ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXXIII

Скликання:

VII

Вид:

За основу

Номер:

4

Дата реєстрації:

17.12.2019

Проголосовано:

18.12.2019 12:10:53

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    24
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    11

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

[plan.status]: 1
[plan.text] кількість символів: 177055
[plan.textend] кількість символів: 176720

ДРУК РІШЕННЯ

ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 4


УКРАЇНА
Глибоцька районна рада
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ
вул. М.Грушевського, 2а, смт.Глибока, 60400, тел.2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, 21418809@mail.gov.ua
  
ХХХІІІ СЕСІЯ VІІ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ №  70-33/19

 18 грудня   2019 року смт. Глибока

Про районний бюджет
Глибоцького району
 на 2020 рік
                            
                                                      2430320000
                                                      код бюджету                  
 
Керуючись Бюджетним кодексом України, пунктом 17 частини 1 статті 43 і статтею 61 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Бюджетним кодексом України та враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради від 18 грудня 2019 року районна рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1.  Визначити на 2020 рік:
- доходи районного бюджету у сумі 244 761 000 грн., у тому числі доходи загального фонду в сумі 234 824 600 грн., доходи спеціального фонду  в сумі  9 936 400   грн., згідно з додатком № 1 до цього рішення;
- видатки районного бюджету у сумі 244 761 000 грн., в тому числі видатки загального фонду в сумі 234 664 300 грн., видатки спеціального фонду в сумі 10 096 700 грн.
- профіцит за загальним фондом районного  бюджету у сумі 160 300   грн., напрямком використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду), згідно з додатком №2 до цього рішення;
- дефіцит за спеціальним фондом районного бюджету у сумі                  160 300 грн., джерелом покриття якого визначити надходження коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду), згідно з додатком №2 до цього рішення;
- оборотний касовий залишок бюджетних коштів районного бюджету у розмірі 100 000  грн., що становить 0,1 відсотка видатків загального фонду місцевого бюджету, визначених цим пунктом;
- резервний фонд районного бюджету у розмірі 100 000 тис. грн., що становить 0,1 відсотка видатків загального фонду місцевого бюджету, визначених цим пунктом.
2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів районного бюджету на 2020 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком № 3 до цього рішення.
3. Затвердити на 2020 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком  № 4 до цього рішення.
4. Затвердити в складі видатків районного бюджету кошти на реалізацію місцевих програм у сумі 1 258 000 грн. згідно з додатком № 5 до цього рішення.
  5. Затвердити  перелік об’єктів, видатки на які у 2020 році   будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку на загальну суму  160 300  грн. згідно додатку №6 до даного рішення.
6. Затвердити відомчу класифікацію видатків районного бюджету на 2020 рік згідно з додатком  № 7 до цього рішення.
           7. Затвердити формулу, згідно з якою надано іншу субвенцію сільським радам  для фінансування установ освіти та культури згідно з додатком № 8 до цього рішення.
8. Установити, що у загальному фонді районного  бюджету на 2020 рік   до доходів загального фонду районного бюджету належать доходи, визначені у статті 64 Бюджетного кодексу України та трансферти, визначені частиною першою статті 97 Бюджетного кодексу України.
9. Установити, що джерелами формування спеціального фонду районного бюджету на 2020 рік  у частині доходів є надходження, визначені частиною першою статті 691 Бюджетного кодексу України;
10. З метою дотримання збалансованості районного бюджету не надавати підприємствам, установам і організаціям пільг зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що зараховуються до районного бюджету.
           11. Визначити на 2020 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками загального фонду районного бюджету :
- оплата праці працівників бюджетних установ;
- нарахування на заробітну плату;
- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
- забезпечення продуктами харчування;
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
- поточні трансферти населенню;
- поточні трансферти місцевим бюджетам.
12.  Відповідно до статей 43 і 73 Бюджетного кодексу України надати право районній державній адміністрації в особі голови отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів районного бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, які покриваються Головним управлінням Державної казначейської служби України в Чернівецькій області в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.
13. Відповідно до статті 16 Бюджетного кодексу України надати право  фінансовому відділу районної державної адміністрації на розміщення тимчасово вільних залишків коштів загального та спеціального фондів районного бюджету у 2020 році на вкладних (депозитних) рахунках у банках у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
14. Відповідно до частини 10 статті 23 і частини 7 статті 108 Бюджетного кодексу України делегувати районній державній адміністрації повноваження у міжсесійний період районної ради приймати розпорядження щодо збільшення (зменшення) обсягу дохідної та видаткової частин районного бюджету в разі надання, збільшення (зменшення) району обсягів міжбюджетних трансфертів з Державного бюджету України та місцевих бюджетів області, здійснювати їх врахування та розподіл (перерозподіл) між районним бюджетом та сільськими бюджетами, між головними розпорядниками коштів районного бюджету з наступним внесенням змін до рішення про районний бюджет шляхом подачі цього розпорядження на затвердження чергової сесії районної ради.
15. Відповідно до частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України надати право районній державній адміністрації у міжсесійний період районної ради у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів районного бюджету здійснювати перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами, включаючи резервний фонд бюджету, додаткові дотації та субвенції (з урахуванням частини шостої статті 102 та частини шостої статті 108 цього Кодексу), а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету) за розпорядженням районної державної адміністрації погодженим постійною комісією районної  ради з питань економіки, бюджету, фінансів.
16. Головним розпорядникам коштів, які фінансуються з районного бюджету:
16.1 затвердити паспорти бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням;
16.2. забезпечити управління бюджетними коштами у межах встановлених бюджетних повноважень, провести оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів;
16.3. здійснити публічне представлення та опублікувати інформацію про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2020 року;
16.4. оприлюднити на офіційних сайтах паспорти бюджетних програм у триденний строк з дня їх затвердження;
16.5. передбачити в кошторисах доходів і видатків на 2020 рік у повному обсязі кошти на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, на проведення розрахунків за природний газ, теплову та електричну енергію, водопостачання, водовідведення та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами.
16.6. затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань, затверджених на 2020 рік.
17. Установити, що у 2020 році господарські організації районної комунальної власності провадять відрахування до загального фонду районного бюджету частини чистого прибутку (доходу) за результатами фінансово-господарської діяльності 2019 року та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2020 році у строки, встановлені для сплати податкового зобов’язання та згідно з порядком, затвердженим  рішенням районної ради  від 15 липня 2011 року  №125-5/11 „Про затвердження Порядку відрахування до загального фонду районного бюджету частини чистого прибутку (доходу) комунальними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями”.
18. Установити, що в тих випадках, коли структурні підрозділи райдержадміністрації, депутати районної ради вносять пропозиції щодо виділення додаткових асигнувань з районного бюджету, вони повинні одночасно подавати пропозиції, спрямовані на відповідне поповнення доходів або скорочення інших видатків районного бюджету.
19.  Доручити голові Глибоцької районної ради укладати та підписувати договори на передачу коштів (міжбюджетних трансфертів) між місцевими бюджетами на підставі прийнятих рішень рад.
            20. У видатках загального фонду районного бюджету передбачено:
             - співфінансування проекту « Безпечне управління ризиками повеней у прикордонній зоні річки Сірет » в сумі  62 900 грн.;
            - співфінансування проекту «Модернізація транспортної мережі у транскордонному регіоні » в сумі  6 000 грн.;
 - співфінансування проекту «Транскордонна освітня мережа між Ботошанським повітом (Румунія) та Глибоцьким районом (Україна)  BEDUN» в сумі 271 350 грн.
 21. Додатки № 1-8  до цього рішення є його невід’ємною частиною.
 22. Це рішення сесії районної ради набуває чинності з 1 січня 2020 року і діє до 31 грудня 2020 року.
 23. Відповідно до частини 4 статті 28 Бюджетного кодексу України здійснити опублікування цього рішення у місцевих засобах масової інформації.
 24. Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника фінансового управління Глибоцької райдержадміністрації Шородок С.Г. та постійну комісію Глибоцької  районної  ради з питань економіки, бюджету, фінансів (Мігоряну Д.І.).
 
