правилами.

Процедура вибору та зміни електропостачальника електричної енергії здійснюється відповідно до Правил.

При цьому необхідно відмітити, що діючими нормативно-правовими актами для споживачів, які є непобутовими споживачами, не передбачено застосування тарифів, диференційованих за періодами часу, постачальниками універсальних послуг. Для застосування тарифів, диференційованих за періодами часу, споживачу необхідно звернутись до електропостачальників, які постачають електричну енергію за вільними цінами.

Переліки постачальників, які уклали договори на розподіл електричної енергії з операторами систем розподілу та відповідно планують постачання електричної енергії на території відповідної області, наведені на веб-сайтах операторів систем розподілу.

Крім цього повідомляємо, що НКРЕКП розроблено проект постанови щодо внесення змін до Тимчасового порядку з метою віднесення до групи «а» також і площадок вимірювання споживачів, які мають зонний облік електричної енергії. Зазначені зміни дозволять споживачам із зонними приладами обліку електричної енергії обрати електропостачальника та укласти з ним договір із застосуванням цін, що враховують добовий графік споживання електричної енергії.

Так, на засіданні НКРЕКП, яке відбулось 19.03.2019 у формі відкритого слухання, було схвалено проект рішення, що має ознаки регуляторного акта, - постанову НКРЕКП «Про внесення змін до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на оптовому ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період до дати початку дії нового ринку електричної енергії». Схвалений проект рішення було оприлюднено 25.03.2019 на офіційному веб-сайті НКРЕКП у мережі Інтернет за посиланням: http://www.nerc.gov.ua/7icN39493 (у розділі:         Головна сторінка / Проекти/

регуляторних актів / Проекти за 2012.рік / НКРЕКП «Про внесення шін до Тимчасового порядку     обсягів купівлі електршшої енергії на оптовому ринку ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період до дати початку дії нового ринку електричної енергії»). Схвалений проект рішення було оприлюднено 25.03.2019 на офіційному веб-сайті НКРЕКП у мережі інтернет за посиланням http://www.nerc.gov.ua/7icN39493 (у розділі: Головна сторінка / Проекти/

регуляторних актів / Проекти за 2012.рік / НКРЕКП «Про внесення змін до Тимчасового порядку     обсягів купівлі електричної енергії на оптовому ринку електричної енергіїелектропостачальниками та операторами системи розподілу на перехідний період до дати початку дії нового ринку електричної енергії. Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються до 26.04.2019.

Звертаємо увагу, що перелік постачальників, які уклали договір на розподіл з АТ «ЧЕРНІВЦІОБЛЕНЕРГО» та відповідно планують постачання електричної енергії на території Чернівецької області наведено на сайті АТ «ЧЕРНІВЦІОБЛЕНЕРГО» (головна => укладання договору => роз’яснення та бланки (реєстр електропостачальників)).

На запит групи депутатів районної ради фінансове управління повідомляє про наступне.

Фінансове управління райдержадміністрації забезпечує складання розрахунків до районного бюджету, проводить на будь-якому етапі складання і розгляд проекту районного бюджету, перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з районного бюджету.

Після отримання контрольних даних, головні розпорядники коштів проводять розрахунки, тобто розраховують потребу, в першу чергу на захищенні статті і витрати, які необхідні для функціонування тієї чи іншої галузі.

Зокрема виділенням коштів для закупівлі медикаментів для ДНЗ та шкіл району, займається управління освіти РДА, яке проводить розрахунки і закладає кошти на ці цілі в межах асигнувань виділених на галузь „Освіта”.

На запит групи депутатів від 26 липня 2019року , управління освіти Глибоцької РДА повідомляє, що за кошти місцевого бюджету у 2019році відбулося оснащення кабінету медичної сестри Карапчівського ДНЗ та закуплено медичне обладнання та вироби медичного призначення на загальну суму 15364,35грн. ( в т.ч. кушетка медична, шафа та стіл медичний, таблиця визначення гостроти зору, ростомір з механічними вагами, опромінював бактерицидний, поліхроматичні таблиці для дослідження кольоровідчуттів Рабкіна). Також інформуємо, що заплановано закупівля фармацевтичної продукції для ДНЗ на суму 4000грн., для Інклюзивно-ресурсного центру 1000грн., для РДЮСІП 1000грн.

Однак, враховуючи вкрай обмежені бюджетні призначення по КЕКВ 2210 для ДНЗ та шкіл району, просимо виділити додаткові кошти в загальній сумі 29000грн. на закупівлю медикаментів для забезпечення належного забезпечення навчального процесу:



  1. КПК ВК 0611010 «Надання дошкільної освіти» КЕКВ 2210 7000грн.

  2. КГЖ ВК 0611020 «Надання загальноосвітньої освіти загальноосвітніми



навчальними закладами» КЕКВ 2210 22000грн.

Вивчивши звернення депутата Глибоцької районної ради Пилипенка А.В. управління освіти Глибоцької райдержадміністрації інформує, що створення комфортних умов навчання є першочерговим завданням управління освіти.

У 2019 році було придбано для закладу меблі на суму 1 262 грн., вогнегасників на суму 833 грн., комплект обладнання для канцелярських робіт на суму 6 890 грн., дидактичні матеріали для НУШ сумою 12 577 грн., вугілля на суму 22 500 грн. Додаткові заходи з покращення матеріально - технічної бази закладу буде здійснено у разі надходження додаткових коштів протягом 2019-2020 років.

 

 

 

 

 

Керуючий справами

районної ради                                                                      М.Д. Шмідт