 
 
 
          Голова районної ради                                                          Петро Панчук


 
 
ПРОГНОЗ
районного бюджету на 2021-2022 роки

 
Загальна частина
 
Прогноз районного бюджету на 2021 та 2022 роки  розроблено на основі положень Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України,   з урахуванням прогнозних показників економічного і соціального розвитку району на 2021 та 2022 роки,  Закону України „Про Державний бюджет України на 2020 рік” та  проекту Стратегії розвитку Чернівецької області на період до 2027 року, державних, обласних та районних  цільових програм, з метою створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення зв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики в Глибоцькому районі.
Прогноз включає індикативні прогнозні показники економічного і соціального розвитку району, зведеного та районного бюджетів за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування, взаємовідносин районного та сільських бюджетів, а також видатків на виконання інвестиційних проектів.
На середньострокову перспективу основними завданнями районного бюджету є:
здійснення подальших кроків в напрямі впровадження реформи місцевого самоврядування, децентралізації управління бюджетними коштами та підвищення рівня самостійності органів місцевого самоврядування;
підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом застосування дієвих методів економії бюджетних коштів, здійснення оптимізації витрат головних розпорядників коштів місцевих бюджетів шляхом виключення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника коштів та подальшої оптимізації бюджетних програм;
забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ та виконання заходів, передбачених місцевими бюджетними програмами;
вжиття дієвих заходів щодо трансформування мережі бюджетних установ в установи нового типу, спроможні надавати якісні послуги на рівні європейських стандартів;
запровадження ефективних заходів з енергозбереження в бюджетних установах і закладах;
визначення та виконання завдань соціально-економічного розвитку району  з врахуванням їх пріоритетності;
забезпечення фінансування інвестиційних проектів (програм), насамперед з високим ступенем будівельної готовності. 
Індикативні прогнозні показники районного бюджету Глибоцького району  на 2021 та 2022 роки є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності та формування показників проекту бюджету на середньострокову перспективу.
 
Прогнозом визначається перелік інвестиційних проектів, реалізація яких відбувається протягом декількох років і потребує бюджетного фінансування. До переліку включено проекти, що здійснюються із залученням коштів державного та місцевих бюджетів, а також інших джерел фінансування, проекти, фінансування яких розпочато у попередніх бюджетних періодах, а також проекти і програми для вирішення першочергових завдань району у  соціально-культурній сфері. Проекти проходитимуть процедуру оцінювання з урахуванням результатів аналізу потенційних вигід і витрат, що дозволить забезпечити прозорість та максимальну результативність їх впровадження.
  
Індикативні  прогнозні показники зведеного та районного бюджетів
 на 2021 - 2022 роки
тис. грн.
 

2021 рік 2022 рік
Зведений бюджет Районний бюджет Зведений бюджет Районний бюджет
Доходи всього, в т.ч. 273 282,5 251 132,5 292 211,8 268 711,8
Доходи (без трансфертів) 51900,0 29650,0 55200,0 31700,0
Видатки  273 382,5 251 132, 5 292 211,8 268 711,8

Доходи зведеного та  районного бюджетів на 2021 та 2022 роки

Прогноз доходів районного бюджету на 2021 та 2022 роки розроблено з урахуванням основних напрямів бюджетної та податкової реформи та прогнозних показників економічного і соціального розвитку Глибоцького району на 2021 та 2022 роки.
Для розрахунку використані індикативні прогнозні показники доходів зведеного та державного бюджетів на 2021 та 2022 роки, які розроблено відповідно норм Податкового і Бюджетного кодексів України  та інших законодавчих актів із врахуванням децентралізації та поліпшення умов ведення бізнесу.
При прогнозуванні дохідної частини районного  бюджету на 2021-2022 рр. було враховано:
  • статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків та зборів, зокрема за 2018 рік, очікувані показники соціального і економічного розвитку Глибоцького району  за 2019 рік та прогнозні на 2020-2022 роки;
  •  фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2017-2018 років, очікуваного виконання за 2019 рік та прогнозних показників на 2020 рік;
розрахунки органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.
 
Індикативні прогнозні показники доходної частини
місцевих бюджетів району
(без трансфертів) на 2020 - 2021 роки
 
тис.грн.
Найменування платежів Прогноз на 2021 рік Прогноз на 2022 рік
Бюджет району Районний бюджет Бюджет району Районний бюджет
Податок на доходи фізичних осіб 28130,0 28130,0 30100,0 30100,0
Плата за землю 5800,0 6150,0
Єдиний податок 14700,0 15600,0
Інші доходи 3270,0 1520,0 3350,0 1600,0
ВСЬОГО 51900,0 29650,0 55200,0 31700,0
 
Формування доходів бюджету здійснено з врахуванням, внесених до Бюджетного та Податкового кодексів України в частині місцевих бюджетів.
 

Видатки зведеного та районного бюджетів на 2021- 2022 роки

Прогноз видатків бюджету на 2021-2022  роки розроблено з урахуванням інфляційної динаміки, подальшого підвищення мінімальних соціальних стандартів, граничних обсягів видатків загального фонду на 2020 рік.
 Прогнозні показники видатків  зведеного бюджету району
на 2021- 2022 роки
тис. грн.
Найменування 2021 рік 2022 рік
Всього, в тому числі 273 382,5 292 211,8
Охорона здоров'я  4310,0 4611,7
Освіта  208 491,8 223 086,2
            Соціальний захист та соціальне забезпечення  7 819,5 8366,9
Культура і мистецтво 10754,6 11 507,4
Фізична культура і спорт   1 827,0 1 955,0
Житлово-комунальне господарство 3 859,3 4 129,4
Органи місцевого самоврядування 23 863,4 25 533,8
 
Прогнозні показники видатків районного бюджету
  на 2021-2022 роки
тис. грн.
Найменування 2021 рік 2022 рік
Загальний обсяг видатків та надання кредитів 251 132,5 268 711,8
                у тому числі:
Освіта 202 740,6 216 932,4
Охорона здоров'я 4 310,0 4 611,7
Соціальний захист та соціальне забезпечення  7 181,6 7 684,3
Культура і мистецтво 4 551,6 4 870 ,2
Фізична культура і спорт 1 606,5 1 719,0
Органи місцевого самоврядування 4 550,6 4 869,1
Соціальний захист та соціальне забезпечення
В рамках цієї галузі з районного  бюджету фінансуватиметься  2 бюджетних закладів, штатна чисельність яких складає 71 одиниця.
Пріоритетними завданнями у сфері соціального захисту та соціального забезпечення є державна підтримка соціально вразливих верств населення, підвищення рівня охоплення соціальною підтримкою незаможних верств населення, учасників АТО,  подальше реформування сфери надання соціальних послуг та  закладів соціального захисту.
У 2021 та 2022 роках передбачається здійснити наступні заходи:
сприяння підвищенню рівня соціальної захищеності населення, підтримка ветеранів війни та праці, інвалідів, малозабезпечених верств населення, потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС;
удосконалення механізму надання реабілітаційних послуг, зокрема соціальних, психологічних, з професійної реабілітації, медичного супроводу тощо;
організація оздоровлення дітей в оздоровчих закладах ;
забезпечення захисту прав дитини, у тому числі шляхом розвитку сімейних та інших форм виховання дітей, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей - сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа.
Основними результатами, яких планується досягти, є:
спрощення процедури та скорочення термінів оформлення документів для отримання соціальних допомог;
покращення поінформованості населення щодо можливості отримання державних соціальних допомог;
підвищення рівня соціального захисту населення.
 
 
Освіта
В рамках цієї галузі з районного бюджету фінансуватиметься  39 бюджетних закладів з штатною чисельністю 1 531 одиниця. Послуги з надання середньої освіти отримають 5 500 учнів, у позашкільних закладах займатимуться 1 670 дітей.
Пріоритетом розвитку галузі освіти є забезпечення доступності високоякісної освіти відповідно до європейських стандартів освітньої системи.
У 2021 та 2022 роках передбачається здійснити такі заходи:
продовження роботи зі зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти;
розвиток позашкільної освіти шляхом упорядкування та розвитку мережі позашкільних навчальних закладів, проведення модернізації  навчальної, матеріально-технічної бази позашкільних навчальних закладів;
здійснення постійного контролю за діяльністю оздоровчих таборів;
Основними результатами, яких планується досягти, є:
підвищення рівня якості надання послуг з оздоровлення оздоровчими закладами;
підвищення рівня охоплення дітей дошкільною та позашкільною освітою;
підвищення рівня забезпечення транспортними послугами учнів сільської місцевості;
підвищення рівня забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів сучасними комп'ютерними комплексами та підключення їх до мережі Інтернет;
Охорона здоров’я
 
У  рамках реформи фінансування медичної галузі  з районного  бюджету  здійснюватиметься фінансова підтримка районних комунальних некомерційних підприємств, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, Глибоцького району  та утримання КНП «Глибоцька ЦРЛ» з штатною чисельністю 511 штатних посад. Основними напрямками підтримки районних  комунальних некомерційних підприємств передбачається співфінансування оплати медичних послуг, що надаються в рамках  районної програми медичного обслуговування населення, покриття вартості комунальних послуг та енергоносіїв комунальних закладів охорони здоров’я, програми  розвитку матеріальної бази даних закладів та  надання населенню медичних послуг понад обсяг, передбачений програмою державних гарантій медичного обслуговування населення. 
 Зазначеними закладами надаватиметься  мешканцям району  багатопрофільна та спеціалізована   стаціонарна медична допомога,  екстрена та швидка медична допомога і спеціалізована амбулаторно-поліклінічна допомога.
Пріоритетами розвитку галузі є забезпечення населення високоякісними і доступними медичними послугами та створення сприятливих умов життєдіяльності людини.
У 2021 та 2022 роках передбачається здійснити наступні заходи:
завершення  процесу автономізації  медичних закладів  та удосконалення  їх мережі;
 забезпечення доступності, своєчасності та  якості екстреної медичної допомоги пацієнтам у невідкладних станах та  розвиток системи екстреної медичної допомоги;
переорієнтація системи охорони здоров’я від політики лікування захворювань до політики профілактики захворювань;
систематичне інформування населення з питань профілактики туберкульозу, ВІЛ/СНІДу, наркоманії;
координація роботи медичних підприємств та закладів і громадських організацій у сфері запобігання поширенню соціально-небезпечних хвороб;
продовження роботи зі зміцнення  матеріально-технічної бази медичних підприємств  та  закладів.
Основними результатами, яких планується досягти, є:
надання якісних медичних послуг населенню;
підвищення ефективності роботи  підприємств  та закладів охорони здоров’я;
зниження рівня смертності.
                               Культура, мистецтво, туризм.
 
В рамках цієї галузі з районного бюджету фінансується  25  заклади  культури і мистецтва  з штатною чисельністю 78 одиниць. Зазначеними закладами надаватимуться послуги із забезпечення інформування і задоволення творчих потреб громадян, їх естетичного виховання, розвитку та  духовного збагачення, залучення населення до надбань національної  і світової історико-культурної спадщини.
Пріоритетом у цих галузях будуть підвищення якості надання культурно-освітніх послуг, посилення зв’язків з органами місцевого самоврядування у вирішенні проблемних питань розвитку галузі, забезпечення сталого розвитку туристичної галузі в регіоні.
У 2021 та 2022 роках передбачається здійснити такі заходи:
удосконалення механізму надання фінансової підтримки закладам культури, створення та просування на ринок конкурентоспроможного культурного продукту, залучення до підтримки діяльності закладів культури  спонсорів та меценатів; 
оптимізація системи бюджетних установ за результатами оцінки ефективності їх діяльності, оновлення їх матеріально-технічної бази;
упровадження новітніх інформаційних технологій у діяльність бібліотек та музеїв, забезпечення доступу до мережі Інтернет в публічних бібліотеках, поновлення бібліотечних фондів новою літературою;
Основними результатами, які планується досягти, є:
підвищення рівня культурного обслуговування громадян, забезпечення їх доступу до культурних надбань, розширення надання якісних культурно-дозвіллєвих послуг населенню;
створення єдиної системи інформаційного забезпечення розвитку культури, збереження наукового і культурного надбання;
збереження  пам’яток архітектури та культурної спадщини;
відродження та збереження традиційної української культури та культури національних меншин.
Фізичний розвиток
 
В рамках цієї галузі з районного бюджету фінансуватиметься  одна установа   з   штатною чисельністю  21 одиниця. Установою  фізичної культури і спорту надаватимуть послуги з  фізичної підготовки дітей та спортсменів області, організації фізкультурно-спортивної роботи серед населення, здійснення фізкультурно-спортивної та реабілітаційної роботи серед інвалідів, залучення широких верств населення до занять фізичною культурою.
Пріоритетами розвитку у цій сфері є всебічне фізичне виховання та становлення здорової нації.
У 2021- 2022 роках передбачається здійснити наступні заходи:
забезпечення розвитку всіх видів спорту та сприяння поліпшенню підготовки і участі спортсменів району  у змаганнях обласного рівня;
забезпечення розвитку місцевої спортивної та туристичної інфраструктури із залученням інвесторів;
залучення широких верств населення до масового спорту, популяризація здорового способу життя та фізичної культури;
максимальна реалізація здібностей обдарованої молоді у дитячо-юнацькому спорті;
Основними результатами, яких планується досягти, є: 

піднесення здобутків спортсменів у обласних змаганнях;
створення сучасних спортивних об’єктів та туристичної інфраструктури;
збільшення обсягу рухової активності учнівської молоді.
 
 
                       Виконання інвестицій програм( проектів)
 
Планується також продовжити комплекс робіт направлених на розв’язання актуальних проблем соціально-економічного розвитку району.
Формування цих переліків здійснювалось відповідно до проекту Стратегії розвитку Глибоцького району  та Програми соціально-економічного розвитку.
Згідно сформованих переліків об’єктів соціально-культурної сфери, потреба в коштах на їх будівництво, реконструкцію чи капремонт у наступних 2021 та 2022 роках  становить 114 300 тис. грн.
  Визначення ж остаточного переліку об’єктів, що фінансуватимуться у 2021-2022 роках за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій та інших субвенцій капітального характеру, здійснюватиметься після виділення району  зазначених субвенцій.
 
Взаємовідносини районного бюджету із сільськими та селищним бюджетами
Пріоритетом бюджетної політики у 2021 - 2022 роках є реформування міжбюджетних відносин з метою запровадження середньострокового бюджетного планування та  підвищення ефективності використання бюджетних коштів.
 
Начальник фінуправління                                       Степанія Шородок

 
 
                                      ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
   до проекту районного бюджету на 2020 рік
 
Показники соціально-економічного розвитку району на 2020 рік
 
Головним завданням розвитку району на 2020 рік є забезпечення стабілізації економіки та зростання добробуту і підвищення якості життя населення за рахунок забезпечення позитивних структурних зрушень в економіці.
У результаті виконання поставлених завдань та у межах наявних фінансових можливостей у 2020 році планується досягти:
обсягу реалізації промислової продукції 190000,0 тис.грн.;
збільшення обсягів виробництва валової продукції сільського господарства на 1,2% (495,0 млн.грн);
зростання обсягів експорту товарів на 1,2%;
зростання середньомісячної заробітної плати до 7950 грн.
 
Формування показників районного бюджету на 2020 рік
 
Прогнозний обсяг фінансового ресурсу районного бюджету на 2020 рік сформовано з урахуванням вимог діючого Бюджетного та Податкового кодексів України, Закону України „ Про Державний бюджет України на 2020 рік ”, показників, надісланих Міністерством фінансів України листами від 05.09.2019 №05110-14-6/22284 та від 20.11.2019 №05110-14-99/29899, розпоряджень районної державної адміністрації від 12.09.2019 №211 „ Про затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на рівні районного бюджету ” та  №212 «Про затвердження Планів заходів».
На виконання вимог пункту 18 „Прикінцевих та перехідних положень” Бюджетного кодексу України районний бюджет на 2020 рік сформовано із застосуванням програмно-цільового методу бюджетування.
 
Доходи районного бюджету на 2020 рік
 
Дохідна частина районного бюджету на 2020 рік розроблена на основі норм чинного Податкового і Бюджетного кодексів України та інших законодавчих актів із врахуванням децентралізації та поліпшення умов ведення бізнесу.
При прогнозуванні дохідної частини районного бюджету на 2020 рік було враховано:

  • статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків та зборів, зокрема за 2018 рік, очікувані показники соціально-економічного розвитку Глибоцького району  за 2019 рік та прогнозні на 2020 рік;
  •  фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2016 - 2018 років та 11 місяців 2019 року;
  • розрахунки органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.
                  Доходи районного бюджету на 2019 - 2020 роки
                                  ( загальний фонд)
(тис.грн.)
Назва Затверджено на 2019 рік Проект бюджету на 2020 рік Відхилення + -  2020 до 2019 року Відхилення у % 2020 до 2019 року
Доходи, всього   496 045,0  234 824,6 - 261 220,4 -52,7
в т. ч.
Власні надходження 24600,0 27 900,0 + 3 300,0 +13,4
Дотації 71815,6     68 846,4 - 2 969,2 -4,1
Субвенції 399 629,4 138 078,2 -261 551,2         -65,4
 
Виходячи із зазначеного, обсяг доходів загального фонду районного бюджету на 2020 рік з урахуванням офіційних трансфертів (дотацій та субвенцій з державного,  обласного  бюджетів та бюджетів ОТГ)  визначений в сумі 234 824 600 грн., що  на 261 220 400 грн. (52 ,7 відсотки) менше, ніж затверджено на 2019 рік., в тому числі  затверджено:  
    - обсяг базової дотації у сумі 55 407 900  грн.;
- обсяг освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 117 460 200 грн.;
-  обсяг медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (на І - ий квартал 2020 року) в сумі 6 873 100 грн.;
- обсяг додаткової дотації із місцевого  бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 13 438 500 грн.;
- обсяг субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції в сумі 1 420 500 грн.;
- обсяг субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 462 800  грн.;
- обсяг субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції всього в сумі 6 511 200  грн., в тому числі  від обласного бюджету в сумі 358 500  грн.,  від Глибоцької селищної громади в сумі 2 338 500 грн.,  від Волоківської сільської громади в сумі 1 088 800 грн., від  Тереблеченської сільської громади в сумі 942 700  грн., від Чагорської сільської ради в сумі 1 782 700 грн.;
            - обсяг субвенції на утримання об`єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об`єктів спільного користування від Глибоцької селищної ради в сумі 3 988 200 грн., від Волоківської сільської громади в сумі 161 000 грн.,  від Тереблеченської сільської ради в сумі 541 700  грн.,  від Чагорської сільської ради в сумі 539 500 грн.;
             - обсяг іншої субвенції з місцевого бюджету від Глибоцької селищної ради в сумі 120 000 грн.
            Обсяг субвенції на утримання об`єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об`єктів спільного користування, що передається  Глибоцькій селищній раді складає 1 373 700  грн.
Із 14 сільських  бюджетів іншу субвенцію для функціонування установ культури та освіти надано  13 бюджетам на суму 9 620 200  грн.
             Спеціальний фонд  складає 9 936 400  грн.
Обсяг оборотної касової готівки складає  100 000 грн.       
Без міжбюджетних трансфертів обсяг доходів загального фонду районного бюджету складає 27 900 000  грн., що на 3 300 000 грн. (13,4 відсотків) більше затвердженого плану на 2019 рік.
Згідно зі ст.64 Бюджетного кодексу України до районного бюджету зараховується 60 відсотків податку на доходи фізичних осіб, що справляється на території району. Зважаючи на  вищевикладене та прогнозні розрахунки Сторожинецького управління ГУДПС у Чернівецькій області, передбачається, що до районного бюджету у 2020 році надійде податку та збору на доходи фізичних осіб у сумі 26 400 000 грн., що на 2 180 000 грн. (9,0 відсотків) більше очікуваних надходжень за 2019 рік.
Прогнозні надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування складають 1 220 000 грн. (за даними ОДПІ).
Прогнозні надходження податку на прибуток підприємств комунальної власності, засновником яких є районна рада, складають 8 000 грн., що на                 200 грн. більше очікуваних надходжень  за 2019 рік. (за даними ОДПІ).
Прогнозні надходження частини чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до районного бюджету складають 6 000 грн. (за даними ОДПІ).
Прогнозні надходження адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань складають 30 000 грн. (за даними сектору з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Прогнозні надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень складають                88 400 грн. (за даними сектору з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Відповідно до статті 64 Бюджетного кодексу України, орендна плата за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності зараховується до загального фонду районного бюджету, надходження від якої у 2020 році становитимуть 119 600 грн. (згідно договорів оренди).
       Орендної плати за водні об’єкти (їх частини), що надаються у користування на умовах оренди районними державними адміністраціями передбачається в сумі 3 100  грн.
       Інших надходжень очікується в сумі 24 900 грн.  
         Спеціальний фонд районного бюджету (без трансфертів) на 2020 рік визначено в сумі  9 936 400 грн., в тому числі:
- власні надходження бюджетних установ – 9 930 400 грн. (99,9 відсотків надходжень спеціального фонду);
- відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 6 000 грн. (15 відсотків, що справляється на території району).
                 Пільг по сплаті податків, зборів (обов’язкових платежів), в частині, що зараховується до районного бюджету, при затвердженні бюджету не передбачено.  
 
Видатки районного бюджету
 
Загальний обсяг видатків районного бюджету на 2020 рік визначено у сумі 244 761 000 грн., з них обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі  234 664 300  грн., видатків спеціального фонду бюджету в сумі 10 096 700  грн.
Тенденції зміни  видаткової частини районного бюджету характеризуються наступними показниками:
 
 
 тис.грн.
Код Назва галузі Затверджено  бюджетом на 2019 рік Проект бюджету на 2020 рік Відхилення у сумі  2020 року  до 2019 року Відхилення у % 2020 до 2019 року
0100 Державне управлiння 3803,0 4252,9 +449,9 +11,8
1000 Освiта 174077,7 189376,1 +15298,4 +8,8
2000 Охорона здоров’я 47369,0 17412,3 -29956,7 -63,2
3000 Соцiальний захист та соцiальне забезпечення 252510,7 6717,8 -245792,9 -97,3
4000 Культура i мистецтво    4718,2     4309,9 -450,3 -8,7
5000 Фiзична культура i спорт 2850,7 1501,4 -1349,3 -47,3
8000 Резервний фонд 70,0 100,0 +30,0 +42,9
9000 Міжбюджетні трансферти 10645,7 10993,9 +348,2 +3,3
Всього 496045,0 234 664,3 -261341,7 -52,7

 
При плануванні видатків районного бюджету на виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери враховано розмір  мінімальної заробітної плати з 1 січня 2019  року – 4 723  гривень та розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду ЄТС з 1 січня 2020 року –        2 102  гривень
 
Розподіл видатків між головними  розпорядниками коштів районного бюджету
 
Районній раді на 2020 рік передбачені видатки в загальній сумі         3 646 000   грн.
За бюджетною програмою „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної  ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів ” передбачено видатки загального фонду в сумі  3 646 000  грн., що більше від затверджених видатків на 2019  рік на 273 000  грн., або на 8,1 відсотків. В загальній сумі видатків передбачено кошти на заробітну плату з нарахуваннями в сумі 3 217 300 грн., для проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії – 150 000 грн., а також на інші видатки з поточного утримання 278 700   грн.
За бюджетною програмою „ Інша діяльність у сфері державного управління ” передбачено  606 900   грн. на виконання заходів:
  - районної програми розвитку місцевого самоврядування району та забезпечення повноважень щодо управління комунальним майном на 2020 -2021 роки  в сумі 350 000 грн.;
          -  для збереження архівних фондів Глибоцького районного  трудового архіву  в сумі 188000  грн.
           - співфінансування проекту « Безпечне управління ризиками повеней у прикордонній зоні річки Сірет » в сумі  62 900 грн;
           - співфінансування проекту « Модернізація транспортної мережі у транскордонному регіоні » в сумі  6 000 грн.
За бюджетною програмою „ Надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість”  передбачено кошти в сумі 50 000 грн.
 
Районній державній адміністрації на 2020 рік передбачені видатки по загальному фонду в сумі  17 985 000 грн.
За бюджетною програмою  „Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню ”  на 2020  рік передбачено по загальному фонду  видатки в обсязі 16 055 800 грн., що на 28 297 200 грн.  менше ніж передбачалось по бюджету на 2019 рік, адже медична субвенція запланована лише на перший квартал 2020 року.
За бюджетною  програмою ”Первинна медична допомога населенню”  передбачено:
 На програму „Первинна медична допомога населенню, що надається фельдшерськими,  фельдшерсько-акушерськими пунктами ” по загальному фонду на  2020 рік передбачені видатки   в   сумі 24 000 грн., що на 6 000  грн. менше ніж передбачалось по бюджету на 2019 рік.
За  бюджетною програмою „Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами (відділеннями)”  на 2020 рік передбачені видатки в обсязі  774 000  грн., що на  158 000  грн. менше ніж передбачалось по бюджету на 2019 рік.
На програму  „ Програми і централізовані заходи у галузі охорони здоров`я” передбачено :
-  на програму „Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет” – передбачено кошти в сумі 358 500  грн.  або на 101 400 грн. менше чим  по бюджету 2019 року  для придбання медикаментів на забезпечення хворих на цукровий та нецукровий діабет.  
По програмі „Інші програми, заклади та заходи в галузі охорони здоров’я” передбачено :
- на програму  для забезпечення  виконання заходів із трансплатології враховані видатки в загальній сумі  200 000  грн.
За бюджетною програмою „'Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення” затвердженого видатки на:
- програму „'Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді”  в сумі 572 700 грн., що на       26 500  грн. більше ніж передбачалось у 2019 році.
 
Відділу освіти, культури, молоді та спорту  райдерж­адмініс­трації передбачено видатки  в загальній сумі 205 188 100 грн. в тому числі по загальному фонду в сумі   195 197 400 грн.,    по спеціальному фонду в сумі 9 990 700 грн.
За бюджетною програмою по загальному фонду  „Дошкільна освіта” на 2020 рік  передбачені видатки в обсязі 18 484 100  грн., що 922 200  грн. більше в порівнянні з минулим роком. Кількість вихованців в установах  складає 705, видатки на утримання однієї дитини в дитячій дошкільній установі передбачається  в сумі   26 219  грн.
За бюджетною програмою по загальному фонду Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами (в т. ч. школою-дитячим садом, інтернат при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами ” на 2020 рік  передбачені видатки в обсязі      157 469 550 грн., що на 13 661 350  грн. більше в порівнянні з бюджетом 2019 року. Кількість учнів які навчаються у загальноосвітніх  закладах складає 5 500, видатки на утримання одного учня складають 28 631  грн.
За бюджетною програмою по загальному фонду Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми ” на 2020 рік передбачені видатки в сумі  4 567 900 грн., що на    435 400 грн. менше в порівнянні з минулим роком. У 2020 році надання позашкільної освіти буде здійснюватись у двох навчальних закладах. Гурткова робота в цих закладах здійснюється за наступними напрямами: науково-технічний, еколого-натуралістичний, туристично-краєзнавчий, фізкультурно-спортивний, художньо-естетичний. Кількість учнів які навчаються у позашкільних   закладах складає 1 650,  видатки на утримання одного учня складають                2 768  грн.
За бюджетною програмою по загальному фонду  „Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними)” передбачено видатки в сумі 1 737 400  грн., що на 80 600 грн. більше бюджету 2019 року. Кількість учнів які навчаються у школах естетичного виховання дітей складає 114, видатки на утримання одного учня складають 15 240 грн.
          За бюджетною програмою по загальному фонду Методичне забезпечення  діяльності навчальних закладів ” на 2020 рік передбачено видатки по загальному фонду в обсязі 1 919 200 грн., що на 169 500  грн. більше в порівнянні з бюджетом  2019 року.
         За бюджетною програмою „Інші програми, заклади та заходи у сфері освіти” на підпрограму „Забезпечення діяльності інших  закладів у сфері освіти ” на 2020 рік передбачено видатки по загальному фонду в обсязі                                                                                           3 308 300 грн., що на 971 400  грн. менше в порівнянні з 2019 роком.
        За бюджетною програмою « Інші програми та заходи у сфері освіти»  на 2020 рік передбачено  видатки в сумі 271 350  грн. на співфінансування проекту «Транскордонна освітня мережа між Ботошанським повітом (Румунія) та Глибоцьким районом (Україна)  BEDUN».
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів» на 2020 рік  передбачені видатки в сумі 1 618 300 грн.
На програму „ Здійснення заходів та реалізація проектів на виконання Державної цільової соціальної програми `Молодь України ”  на 2020 рік передбачено видатки по загальному фонду в сумі 10 000 грн. За рахунок цих коштів забезпечуватиметься проведення різноманітних заходів (засідання, тренінги з представниками влади та молодіжних громадських організацій, науково-практичні семінари, конференції, круглі столи тощо), спрямованих на реалізацію молодіжної політики та підтримку талановитої молоді, залучення молоді до активної участі в соціальному житті та пропаганду здорового способу життя. Дані видатки заплановані на  рівні минулих років.
За бюджетною програмою по загальному фонду „ Забезпечення діяльності бібліотек ” передбачено видатки в обсязі 1 595 300 грн., що на      119 000 грн. менше в порівнянні з бюджетом 2019 року.
За бюджетною програмою по загальному фонду „Забезпечення діяльності музеїв і виставок ” передбачено видатки в обсязі 305 100 грн., або на 3 300   грн. менше в порівнянні з бюджетом 2019 року.
За бюджетною програмою по загальному фонду „Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів та інші клубних закладів ” передбачено видатки в сумі  1 439 300  грн., що на 112 000 грн. більше бюджету 2019 року.
За бюджетною програмою „ Фінансова підтримка кінематографії ” передбачено видатки в сумі 100 000 грн.,  або на рівні минулого року.
 За бюджетною програмою  „ Інші заклади і заходи в галузі культури і мистецтва ” на підпрограму „ Забезпечення діяльності інших закладів в галузі культури і мистецтва ” передбачено видатки по загальному фонду в  сумі 864 100  грн., що на  388 000 менше чим передбачалось по бюджету на  2019 рік.
За бюджетною програмою  „ Інші заходи в галузі культури і мистецтва” передбачено видатки по загальному фонду в  сумі 6 100  грн., що на 10 000 грн. менше бюджету 2019 року.
Для проведення спортивної роботи в регіоні у проекті районного бюджету на 2020 рік за бюджетною програмою „Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту ” передбачаються видатки в сумі 10 000 грн. на  проведення  регіональних змагань, оплата витрат, пов’язаних з участю спортсменів в цих змаганнях. Дані видатки заплановані на 7 000 грн. менше  минулих років.
За бюджетною програмою „ Утримання та навчально-тренувальна робота дитячо-юнацьких спортивних шкіл на 2020 рік передбачено видатки в сумі 1 491 400 грн., що на 205 000  грн. менше порівнянні з бюджетом 2019 року. Кількість учнів які навчаються у дитячо-юнацьких спортивних школах  складає 472,  видатки на утримання одного учня складають 3 160  грн.
 
Управлінню праці та соціального захисту населення  райдержадміністрації передбачено видатки в загальній сумі 6 179 100 грн., в тому числі по загальному фонду в сумі 6 079 100   грн., що на 245 665 426   грн. менше, ніж передбачалось по бюджету на 2019 рік за рахунок передачі виплати пільг, допомог та субсидій через установи міністерства праці та соціального    захисту населення , по спеціальному фонду в сумі  100 000 грн.
За бюджетною програмою „ Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку” передбачено   кошти в сумі 36  000 грн., що на 8 000 грн. більше чим передбачалось по бюджету 2019 року.
            За бюджетною програмою «Компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті»   передбачено 100 000 грн. Дані кошти заплановані на рівні минулого року.        
           За бюджетною підпрограмою „ Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю передбачені кошти в сумі  5 565 100  грн., що на 1 395 400 грн. більше чим планувалось по бюджету 2019 року.
За бюджетною програмою «Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги»  передбачено кошти в сумі 200 000 грн., що на 130 000 грн. більше ніж у 2019 році
За бюджетною підпрограмою „ Надання пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) на оплату житлово-комунальних послуг передбачені кошти в сумі                       14 000  грн., що на 7 000 грн. більше чим передбачалось по бюджету 2019 року. (надання пільг  реабілітованим та  бійцям-добровольцям).
 За бюджетною підпрограмою „ Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення”  передбачені кошти в сумі 170 000  грн., що на 48 000 грн. більше чим передбачалось по бюджету 2019 року. Це дасть можливість за результатами комісії по розгляду звернень громадян району  надавати допомогу малозабезпеченим верствам населення, учасникам                           антитерористичної операції (учасникам бойових дій) та членам їх сімей, бійцям-добровольцям.
 
Управлінню розвитку територій Глибоцької райдержадміністрації передбачено видатки за бюджетною програмою Охорона та раціональне використання природних ресурсів” на освоєння земель для сільськогосподарських і лісогосподарських потреб в сумі 6 000 грн.
 
 
Фінансовому відділу Глибоцької райдержадміністрації (в частині міжбюджетних трансфертів, резервного фонду)  за бюджетною програмою ”Резервний фонд” заплановано видатки в сумі 100  000 грн., що на 30 000 грн. більше сим заплановано по бюджету 2019 року.
Заплановано надання субвенції з місцевого бюджету на утримання об`єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об`єктів спільного користування Глибоцькій селищній раді в сумі 1 373 700  грн.
 Передбачається надання іншої субвенції з місцевого бюджету сільським радам для фінансування установ освіти та   культури  в  сумі       9 620 200   грн., або на 278 600  грн. більше  ніж планувалось по бюджету 2019 року.
        
           Взаємовідносини між районним бюджетом та сільськими бюджетами
 
На виконання частини четвертої статті 21 Бюджетного кодексу України  з метою запровадження середньострокового бюджетного планування розроблено Прогноз районного бюджету на 2021-2022 роки, що додається.  
 
 
 
    Начальник фінуправління                                                   С.Шородок

 

Додаток 1
до рішення районної ради
"Про районний бюджет на 2020 рік"
від 18 грудня  2019 року № 70-33/19
ДОХОДИ
місцевого бюджету на 2020 рік
(грн)
Код Найменування згідно з Класифікацією доходів бюджету Усього Загальний фонд Спеціальний фонд
усього у тому числі бюджет розвитку
1 2 3 4 5 6
10000000 Податкові надходження   27628000 27628000 0 0
11000000 Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості   26408000 26408000 0 0
11010000 Податок та збір на доходи фізичних осіб 26400000 26400000 0 0
11010100 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати 24500000 24500000 0 0
11010200 Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами 330000 330000 0 0
11010400 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата 1290000 1290000 0 0
11010500 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування 280000 280000 0 0
11020000 Податок на прибуток підприємств   8000 8000 0 0
11020200 Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності  8000 8000 0 0
13000000 Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів  1220000 1220000 0 0
13010000 Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів  1220000 1220000 0 0
13010100 Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування  1220000 1220000 0 0
20000000 Неподаткові надходження   10208400 272000 9936400 0
21000000 Доходи від власності та підприємницької діяльності   12000 6000 6000 0
21010000 Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна аб 6000 6000 0 0
21010300 Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету 6000 6000 0 0
21110000 Надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва   6000 0 6000 0
22000000 Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності  241100 241100 0 0
22010000 Плата за надання адміністративних послуг 118400 118400 0 0
22010300 Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 30000 30000 0 0
22012600 Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень  88400 88400 0 0
22080000 Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном   119600 119600 0 0
22080400 Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності  119600 119600 0 0
22130000 Орендна плата за водні об`єкти (їх частини), що надаються в користування на умовах оренди Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, районними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, місцевими радами  3100 3100 0 0
24000000 Інші неподаткові надходження   24900 24900 0 0
24060000 Інші надходження   24900 24900 0 0
24060300 Інші надходження   24900 24900 0 0
25000000 Власні надходження бюджетних установ   9930400 0 9930400 0
25010000 Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством  9675400 0 9675400 0
25010100 Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю  9615900 0 9615900 0
25010300 Плата за оренду майна бюджетних установ   49500 0 49500 0
25010400 Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна)  10000 0 10000 0
25020000 Інші джерела власних надходжень бюджетних установ   255000 0 255000 0
25020100 Благодійні внески, гранти та дарунки  250000 0 250000 0
25020200 Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об`єктів 5000 0 5000 0
Усього доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) 37836400 27900000 9936400 0
40000000 Офіційні трансферти   206924600 206924600 0 0
41000000 Від органів державного управління   206924600 206924600 0 0
41020000 Дотації з державного бюджету місцевим бюджетам 55407900 55407900 0 0
41020100 Базова дотація  55407900 55407900 0 0
41030000 Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 124333300 124333300 0 0
41033900 Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам  117460200 117460200 0 0
41034200 Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам  6873100 6873100 0 0
41040000 Дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам 13438500 13438500 0 0
41040200 Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету 13438500 13438500 0 0
41050000 Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам 13744900 13744900 0 0
41051000 Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції 1420500 1420500 0 0
41051200 Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету 462800 462800 0 0
41051500 Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції, 6511200 6511200 0 0
41053300 Субвенція з місцевого бюджету на утримання об`єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об`єктів спільного користування 5230400 5230400 0 0
41053900 Інші субвенції з місцевого бюджету 120000 120000 0 0
X Разом доходів 244761000 234824600 9936400 0
Керуючий справами  районної ради Микола Шмідт
 
Додаток 2
до рішення районної ради
"Про районний бюджет на 2020 рік"
від 18 грудня  2019 року № 70-33/19
ФІНАНСУВАННЯ
місцевого бюджету на 2020 рік
(грн)
Код Найменування згідно з Класифікацією фінансування бюджету Усього Загальний фонд Спеціальний фонд
усього у тому числі бюджет розвитку
1 2 3 4 5 6
Фінансування за типом кредитора
200000 Внутрішнє фінансування 0 -160300 160300 160300
208000 Фінансування за рахунок зміни залишків коштів бюджетів 0 -160300 160300 160300
208400 Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) 0 -160300 160300 160300
X Загальне фінансування 0 -160300 160300 160300
Фінансування за типом боргового зобов’язання
600000 Фінансування за активними операціями 0 -160300 160300 160300
602000 Зміни обсягів бюджетних коштів 0 -160300 160300 160300
602400 Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) 0 -160300 160300 160300
X Загальне фінансування 0 -160300 160300 160300
Керуючий справами  районної ради Микола Шмідт
 
Додаток 3
до рішення районної ради
"Про районний бюджет на 2020 рік"
від 18 грудня 2019 року № 70-33/19
РОЗПОДІЛ
видатків місцевого бюджету на 2020 рік
(грн.)
Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів Код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету/ відповідального виконавця, найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів Загальний фонд Спеціальний фонд РАЗОМ
усього видатки споживання з них видатки розвитку усього у тому числі бюджет розвитку видатки споживання з них видатки розвитку
оплата праці комунальні послуги та енергоносії оплата праці комунальні послуги та енергоносії
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
0100000 Глибоцька районна рада 4302900 4302900 2850300 150000 0 0 0 0 0 0 0 4302900
0110000 Глибоцька районна рада 4302900 4302900 2850300 150000 0 0 0 0 0 0 0 4302900
0110150 0150 0111 Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад 3646000 3646000 2850300 150000 0 0 0 0 0 0 0 3646000
0110180 0180 0133 Інша діяльність у сфері державного управління 606900 606900 0 0 0 0 0 0 0 0 0 606900
0113192 3192 1030 Надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість 50000 50000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 50000
0200000 Глибоцька районна державна адміністрація 17985000 17985000 458200 3000 0 0 0 0 0 0 0 17985000
0210000 Глибоцька державна адміністрація 17985000 17985000 458200 3000 0 0 0 0 0 0 0 17985000
0212010 2010 0731 Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню 16055800 16055800 0 0 0 0 0 0 0 0 0 16055800
0212112 2112 0725 Первинна медична допомога населенню, що надається фельдшерськими, фельдшерсько-акушерськими пунктами 24000 24000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 24000
0212113 2113 0721 Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами (відділеннями) 774000 774000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 774000
0212144 2144 0763 Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет 358500 358500 0 0 0 0 0 0 0 0 0 358500
0212152 2152 0763 Інші програми та заходи у сфері охорони здоров`я 200000 200000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 200000
0213121 3121 1040 Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді 572700 572700 458200 3000 0 0 0 0 0 0 0 572700
0600000 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької райдержадміністрації 195197400 195197400 150400300 6491600 0 9990700 160300 9793400 818900 5140900 197300 205188100
0610000 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької райдержадміністрації 195197400 195197400 150400300 6491600 0 9990700 160300 9793400 818900 5140900 197300 205188100
0611010 1010 0910 Надання дошкільної освіти 18484100 18484100 13179400 778800 0 1429500 0 1419500 0 502100 10000 19913600
0611020 1020 0921 Надання загальної середньої освіти закладами  загальної середньої освіти ( в т. ч.дошкільними підрозділами( відділеннями, групами) 157469550 157469550 122720200 5019800 0 8200700 160300 8015400 577600 4618800 185300 165670250
0611090 1090 0960 Надання позашкільної освіти  закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми 4567900 4567900 3582600 86300 0 20000 0 20000 0 0 0 4587900
0611100 1100 0960 Надання спеціальної освіти мистецькими школами 1737400 1737400 1395000 21000 0 81300 0 81300 81300 0 0 1818700
0611150 1150 0990 Методичне забезпечення діяльності закладів освіти  1919200 1919200 1470000 101200 0 0 0 0 0 0 0 1919200
0611161 1161 0990 Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти 3308300 3308300 2590000 98500 0 0 0 0 0 0 0 3308300
0611162 1162 0990 Інші програми та заходи у сфері освіти 271350 271350 0 0 0 0 0 0 0 0 0 271350
0611170 1170 0990 Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів 1618300 1618300 1294500 24000 0 0 0 0 0 0 0 1618300
0613131 3131 1040 Здійснення заходів та реалізація проектів на виконання Державної цільової соціальної програми `Молодь України` 10000 10000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10000
0614030 4030 0824 Забезпечення діяльності бібліотек 1595300 1595300 1204700 87000 0 4800 0 2800 0 0 2000 1600100
0614040 4040 0824 Забезпечення діяльності музеїв i виставок 305100 305100 170000 55000 0 700 0 700 0 0 0 305800
0614060 4060 0828 Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів 1439300 1439300 975600 179000 0 253700 0 253700 160000 20000 0 1693000
0614070 4070 0823 Фінансова підтримка кінематографії 100000 100000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 100000
0614081 4081 0829 Забезпечення діяльності інших закладів в галузі культури і мистецтва 864100 864100 708300 0 0 0 0 0 0 0 0 864100
0614082 4082 0829 Інші заходи в галузі культури і мистецтва 6100 6100 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6100
0615011 5011 0810 Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту 10000 10000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10000
0615031 5031 0810 Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл 1491400 1491400 1110000 41000 0 0 0 0 0 0 0 1491400
0800000 Управління праці та соціального захисту населення Глибоцької райдержадміністрації 6085100 6085100 4475000 50000 0 100000 0 100000 25000 5000 0 6185100
0810000 Орган з питань праці та соціального захисту населення 6085100 6085100 4475000 50000 0 100000 0 100000 25000 5000 0 6185100
0813032 3032 1070 Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв`язку 36000 36000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 36000
0813035 3035 1070 Компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті 100000 100000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 100000
0813104 3104 1020 Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю 5565100 5565100 4475000 50000 0 100000 0 100000 25000 5000 0 5665100
0813160 3160 1010 Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги 200000 200000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 200000
0813180 3180 1060 Надання пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) на оплату житлово-комунальних послуг 14000 14000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 14000
0813242 3242 1090 Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення 170000 170000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 170000
2400000 Управління розвитку територій Глибоцької райдержадміністрації 0 0 0 0 0 6000 0 6000 0 0 0 6000
2410000 Управління розвитку територій Глибоцької райдержадміністрації 0 0 0 0 0 6000 0 6000 0 0 0 6000
2418311 8311 0511 Охорона та раціональне використання природних ресурсів 0 0 0 0 0 6000 0 6000 0 0 0 6000
3700000 Фінансове управління Глибоцької райдержадміністрації 11093900 10993900 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11093900
3710000 Фінансове управління Глибоцької райдержадміністрації ( в частині міжбюджетних трансфертів, резервного фонду) 11093900 10993900 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11093900
3718700 8700 0133 Резервний фонд 100000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 100000
3719710 9710 0180 Субвенція з місцевого бюджету на утримання об`єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об`єктів спільного користування 1373700 1373700 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1373700
3719770 9770 0180 Інші субвенції з місцевого бюджету 9620200 9620200 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9620200
X X X Усього 234664300 234564300 158183800 6694600 0 10096700 160300 9899400 843900 5145900 197300 244761000
Керуючий справами  районної ради Микола Шмідт
 
Додаток №4
до рішення районної ради
"Про районний бюджет на 2020 рік"
                                                від 18 грудня 2019 року № ____ 70-33/19
                                                      Міжбюджетні трансферти на 2020 рік
грн.
Найменування бюджету - одержувача/надавача міжбюджетного трансферту Трансферти з інших місцевих бюджетів Трансферти іншим бюджетам
дотація на: усього дотація на: субвенції усього
спеціального фонду на: загального фонду на: спеціального фонду на:
найменування трансферту* найменування трансферту**
Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції субвенція на утримання обєктів спільного користування інша субвенція із місцевого бюджету  на установи освіти на установи культури субвенція на утримання обєктів спільного користування
2 3 4 10 11 12 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Багринiвка 0 923900 310700 1234600
Димка 0 365700 365700
Йорданешти 0 0
Кам'янка 0 447200 447200
Купка 0 298700 298700
Карапчiв 0 0
Коровiя 0 1809400 79800 1889200
Корчiвцi 0 214500 214500
Опришени 0 660700 660700
Станiвцi 0 222200 222200
Сучевени 0 485500 485500
Ст.Вовчинець 0 595800 595800
Стерча 0 292200 292200
Тарашани 0 1598100 475900 2074000
Турятка 0 839900 839900
Глибока 2338500 3988200 120000 6446700 1373700 1373700
Волока 1088800 161 000 1249800 0
Тереблече 942700 541700 1484400 0
Чагор 1782700 539500 2322200 0
Обласний бюджет  13438500 1420500 462800 358500 15680300 0
Всього 0 13438500 1420500 462800 6511200 5230400 120000 0 0 27183400 0 0 4331400 5288800 1373700 0 0 10993900
   Керуючий спрвами районної ради            Микола Шмідт
 
Додаток № 5
до рішення районної ради
"Про районний бюджет на 2020 рік"
                  від "____"______________ 2019 року № ___
Розподіл витрат районного бюджету на реалізацію місцевих/регіональних програм у 2020  році
(грн)
Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів Код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету / відповідального виконавця, найменування бюджетної програми/підпрограми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів Найменування місцевої/регіональної програми Дата та номер документа, яким затверджено місцеву регіональну програму Усього Загальний фонд Спеціальний фонд
усього у тому числі бюджет розвитку
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
0110180 0180 0133 Інша діяльність у сфері державного управління  Програма розвитку місцевого самоврядування району та забезпечення повноважень щодо управління майном спільної власності територіальних громад  селища та сіл району на 2020 -2021 роки  рішення сесії районної ради від 22.12.2017 року № 130-20/17 350000 350000
0110180 0180 0133 Інша діяльність у сфері державного управління  Районна Програма розвитку архівної справи в Глибоцькому районі на 2019-2022 роки  рішення сесії районної ради від 07.12.2018 року № 100-26/18 188000 188000
0113192 3192 1030 'Надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість Програма підтримки діяльності районної організації ветеранів України на  2020 -2021 роки  рішення сесії районної ради від 22.12.2017 року № 129-20/17 50000 50000
0212113 2113 0721 Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами (відділеннями) Комплексна програма розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Глибоцькому районі та підтримки комунального некомерційного підприємства "Глибоцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги"  на 2018-2020 роки"  рішення сесії районної ради від 07.12.2018 року № 101-26/18 300000 300000
0212152 2152 0763 Інші програми та заходи у сфері охорони здоров`я Комплексна програма розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Глибоцькому районі та підтримки комунального некомерційного підприємства "Глибоцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги"  на 2018-2020 роки"  рішення сесії районної ради від 07.12.2018 року № 101-26/18 200000 200000
0813242 3242 1090 Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення Районна комлексна програма соціальної підтримки малозабезпечених верств населення "Турбота" на 2016 -2021 роки  рішення сесії районної ради від 25.12.2015 року №26-3/15 170000 170000
Х Х Х УСЬОГО Х Х 1258000 1258000 0 0
Керуючий справами районної ради                                                                                        Микола Шмідт
 
Додаток 6
до рішення районної ради
"Про районний бюджет на 2020 рік"
від 18 грудня  2019 року № 70-33/19___
Розподіл видатків бюджету розвитку за обєктами у 2020 році
(грн.)
Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів Код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету/ відповідального виконавця, найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів Обсяг видатків бюджету розвитку тис. грн. Найменування обєкта  Строк реалізації  обєкта (рік початку і завершення) Загальна вартість тис. грн. Рівень готовності  на кінець бюджетного періоду  % Обсяг видатків  наступних  бюджетних періодів для завершення обєкта тис.грн.
2 3 4 5 6 7 8 9 10
Управління освіти 
1020 0921 Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами 160300
Всього 160300 0 0 0 0 0
Керуючий справами роайонної ради Микола Шмідт

                            Додаток № 7     
                            до рішення районної ради    
                                                                                    "Про районний бюджет на 2020 рік"    
                        від "___"______________ 2019 року №___        
                                
                                
                                
                                
    Відомча класифікація видатків районного бюджету                            
                                
                                
                                
    Код    Назва                        
    01    Районна рада                        
    02    Районна державна адміністрація                        
    06    Відділ   освіти, культури, молоді та спорту  райдержадміністрації                        
    08    Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації                        
    24    Управління розвитку територій Глибоцької райдержадміністрації                        
    37    Фінансовий відділ райдержадміністрації                        
                                
                                
                                
                                
    Керуючий справами районної ради                             Микала Шмідт
                                

                                                                               Додаток  № 8
                                                                                             до рішення районної ради
                                                                                             „Про районний бюджет на 2020 рік”
                                                                                                від 18 грудгя 2019 року № 70-33/19
ФОРМУЛА,
згідно з якою надано іншу субвенцію сільським радам
у  2020 році
 
 
В=Во+Вк
 
де В – всього видатків, що надаються місцевим бюджетам  у вигляді іншої субвенції;
 
Во- видатки на дитячі дошкільні установи;
 
Вк – видатки на бібліотеки та клуби.
 
Во=Вз/п+Вх+Ве/н+Вг 
 
Вз/п =  місячний фонд оплати праці з нарахуваннями станом на 01.01.2019 року по ДДУ помножено на коефіцієнт підвищення 1,094 та помножено на 12 місяців.
 
Вх= кошти заплановані на   харчування в день на одну дитину   помножено на 160 днів та помножено на кількість дітей в дитячій дошкільній установі по даним статистики станом на 01.01.2019 року.
Кошти  на  харчування дитини  в день  заплановані в сумі   10 грн., що складає 60 % видатків на харчування, які оплачує бюджет.
 
Ве/н  - видатки на оплату енергоносіїв передбачені по потребі з урахування індексу інфляції, а саме :
  кількість спожитих енергоносіїв за 2019 рік помножено на індекс інфляції і помножено на ціну;
 
Вг – видатки на господарські цілі заплановані з урахування кількості дітей згідно даних статистики   в розмірі 220 грн. на дитину в рік.
 
Вк=Вб+Вк
 
Вб -  видатки на сільські бібліотеки;
 
Вк – видатки на сільські клуби та будинки культури
 
Вб= Вз/п+Ве/нВг
 
Вз/п =  місячний фонд оплати праці з нарахуваннями по бібліотеці станом на 01.01.2019  року помножено на коефіцієнт підвищення 1,094 та помножено на 12 місяців.
 
Ве/н  - видатки на оплату енергоносіїв передбачені по потребі з урахування індексу інфляції; а саме :
  кількість спожитих енергоносіїв за 2019 рік помножено на індекс інфляції і помножено на ціну;
 
Вг – видатки на господарські цілі заплановані  в залежності від кількості жителів та помножено на 0,3 грн.
 
Вк= Вз/п+Ве/нВг
 
Вз/п =  місячний фонд оплати праці з нарахуваннями по сільських клубах та будинках культури станом на 01.01.2019 року помножено на коефіцієнт підвищення 1,094 та помножено на 12 місяців.
 
Ве/н  - видатки на оплату енергоносіїв передбачені по потребі з урахування індексу інфляції; а саме :
  кількість спожитих енергоносіїв за 2019 рік помножено на індекс інфляції і помножено на ціну;
 
Вг – видатки на господарські цілі заплановані в залежності від кількості жителів та помножено на 0,7 грн.
 
             
 
 
                          Керуючий справами районної ради                                            Микола Шмідт